Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskidokkari isäni painaa 400 kg näkyy tästä linkistäm myös teini joka 360 kg

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä dokumentti.

Mielestäni sen teinin läskien syy on oma äitinsä. Jotenkin niin sairasta kun kantaa ruokaa pojalle sänkyyn ja poika painaa 360 kg - lihavin teini maailmassa näin vakuutettiin-

Vierailija
2/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta sataa kiloa painavaa ihmistä.

Jalat ei enää kanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*SURULLISTA*

Vierailija
4/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tippu leuka lattialle kun se vauvan äiti syötti sille hampurilaista. Onneksi lopputeksteissä luki että perhe saa ravintoterapeutin neuvoja.

Ja se lihavin teini, äitihän "rakastaa" sen hengiltä. Luulisi kuitenkin äidinkin tajuavan että lapsi tarvitsee liikuntaa ja toisenlaista ruokaa jos lapselle alkaa kiloja tulemaan niin paljon ettei se pysty kävelemään kuin vessaan.

Vierailija
5/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaitahan nuo ihmiset ovat.

kyllähän se nyt järkikin alkaa sanoa viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa liikkuminen hankaloitua että kaikki ei oo nyt ihan kunnossa. et kannattais laihduttaa.

Vierailija
6/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se nyt järkikin alkaa sanoa viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa liikkuminen hankaloitua että kaikki ei oo nyt ihan kunnossa. et kannattais laihduttaa.

Vierailija
7/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nää tosi lihavat eivät pääse itse sängystä enää edes ylös niin jokuhan niille sen ruuan kantaa. Yhdessäkin dokkarissa sukulaiset itki kun niin pelottaa että se heittää henkensä. Miksi helvetissä ne sitten kantaa sitä ruokaa sille?

Yksi perusteli sillä ettkä kun se muuten tilaa pitsaa yms. No puhelin pois sitten!

Vierailija
8/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kuin tavallinen ihminen kahdessa viikossa.

30 000 kcal voi mennä yhden päivän aikana.

Oli kyllä niin järkyttävää nähtävää että oksat pois.

Sen mustan miehen perse oli kuin norsun nahkaa paksua ja halkeillutta.

Sukuelimiä ei näkynyt ollenkaan sen ihran keskeltä.

Yhdeltä leikkasivat vatsapoimun joka painoi lähes 40 kg ja oli ennätys.

Vierailija
9/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taustalla on joku vakava psyykkinen ongelma, myös niillä ruokahuollosta vastaavilla läheisillä.

sairaitahan nuo ihmiset ovat.

Vierailija
10/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan paha olo. eipä tee mieli syödä jäätelöitä tai muita herkkuja.

Itse olen laihduttanut nyt aika paljon, vielä on ylipainoa 10 kg jäljellä, syömällä ja saamattomuudella ne on tulleet. Liikunnalla ja itsekurilla ne lähtee.

Sen pojan äiti teki hervottoman leivän sille kundille, kyllä äiti sais kattoo peiliin eikä voivotella.

Se musta mies oli tosi positiivinen ja onnellinen laihtumisestaan, toivottavasti muu perhe ymmärtäis kuinka vakavasta asiasta on kyse. Ja vauvathan itse pyytää hampurilaisia....

Vierailija
11/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä ohjelma.

Siis kuinka ihmisillä voi olla noin onneton tietämys ravitsemuksesta? Ymmärrän kyllä että roskaruoka on edullista, mutta että vauvallekin syötti??? Luulisi että terve järki pistäis vastaan...

Ja se teini... :( Eipä tuo tule normaalia elämää elämään vaikka laihtuisikin, niin sairas oli se äiti-suhde... Äitihän kkertoi että ylikompsensoi kun menetti toisen poikansa. Eli eipä tuo äiti lapsestaan irroita, niin tiukkaan on lapsensa kotiin sitonut että monen vuoden terapiat tarvitsisi poika että uskoisi itseensä yksilönä ja voisi omaa elämäänsä elää. Saati sitten se valtava kiitollisuudenvelka mikä harteille on ahdettu. Voih...

Mutta onko tosiaan niin että tietoisesti nämä läheiset syöttävät näitä ylilihavia rakkaitaan niin että ovat kokonaan heidän apunsa varassa?

Vierailija
12/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä tuskailen että saisin nämä 1-2 kiloa pois.

Kaikki on suhteellista Minä 63kg/170cm.

Siis aivan kauheaa seurata tuommoista elämää.

Kuten joku muukin kirjoitti että luulis hälyytyskellojen soivan jo aiemmin.

Kyllä mulla ainakin jos muutama kilo on tullut niin ne on saatava heti pois.

Parin-kolmen kilon tiputus on vielä helppoa.

Vierailija
13/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 henkilöä tarvittiin että mies saatiin kodistaan ulos, seinään reikä ja siitä autoon.

Kolme vuotta oli ollut vuoteessaan ja se oli romahtanut joskus... Kolmeen vuoteen ei ollut voinut peseytyä, käydä suihkussa yms.

Luulisi hävettävän olla tuollaisessa tilassa kuvattavana.

Sairaalassa oli iso hoitotiimi joka puhdisti poimut päivittäin ja se perse oli karmeaa katsottavaa, halkeamia ja paksua nahkaa.

Vierailija
14/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvainen hänestä ja yhä riippuvaisemmaksi tulee. Tulin miettineeksi juuri tämän kaikkein lihavimman kohdalla, millainen rakkaustarina hänellä ja nykyisellä kumppanilla oli ollut. Uusi suhde oli alkanut, kun tämä mies oli jo valtavan kokoinen ja siitä oli alkanut alamäki, liikuntakyvyttömyys mun muassa.

Ja toinen kysymys, millä tuollainen ruokailu rahoitetaan? Minusta jo tällainen oma tavallinen juures-vihannes-kanamuna-liha-kala-maitotuote-dieettimme on ihan riittävän kallis, vaikka onkin kaksi maksavaa aikuista...

Vierailija
15/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskoko se sitten allensa? Mutta olipa hieno nähdä, että tahtoa uuteen elämään oli kuitenkin.

Vierailija
16/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kysymys, millä tuollainen ruokailu rahoitetaan? Minusta jo tällainen oma tavallinen juures-vihannes-kanamuna-liha-kala-maitotuote-dieettimme on ihan riittävän kallis, vaikka onkin kaksi maksavaa aikuista...

Halvalla pikaruualla. Dokkarissahan mainittiin että pikaruokaa saa dollarilla.

Pari vuotta sitten kun mun mies kävi Californiassa niin kävivät porukalla pikaruokalassa syömässä. Annokset olivat pirun suuria ja ruokaa odotellessa käteen lykättiin ilmainen 2l limppari ettei odotteluaika käy pitkäksi :D

Vierailija
17/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

dollarilla saa ison ateria ja muutamalla kymmenellä centillä jotain mättöö.

Kauheaa katseltavaa, siinä perheessä oli suurin osa läskejä ja ostivat pikaruokaa ja äitipuoli jakoi ateriat porukoille jotka istui sohvalla. Ei taida olla yhteistä ruokapöytäkulttuuria ollenkaan.

Lisäksi edellinen viikko oltiin menty kokonaan pikaruoalla ja kyseisellä viikolla nainen oli kokkaillut itse. Kuvassa ollut ruoka oli lasagnea tms.

Terveellistä ruokaa ei ohjelmassa näkynyt.

Joskus katsoin dokkarin lihavasta naisesta ja hänen syöttäjämiehestään joka kantoi kaksi muovikassillista kerralla naiselleen valmisruokaa kerralla.

Mies oli itse normaalipainoinen mutta oli mieltynyt läskiin ja syötti innolla naista. Siitä ohjelmasta oli täällä ketju.

Amerikka on paska maa ei voi muuta sanoa, kuinkahan monta kotinsa vangiksi jäänyttä sieltä löytyykään. Varmaan sadoittain.

Vierailija
18/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun leikkaus pelottaa....

Eikö pelota yhtään se että henki menee varmemmin siellä kotona syödessä

Vierailija
19/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 henkilöä tarvittiin että mies saatiin kodistaan ulos, seinään reikä ja siitä autoon.

Kolme vuotta oli ollut vuoteessaan ja se oli romahtanut joskus... Kolmeen vuoteen ei ollut voinut peseytyä, käydä suihkussa yms.

Luulisi hävettävän olla tuollaisessa tilassa kuvattavana.

Sairaalassa oli iso hoitotiimi joka puhdisti poimut päivittäin ja se perse oli karmeaa katsottavaa, halkeamia ja paksua nahkaa.

Vierailija
20/34 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun on syönyt itsensä yli 400 kiloiseksi... eli syönyt sitä ns. halpaa ruokaa törkeesti liikaa.

Ei taatusti ole halpaa syödä itseään tuohon kuntoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi