Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle tulee finnejä, sellaisia vielä missä ei puristettavaa päätä lähes 35-vuotiaana

Vierailija
05.05.2009 |

kauheesti ruvennut tuleen, mikä voi olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä lähtee.

Vierailija
2/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla 40v on jatkuva akne, mulla tulee finnejä ja mustapäitä myös jatkuvasti, ja ihonhoidosta ei ole kyse mulla on oikeat tuotteet ja ihon puhdistan hyvin mutta finnejä vaan tulee ja olen 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ei ollut näppylän näppylää ja senkin jälkeen aina vaan "pakollinen" ennen kuukautisia näppylä. Kaksi näppylää/finniä kasvoillani yhtä aikaa oli sellainen asia että sitä ei vaan tapahtunut koskaan.

Mutta tosiaan 9kk synnytyksen jälkeen alkoi tapahtua. Kasvoissa saattoi pahimmillaan olla kahdeksan finniä yhtä aikaa. Tulivat ja menivät miten sattui, ihan yön aikana yksi saattoi ilmestyä mutta toinen hävitä. Sitä kesti jonkin aikaa ennen kuin hormonit tasaantuivat.

Vierailija
4/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti ei ollut finnin finniä koskaan! Ja ovat tosiaan sellaisia "sisäisiä" finnejä, ja turpoavat ihan kamalan isoiksi. Eivät ole niitä valkoisia, näkyviä "perinteisiä" finnejä. Todellisia ihonalaisia :DD! Mulle kosmetologi sanoi että johtuu hormoneista. Mikä lie hormonihäiriö sitten, koska niitä on ollut mulla nyt jo 9v... Varmaan kärsin niistä koko loppuiän :/.

Vierailija
5/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä lähtee.

Voiskohan kierukka esim. auttaa? Mulla on todella runsaat kuukautiset (ja tiheästi, kierto on 25pv) ja hiuksiä lähtee, finnejä on, aina vituttaa ja pinna vinkuu.

Vierailija
6/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapset on jo tehtynä, niin ei muuta kuin hormoonia kehiin (kierukka, pillerit jne).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi