Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just mikä on junteista junteinta, mitä kodissa voi olla. LEHTIKORI WC:ssä.

Vierailija
05.05.2009 |

Oltiin vappuna juhlissa tuttavaperheen uudessa talossa, jossa kaikki vimpan päälle. WC:ssä oli oikein kaksi sellaista lehtitelinettä: toisessa oli Tekniikan maailmoja yms. ja toisessa sitten Aku Ankkoja. Mulle ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa lehtiä vessaan eikä muuten lukeakaan vessassa. Kuinka yleinen tällainen vastenmielinen tapa on, jossa kerrotaan erittäin selvästi muille, että meillä luetaan paskalla ollessamme. ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä lehtiä vessassa eikä tule, vaikka ollaan vain puoliksi akateeminen perhe.

Meillä on läppäri.

Ompa hyvä surffailla Seskan, Iltiksen ja Vauvalehden sivistävillä sivuilla! Voipa joskus por... portaaleitakin selailla.

Nämä uudet miniläppärit on aivan ehdottomia tarkoitukseen. Viisitoistatuumainen on ahtaassa vessassa vähän iso.

Vierailija
62/63 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 vessaa, mutta silti mun on pakko välillä patistaa se lapsi pois sieltä vessasta. Ihan vaan sen takia että ärsyttä kun tietää sen vaan lukevan siellä. Sinänsä en pidä toto pahana ongelmana, mutta ei sinne tartte jäädä asumaan lehden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on maailman säännöllisin suoli hänellä, joka aamu rientää kakalle heti herättyään eikä toimitus kestä kuin max 15 min.

Minä en lue vessassa, mulla on vatsaongelmia lähinnä tuonne ummetuksen puolelle sekä pukamia muistona synnytyksistä, käyn vain noin 3 kertaa viikossa ja ähisen siellä otsasuonet pulleina, en pystyis keskittymään rauhassa mihinkään lehteen ku olen niin tuskissani siellä.

Olemme vegetaristeja ja tohtoreita molemmat. Mies on suomenruotsalainen, minä taas puoliksi britti.