Olenko incel, kun naiset ei kelpuuta minua omana itsenäni.
En ole miehekäs, en ole käynyt armeijaa, ei ystäviä, ei harrastuksia, olen läheisriippuvainen. En yksinkertaisesti kiinosta ketään eikä kukaan suostu kanssani edes treffeille. En kelpaa pinnallisista syistä enkä varsinkaan, kun saa nämä muut tiedot käsiinsä.
M34
Kommentit (57)
Miksi sulla ei ole ystäviä? Tai harrastuksia? Onko sentään koulutus ja työpaikka?
ainoastaan naisilla ja menestyneillä miehillä on oikeus kelvata omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla ei ole ystäviä? Tai harrastuksia? Onko sentään koulutus ja työpaikka?
Ei kumpaakaan. Olin kylläperuskoulun jälkeen 7 vuotta pajalla töissä.
Sain vähän lisää työttömyyskorvauksen päälle. Nyt olen ollut yli 5 vuotta työtön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vähän lisää työttömyyskorvauksen päälle. Nyt olen ollut yli 5 vuotta työtön.
Ap
Eli olet luuseri. Ei kukaan täyspäinen käytä aikaa tollaseen.
Pajalla :D. Fiksu olisi jakanut ennemmin mainoksia ja tienannut työstä rahaa, vaikka sen vähäisen suhteutettuna työhön.
ainaki sulla olisi aikaa yllin kyllin mennä salille ja laittaa ittes kuntoon viimeisen päälle.
Ehdotan, että aloitat siitä
Se, ettei kelpaa omana itsenään, on eri asia kuin se, ettei panosta ollenkaan itsensä kehittämiseen. Oletko oikeasti itsekään tyytyväinen omaan elämääsi? Miksi siis nainen kiinnostuisi viettämään aikaa kanssasi, jos sinuakaan ei oikein tunnu kiinnostavan elämässä yhtään mikään? Ala hankkia harrastuksia ja asettaa itsellesi tavoitteita. Se, että olet innostunut elämästä ja että sinulla on positiivinen asenne, vetää naisia puoleesi, ei niinkään pinnalliset syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet luuseri. Ei kukaan täyspäinen käytä aikaa tollaseen.
Pajalla :D. Fiksu olisi jakanut ennemmin mainoksia ja tienannut työstä rahaa, vaikka sen vähäisen suhteutettuna työhön.
Syö paskaa
Joo et ainakaan miltään botoksihuuliselta ja silikoonitissiseltä bimbolta tule saamaan mitään. Perusta perhe, perheelliset miehet viedään käsistä. Monet naiset suorastaan hullantuvat kun pääsevät perheitä rikkomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olet vain oma itsesi, paitsi jos olet...
Nainen ei kelpaa: "yhteiskunnan on muututtava!"
Perus-Jamppa ei kelpaa: "sun pitää kehittää itteäs. Treenaa. Hanki ura ja statusta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vielä ei ole liian myöhäistä hakea jatko-opiskelemaan. Siitä saisit jotain sisältöä elämääsi ja tapaisit enemmän niitä ihmisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei kelpaa omana itsenään, on eri asia kuin se, ettei panosta ollenkaan itsensä kehittämiseen. Oletko oikeasti itsekään tyytyväinen omaan elämääsi? Miksi siis nainen kiinnostuisi viettämään aikaa kanssasi, jos sinuakaan ei oikein tunnu kiinnostavan elämässä yhtään mikään? Ala hankkia harrastuksia ja asettaa itsellesi tavoitteita. Se, että olet innostunut elämästä ja että sinulla on positiivinen asenne, vetää naisia puoleesi, ei niinkään pinnalliset syyt.
Yhtään minkään hankkiminen sillä oletuksella että "sitten muut tykkäävät" on pahin virhe mitä voi elämässään tehdä. Sitten mietitään kun on oma identiteetti hukassa kun on väkisin yritetty änkeä johonkin muottiin ja etenkin johonkin oletuksiin jotka anonyymi palstanuija on käynyt täällä pätemässä.
Ei se inceliys siitä automaattisesti seuraa, ettei sinulla ole naisystävää tai deittejä. Asenteesta se on kiinni. Vihaatko naisia? Laitatko kaikki elämäsi vastoinkäymiset heidän syykseen? Jne.
Miksi et ole sen 5 vuoden aikana opiskellut mitään? Olisit saanut siinä ajassa ainakin yhden ammattitutkinnon tehtyä helposti.
Nyt juuri alkaa lukukaudet kaikissa kouluissa. Miksi et hakenut mihinkään? Moniin paikkoihin pääsee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tää. Ap voisi hyvin koittaa tienata rahaa työllää. Panostaa terveelliseen elämään, käydä salilla, ostaa vaatteita ja huolehtia parturista. Jos näytät joltain röllipeikolta ja etkä tee mitään niin ei ihme, ettei naisia kiinosta.
Nämä oli vain esimerkkejä, mutta ulkoinen viehättävyys on hyvä kuitenkin hoitaa kuntoon ja keskiä mielekkäitä harrastuksia.
Kävele ensi kerralla kaupungilla reippaasti hieman tyytyväinen ilme kasvoillasi, luulevat sun saaneen ja sun olevan ihan ookoomies. Kyllä se siitä sitten tärppää. Jutustelet aluksi niitä näitä vaikkapa säästä, se on aina turvallinen keskusteluaihe Suomessa. Älä puhu negatiivissävytteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olet vain oma itsesi, paitsi jos olet...
Nainen ei kelpaa: "yhteiskunnan on muututtava!"
Perus-Jamppa ei kelpaa: "sun pitää kehittää itteäs. Treenaa. Hanki ura ja statusta."
Naisilla ei ole mahdollisuutta parantaa kelpaamistaan kehittämällä itseään. Ura ja status ei paranna naisen suosiota miesten keskuudessa lainkaan. Koska miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö. Miehillä sentään on mahdollisuus parantaa suosiotaan.
Eiku fenmkkeli