Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poikaystävä sano etten voi tulla raskaaks, onks se totta?

Vierailija
06.05.2009 |

En voi kysyä mun äitiltä, mutta mun menkut ei oo viä alkanu ja mun poikaystävä sano etten voi tulla vielä raskaaks.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi oikeasti on 17 ja sinä vasta 11v niin hän toimii todella törkeästi! Älä missään nimessä suostu seksiin vain siksi, että hän painostaa! Hän on melkein aikuinen ja sinä vasta lapsi! Sitäpaitsi, kun hän täyttää 18 tekee hän rikoksen harrastaessaan seksiä noin nuoren kanssa.

Vierailija
22/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ajattelee, että koska sinulla ei olekuukautisia vielä, et siis voi tulla raskaaksi. No periaatteessahan se on juuri näin.

Mutta, älä missään tapauksessa harrasta suojaamatonta seksi, ei seksi muutenkaan ole tarpeen 11 vuotiaille. Kannattaa odottaa viitisen vuota vielä, eikä noin kypsymättömän ja asiaa tuntemattoman pojanalun kanssa kannata vielä puuhaastella mitään.

Poika ystäväsi toki ymmärtää että tyttö ei voi tulla raskaaksi, jos kuukautiset eivät ole alkanee, sillä kuukautiset ovat merkki muntasolun irtoamisesta ja sen hedelmöittämättömänä poistumisesta. Ongelma on se, että poikaystäväsi luulee tietävänsä, mutta ei ymmärrä, että munasolu voi lähteä koska vaan liikkeelle ensimmäistä kertaa. Voi hyvin olla, että tulet raskaaksi jos siittiöitä pääsee emättimeesi.

Missään tapauksessa et saa suostua seksiin. Odota 5 vuotta ainakin. 11 vuotias on monella tavalla aivan liian kypsymätön tuohon leikkiin. Seksi on aikuisten leikkiä ja kivaa sellaista, mutta et ole valmis jos et saa asioista keskusteltua äitisi tai koulun terveydenhoitajan kanssa.

Äitinä oleminen nimittäin pitää sisällää paljon paljon, hirveän paljon vaikeampia asioita, kuin se, että puhuisi näistä asioista äitinsä tai terveydenhoitajan kanssa. et missään tapauksessa ole valmis siihen. Kukaan ei vielä koskaan ole ollut siihen 11 vuotiaana valmis ja maailma muuttuu jatkuvasti vaativammaksi ja vaativammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi oikeesti kysyä äitiltä, kun meidän perheessä tämmösistä asoista ei kysellä tai puhuta jos ei halua selkäänsä.

Ne varmaan tappais mut jos tietäis että mulla on poikaystävä.

En mä varmaan uskaltaiskaan vielä olla silleen, mutta halusin vaan tietää onks toi totta mitä se väittää.

Vierailija
24/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koulun terveydenhoitaja?

Vierailija
25/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan 11-vuotias ei kirjota tommosta tekstiä, välimerkit ym. liian oikein.

Vierailija
26/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli porvoosta tuulee ja kovaa!;D

Vierailija
27/27 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'hei oon 11v tyttö ja kirjottelen täällä av-palstalla, enkä esim. demissä kun en tiedä ehkäisystä'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan