Kokemuksia äkkilähdöistä: matkajokeri tai määrittelemätön majoitus?? Perheelle...
Eli noin yleensä millaisa majapaikkoja olette saaneet, pääseekö perheet samaan kohteeseen tms.?? Olemme 2+2 henkilöä...
Kommentit (8)
Jos puhutaan suosituksista niin noita ei matkanjärjestäjät suositele lapsiperheille.
niin aihahan sitä voi etsiä itse omalla kustannuksella paremman! Täytyy vaan olla varautunut siihen...
määritelty majoitus .... esim. Aurinkomatkoilta. Voitte varata majoituksen vaikka 1 aikuinen + 1 lapsi huonetta kohti - perhehotelleihin, joissa neljä menisi samaan huoneeseen/huoneistoon tuskin on vapaana (ellei jossakin huoneistohotellissa ole kaksioita vapaina).
Itse olen käyttänyt äkkilähdöissä vain matkoja, joissa hotellin tietää etukäteen. Pahimmassa tapauksesa äkkilähdöissä voi joutua 10 hengen huoneeseen, seurue osittain erilleen ja jopa vaihtamaan majoitusta kesken viikon eli ei kiitos! Lomakohdettakaan ei tällöin tiedä tarkkaan. Toisaalta jos näissä määrittelemättömissä on oikein edullisia reissuja ja matka-ajankohta on esim. nyt toukokuulla, saatte varmasti paikanpäältä itse hommattua kivankin hotellin eli käytätte matkanjärjestäjältä vain lennot.
niin aihahan sitä voi etsiä itse omalla kustannuksella paremman! Täytyy vaan olla varautunut siihen...
Riippuu varmaan sesongista miten uuden majoituksen etsimisen kanssa käy. Vaihtoehdot kun voi olla toinen samanlainen huono hotelli tai sitten hotelli jossa saa maksaa huoneesta + 200 € per yö.
niillä on niin huonoja hotelleja ettei kellään. Mutta nytkin on Aurinkomatkoille 3+ hotelleja viikoksi Kreikkaan alle kahdella sadalla, eli teidän porukalta 780 euroa viikko. En enää tuon halvempaa aurinkolomaa vaivautuisi etsimään.
kahden viikon matkalla niin piti vaihtaa toiseen hotelliin eka viikon jälkeen.
mutta aina sellaisella, missä näkee kohteen ja hotellin etukäteen. Noissa jokereissa voi olla vaara, että joutuu jonnekin teinihelvettiin, ilmastoimattomaan hotelliin ja voi sitten kyllä päästä ihan kivaankin hotskuun. Itse en uskaltaisi noita kokeilla.