Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just mikä on junteista junteinta, mitä kodissa voi olla. LEHTIKORI WC:ssä.

Vierailija
05.05.2009 |

Oltiin vappuna juhlissa tuttavaperheen uudessa talossa, jossa kaikki vimpan päälle. WC:ssä oli oikein kaksi sellaista lehtitelinettä: toisessa oli Tekniikan maailmoja yms. ja toisessa sitten Aku Ankkoja. Mulle ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa lehtiä vessaan eikä muuten lukeakaan vessassa. Kuinka yleinen tällainen vastenmielinen tapa on, jossa kerrotaan erittäin selvästi muille, että meillä luetaan paskalla ollessamme. ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kaikki saavat jättää puumerkkinsä. T. Juntti

Vierailija
22/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin on epäterveellistä pitää mitään parinkymmenen minuutin istuntoja. Jos jo lapset lukevat vessassa, se tosiaan on opittu ja huono tapa, ei niinkään junttia mutta täysin tarpeetonta ja typerää eikä kyllä anna kenestäkään koulutukseen tai sukuun katsomatta kovinkaan viisasta kuvaa. Kyllä minäkin katson hieman karsaasti, jos jossain on oikein lehtikori vessassa; yleensä ne ennemminkin on sellaisia sotkupinoja muutenkin sotkuisissa kodeissa :) Meillä ei kyllä kukaan ikinä lue vessassa, ei tulis mieleenikään. EIkä siellä myöskään monta minuuttia kukaan viivy. Sen ajan voi vaikka ajatella, jos ei lukematta pärjää.

Ja nyt menen sänkyyn lukemaan. Aah!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko akateemisesti koulutetut tai suomenruotsalaiset. Näköjään. Huvittavaa.

Vierailija
24/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä me akateemiset olemme vaan tottuneet käyttämään jokaisen minuutin tiedonhakuun. :-P Ei katsos mene aikaa hukkaan vessassakaan.

Suolen toimintaa ei tosiaan voi säätää koulutuksella, suomalaisuudella tai junttiudella.

Jos jotakin lehtikori yököttää niin eihän itse ole pakko siitäkään korista lukea yhtään mitään. En ymmärrä, miksi joku täällä päivittelee toisten elämää. Eiks se ole junttiuden merkki, että puututaan toisten vessatekemisiin. Mulle on opetettu, ettei vessareissuista tehdä numeroa, ei omista eikä toisten. ;-)

Vierailija
25/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva siihen lehteen tarttuu enää pyyhkimismielessä / -vaiheessa.

Vierailija
26/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sanottu

Vierailija
27/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen AV:ta paskalla.

Vierailija
28/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten suoli toimii kyllä nopeammin kuin 20 minuutissa. Ja useimmilla aikuisillakin. Mitä se istunto siihen auttaa, söisitte mieluummin terveellisemmin ja lukistte muualla. Mä en tosiaan voi tajuta, että pitää tuntikaupalla päkistellä ! :D

Kylläpä tää on huvittava juttu!

Vierailija
29/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tosin lukee myös vessassa ja minua inhottaa jopa poimia lattialta niitä "paskasormin" selailtuja lehtiä...hyi, hyi, hyi!

Vierailija
30/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoja korkeintaan 5 :)

Vierailija
31/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ruokavalio korreloikin kyllä sivistystason kanssa, joten ap on oikeassa.

Vierailija
32/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku on samaa mieltä kanssani. En ole kyllä yhdessäkään ns. sivistys-kodissa nähnyt mitään lehtiarsenaalia vessassa.

Ap

Siinä sitä tulee samalla helpotusta ja suol... Anteeksi, sielun sivistystä!

Vierailija
33/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kun niin sanoi...minulla on usein vatsa sekaisin enemmän tai vähemmän joten joudun "kökkimään" usein vähintään sen 15-20 min.

Vierailija
34/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan saa siitä kyllikseni niin käytänpä sen vessatuokionkin "hyödyksi" :)

-Se joka lukee sivun minuutissa.

Lasten suoli toimii kyllä nopeammin kuin 20 minuutissa. Ja useimmilla aikuisillakin. Mitä se istunto siihen auttaa, söisitte mieluummin terveellisemmin ja lukistte muualla. Mä en tosiaan voi tajuta, että pitää tuntikaupalla päkistellä ! :D

Kylläpä tää on huvittava juttu!

Vierailija
35/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä vaiheessa kun vaipoista on yritetty eroon.

Sitten siellä vessassa istutaan vielä aikuisekain järjettömiä aikoja jotta saisi suolesta putkahtamaan jotain.

Normaali terve ihminen selviää ulostamisesta parissa minuutissa.

Vierailija
36/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa ei ole kirjasto eikä siellä pidä lukea. Pitkä istuminen ei varsinaisesti aiheuta ummetusta, mutta sillä voi olla muita haitallisia vaikutuksia peräaukon seutuville.

TS Julkaistu 21.7.2008 2:30:40

Vierailija
37/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan hyvin vessalehtikori ja pukamat korreloivat. joku voisi tutkia...

Vierailija
38/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se toki sovi jos haluat asua edustuskodissa. meille lehtia vessaan heti kiitos vaan. varsinkin vanhoja aku ankkoja....

Vierailija
39/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mennään wc:n niin lasketaan housut ja otetaan lehti kouraan. Kun on valmista niin lehti pois ja pyyhitään/pestään tms. Ei kai nyt kukaan siinä välissä pyllyään rämplää ???

T: juntti savoilaishoitsu joka on asiallisissa asioissa ylihygieeninen

Vierailija
40/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mennään wc:n niin lasketaan housut ja otetaan lehti kouraan. Kun on valmista niin lehti pois ja pyyhitään/pestään tms. Ei kai nyt kukaan siinä välissä pyllyään rämplää ???

T: juntti savoilaishoitsu joka on asiallisissa asioissa ylihygieeninen

Meillä ei ole lehtiä eikä lehtitelinettä vessassa, mutta luen kyllä toisinaan päivän mainokset vessassa tai revin auki laskut ym. -> Suoraan postilaatikolta pöntölle. ;o) Ja olen kova lukemaan kirjoja myös ja jos on hyvä kirja kesken, niin kuljen se kädessä joka paikkaan. On mukana pöntöllä ja ruokaakin laittaessa, kun esim. paistelen jauhelihaa...