Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just mikä on junteista junteinta, mitä kodissa voi olla. LEHTIKORI WC:ssä.

Vierailija
05.05.2009 |

Oltiin vappuna juhlissa tuttavaperheen uudessa talossa, jossa kaikki vimpan päälle. WC:ssä oli oikein kaksi sellaista lehtitelinettä: toisessa oli Tekniikan maailmoja yms. ja toisessa sitten Aku Ankkoja. Mulle ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa lehtiä vessaan eikä muuten lukeakaan vessassa. Kuinka yleinen tällainen vastenmielinen tapa on, jossa kerrotaan erittäin selvästi muille, että meillä luetaan paskalla ollessamme. ÄLLÖTTÄVÄÄ.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa he asuivat omassa kodissaan niinkuin halusivat.

Junteista junteinta on olla noin rajoittunut.

Vierailija
2/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, isä usein nukahti "toimistoon" lehti kourassa. :D Meillä ei oo lehtikoria, mutta vanhempien luona on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin kuvalehti,kotivinkki.... ja jos vieraita vaivaa mun lehtikasani,niin sittenhän vaivaa.

Vierailija
4/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä vessassa jossa vieraat käy, olemme salalukijoita.

Vierailija
5/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissa nähnyt mitään lehtiarsenaalia vessassa.

Ap

Vierailija
6/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miten juntti määritellään, mutta mun molemmat vanhemmat on yliopistolla töissä (isä on kyllä nyt eläkkeellä jo) ja ittekin ihan korkeesti koulutettu. Muuten saatan olla juntti kylläkin.. Ainakin luen siis vessassa(kin)!

Vierailija
7/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetaan myös vessassa.

Vierailija
8/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smaoin esim. miehen vanhemmilla (maistereita molemmat). Tosi monella yliopistokaverillakin (kaikki valmistuneet, osa tekee väitöskirjaa) on joku lehtipino/hylly/ämpäri vessassa :)

Vierailija
10/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkään en ymmärrä vessassa lukemista. Kuinka kauan te siellä oikein istutte, kun ehditte lehteäkin lukemaan?

Vierailija
11/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo siitä syystäkin, että siellä ne saa olla rauhassa (lapset eivät pääse repimään ja levittelemään). Mutta se on myös ainoa paikka, missä itse ehdin lehteä lukemaan rauhassa!

Vierailija
12/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittoavan juntteutenne! Juntiksi synnytään syntymällä suomalaiseksi. Itse olen suomenruotsalainen eikä tulisi mieleenkään lukea kakalla!

Vierailija
13/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuitenkaan sivistyksestä kiinni?

toisilla se suoli toimii kuin pikkulapsilla- heti kun toisesta päästä laitat jotain, niin toisessa tapahtuu.

Toisilla voi mennä vaikka parikymmentä minuuttiakin, että em. tapahtuman saa aikaiseksi. Kyllä siinä ajassa ehtii sivistystoimenjohtaja hoitaa monta tekstaria, sähköpostia ja lukemaan jopa päivän lehdet...

Millä se sivistys siis mitataan, PASKAHUUSSISSA OLEVILLA LEHDILLÄ VAI????

Vierailija
14/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaisuuteni ei myöskään tee minua epäjuntiksi ja itsekin tunnen paljon juntteja suomenruotsalaisia, jotka vielä älyävät olla ylpeitä juntteudestaan. En tosin tiedä, lukevatko vessassa. Minun sukuni on riistetty rannikon kalastajahökkeleistä ja kivisiltä peltoplänteiltä liian kauan sitten, jotta voisin itse juntiksi tunnustautua, olen siihen aivan liian urbaani.

Meilläkin lehtivalikoima tosin on majoittunut enemmän sinne pelkästään perheen käytössä olevaan vessaan ja jos isommat kutsut pidän, siivoan lehdet pois näkyvistä.

peittoavan juntteutenne! Juntiksi synnytään syntymällä suomalaiseksi. Itse olen suomenruotsalainen eikä tulisi mieleenkään lukea kakalla!

Vierailija
15/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on suomenruotsalainen, ja lukee myös kakalla. :D

Vierailija
16/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tohtoreitakin riittää sekä miehen isän että äidin puolella enemmänkin jo aiemmissa sukupolvissa ;)

Vierailija
17/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä vessassa missä vieraatkin käyvät.. Toisessa en viihdy niin hyvin =)

Vierailija
18/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakin (5v) aina huutelee vessasta, että tuokaa lisää akkareita..

Yhtään ei huoleta. En totisesti jaksa miettiä mitä mieltä muut on paskalla istumisestani, kaikki ne kuitenkin sitä samaa tekee, lehden kanssa tai ilman.

Vierailija
19/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tapa. Mulla on jokin kuva siitä, että ne lukemiset on sitten pöpöjä täynnä.

Ja miten ihmeessä pöntöllä voi istua niin kauan että ehtii lukemaan.

Tää on niitä mysteereitä joita en tajua...enkä välttämättä halua tajutakaan ; )

Vierailija
20/63 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa vaikka 5 sivua luettua :D

Mutta minäkään en ymmärrä vessassa lukemista. Kuinka kauan te siellä oikein istutte, kun ehditte lehteäkin lukemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi