Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flecther! Monenko miehen ja naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Entäpä miehesi?

Vierailija
06.05.2009 |

[quote]

[quote]

tää Fletcther on? onko tääki joku "nimike" niinku av-mammat?

[/quote]

[/quote]

kerro siis rehellisesti, meillä av-mameilla on tiedonjano sun menoihin,

itellä ei siis mahkuja enää...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt tukkimiehenkirjanpitoa, mutta olisinkohan harrastanut seksiä n. 15 naisen ja ehkä 60-80 miehen kanssa. Voi heittää suuntaan tai toiseen ja aina voidaan keskustella siitäkin, miten seksi määritellään.

Miehellä petikumppaneita on ollut enemmän, ehkäpä kolme tai neljä kertaa tuon, ikääkin tosin on enemmän kuin minulla ja hänellä lukemia nostaa pari holtitonta vuotta, kun elämä aikoinaan potki päähän enemmän kuin urakalla.

Mutta kertokaa nyt, mikä tässä niin kiinnostaa? Kyllä olen ollut seksuaalisesti aktiivinen, kyllä olen harrastanut pitkään yhdenyönjuttuja, ei, seksi ei ole minulle erityisen pyhää tai edes tärkeää, kivaa kyllä. Sama juttu mieheni kohdalla. Mitä väliä sillä on?

Vierailija
4/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinullakin on 3-numeroinen luku eli päälle sata. Onko mennyt pupu pöksyyn ja häpeilet asiaa?

Etkö tunne itseäsi jakorasiaksi, joka ajattelee alapäällään? Käy sääliksi lapsianne.

Vierailija
5/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaa lapsetkin ajatella kun äiti on kovasti naisten perään? Sinutkin tältä palstalta moni varmasti tunnistaa kun olet kertonut niin paljon kaikenlaista.

Vaikea muutenkin kuvitella kuivakan virkanaisen oloista Fletcheriä tuollaista tekemässä, minulla on mielikuva että muistutat Eeva Mäkimaata. Paksusankaiset mustat silmälasit, jakkupuku, korkokengät yms. Sitten jossain hotellin baarissa etsit miestä tai naista yöseuraksi. Pienten lasten äiti (ja isä!) ja tuollaiset harrastukset!

Vierailija
6/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät huvittavana ja epätodennäköisenä jos heidän teini ei ole harrastanut seksiä 18 vuoden ikään mennessä.

Vierailija
7/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän Fletcherin harrastukset/tekemiset ylipäätään kuuluvat kellekään, sen kummemmin täällä av:lla kuin muuallakaan? jos hän itse on sinut tekemistensä kanssa, eikä miehensäkään asiasta ongelmaa tee, miksi jotkut tuikituntemattomat av-mammat niin tekevät? onko av-mammat todella niin puutteessa, että pitää aukoa päätään kun tänne eksyykin joku, joka ei ole, ja kehtaa sen vielä ääneen sanoa?

ja käsi sydämelle: kuinka moni av-mammoista jutustelee seksiseikkailuistaan, tai muutenkaan seksielämästään, lastensa kanssa? mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään tehdä niin, ei edes vaikka lapset olisi jo aikuisia. seksistä tietysti voi ja pitääkin puhua etenkin isompien lasten kanssa, mut ei kai sitä tarvitse omia tekemisiään tilittää niille?

oma elämä on, tai olisi, monelle kova juttu.

Vierailija
8/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Fletcher, ihan mielenkiinnosta: onko teillä missään vaiheessa ollut ongelmaa, että toinen osapuoli olisi ollut jotenkin mustasukkainen tai näreissään toisen seikkailuista?

Yleisesti kun avointa suhdetta pidetään jotenkin mahdottomana.. Miten tarkkaan kerrotte kotona aktiviteeteistanne? Eli onko ideana se, että molemmat ovat suunnilleen tietoisia toisen aktiviteeteista mutta yksityiskohtiin ei mennä vai jaatteko kokemuksenne keskenänne?

Terkuin eräs, jolla alkaa loppua usko yksiavioisuuteen

Vierailija
9/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on ainakin 50 seksisuhdetta miehen kanssa ja vain yksi kerta naisen, koska se ei sitten ollutkaan mun juttuni.

Ja ihan kunnon ihminen olen, äiti jne. Enkä mä seksikokemusten määrästä aio pojalleni kertoa, mun seksielämä on omaani, ja hänen - tuleva - hänen omaansa. Toki olen kertonut mistä lapset tulee ja miten ne sinne menee jo hyvissä ajoin....

Vierailija
10/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luin tän ketjun silti.

Vierailija
11/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sitä tyyppiä joka on aina nuuskimassa toisten asioita, oikein mitä mitä, kerro tarkemmin... Ja sitten menee kauhistelemaan jollekin kolmannelle osapuolelle. Hanki kuule ihan oma seksielämä niin ei tarvi jonkun nettinimimerkin asioita vatvoa.

Vierailija
12/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten hitossa hän on JAKOrasia.... :D

Voi teidän kanssanne!!!!

Vierailija
13/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revaa jakelee suunnilleen kaikille vastaantulijoille, moraalia ei ole missään vaan ajattelu tuntuu hoituvan alapäällä.

niin miten hitossa hän on JAKOrasia.... :D

Voi teidän kanssanne!!!!

Vierailija
14/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jollai ei ole seksiä avioliitossa lainkaan ja joka on niin katkera että hajoo?

Revaa jakelee suunnilleen kaikille vastaantulijoille, moraalia ei ole missään vaan ajattelu tuntuu hoituvan alapäällä.

Vierailija
15/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni muukin asia sinusta Fletcher, mm. kommenttisi äitienpäiväimelyyksistä. Tuollainen elämäntapa ei voi olla vaikuttamatta sinuun. Oletko ajatellut, että menetät paljon arvokasta, koska teet tuota huoraamista ja sen kielteinen vaikutus kohdistuu sinua itseäsi vastaan? Se väli sillä on.

En ole pitänyt tukkimiehenkirjanpitoa, mutta olisinkohan harrastanut seksiä n. 15 naisen ja ehkä 60-80 miehen kanssa. Voi heittää suuntaan tai toiseen ja aina voidaan keskustella siitäkin, miten seksi määritellään.

Miehellä petikumppaneita on ollut enemmän, ehkäpä kolme tai neljä kertaa tuon, ikääkin tosin on enemmän kuin minulla ja hänellä lukemia nostaa pari holtitonta vuotta, kun elämä aikoinaan potki päähän enemmän kuin urakalla.

Mutta kertokaa nyt, mikä tässä niin kiinnostaa? Kyllä olen ollut seksuaalisesti aktiivinen, kyllä olen harrastanut pitkään yhdenyönjuttuja, ei, seksi ei ole minulle erityisen pyhää tai edes tärkeää, kivaa kyllä. Sama juttu mieheni kohdalla. Mitä väliä sillä on?

Vierailija
16/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä on kuitenkin saatava, mieluiten aina eri kumppanilta.

Voi voi Fletcher, ethän sitä tiedä mitä puhut.

Vierailija
17/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä avoimen suhteen vuoksi ole ollut mustasukkaisuusongelmia.

Avioliiton ulkopuolisista aktiviteeteista kerromme toisillemme, jos toinen kysyy ja niin laajalti kuin toinen tahtoo tietää, ei muuten. Tiedän, että jollain ihmisillä avoin suhde ja avioliiton ulkopuoliset suhteet ovat yhteinen juttu, oman parisuhteen piristys ja tavallaan osa parin yhteistä seksielämää, mutta meidän suhteessamme idea on enemmänkin se, että meillä on yhteisen seksielämän lisäksi myös molemmilla oma ja yksityinenkin. Tosin jos ollaan rehellisiä, meillä on neljä lasta, joista kolme alle kouluikäistä ja kaksi alle 2-vuotiasta ja krooninen univelka. Aiemmin avoin suhteemme oli käytännössä lähinnä sitä, että meillä oli yhdenyönjuttuja työmatkoilla, tällä hetkellä taidamme molemmat nauttia työmatkoilla pääasiassa siitä, että saa nukkua keskeytyksettä koko yön, joten tällä hetkellä olemme avoimessa suhteesssa pääasiassa periaatetasolla ;-)

Mutta Fletcher, ihan mielenkiinnosta: onko teillä missään vaiheessa ollut ongelmaa, että toinen osapuoli olisi ollut jotenkin mustasukkainen tai näreissään toisen seikkailuista?

Yleisesti kun avointa suhdetta pidetään jotenkin mahdottomana.. Miten tarkkaan kerrotte kotona aktiviteeteistanne? Eli onko ideana se, että molemmat ovat suunnilleen tietoisia toisen aktiviteeteista mutta yksityiskohtiin ei mennä vai jaatteko kokemuksenne keskenänne?

Terkuin eräs, jolla alkaa loppua usko yksiavioisuuteen

Vierailija
18/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun elämäsi pyörii seksin ympärillä, olet varmasta ainakin ajoittain masentunut, eikös vaan? tai eihän sinun sitä tarvitse myöntää mutta kaikki

addiktit johtaa ennen pitkään masennukseen ja toisiin riippuvaisuuksiin.

Minulla oli samanalainen suhde joka päättyi kun tapasin sen oikean.

Nykyisen olen yksiavioinen, ehdottomasti.

-viisas, saman kokenut.

Vierailija
19/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yhtään ole ahdistanut kun olet ajatellut mitä miehesi silläkin hetkellä mahdollisesti tekee, jos on ollut vaikka työmatkalla?

Vierailija
20/52 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olette naimisissa kun pillu ja muna huutaa muualle???

Teillähän oli myös kasvattipoika, saa poika taas kivan esimerkin teiltä. Mutta varmaan haluatte, että lapsenne alkaa juosta alapään perässä ja elämän sisällöksi muuttuu panot ja nussimiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme