Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi esimies vaatii sairauslomatodistuksen itselleen, aiemmin toimitettu palkanlaskijalle.

Vierailija
06.05.2009 |

Onko esimiehen vaatimus ok?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies päättää, onko kyseessä palkallinen sairausloma.

Vierailija
2/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskenta meillä kyllä tarkistaa koodit, mutta jos lääkärintodistus menisi suoraan palkanlaskentaan, niin mistä esimies tietäisi onko sitä toimitettu vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehele voi näyttää, että todistus on, mutta hänen ei tarvitse tietää diagnoosista mitään.

Vierailija
4/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodit saa selville netistä, ja kyllä ne täytyy esimiehen halutessa, sinne kiikuttaa esimiehelle :(

Vierailija
5/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esimies ei todistusta näkisi vaikka sen suoraan palkanlaskijalle laittaisitte?

Meidän firmassa ei sairasajan palkkaa saa jos ei todistuksessa ole minun puumerkkiä ja omalla sihteerilläni on lisäksi kopsut jokaisesta sairaslomatodistuksesta. Plaraan päivittäin sitä kopsukansiota, kun tarvitsen sieltä milloin mitäkin tietoa.

T: esimies

Vierailija
6/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistelen esimiehelle sairaslomahakemuksen, jonka liitteenä on todistus. Jos kyseessä on lyhyt sairausloma, josta ei saa Kelan päivärahoja, se todistus ei edes mene palkanlaskijalle asti. Hänelle menee vain päätös myönnetystä sairauslomasta.

t. sihteeri

Vierailija
7/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistelen esimiehelle sairaslomahakemuksen, jonka liitteenä on todistus. Jos kyseessä on lyhyt sairausloma, josta ei saa Kelan päivärahoja, se todistus ei edes mene palkanlaskijalle asti. Hänelle menee vain päätös myönnetystä sairauslomasta.

t. sihteeri

Vierailija
8/8 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on byrokraattista touhua. Joka asiasta pitää täyttää joku lomake. Mutta pointti tässä oli se, että nimenomaan se esimies näkee sairaslomatodistuksen, ei palkanlaskija.

Mites hienossa puljussa ite oot, buahhahhaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme