Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haamuilua(ko)?

Vierailija
05.05.2009 |

Mulla on menossa kp32/28, eikä menkkoja näy eikä kuulu. Ovis tais olla kp18. Kaikenlaisia raskausoireita löytyy, kuten alavatsan nippailua, rintojen aristusta, janoa, väsymystä, lämmöt koholla n. 0,5 astetta, yms..

Tein ekan raskaustestin (mammaksin testi) kp28 ja nega oli.

Toisen tein kp 30 (pregent stick) ja näytti todella haalean, mutta kuitenkin selkeän haamun.

Kp 31 tuli samanlainen haamu samaisella testillä.

Tänään eli kp 32 ajattelin saada selvyyttä tähän haamuiluun ja tein Apteekin oman testin. Testiajan puitteissa tuli nega, mutta myöhemmin siihen piirtyi haaleaakin haalempi ns. roskishaamu.

Eikö näillä kiertopäivillä pitäisi näkyä jo suhteellisen selvä plussa, jos sellainen on näkyäkseen? Kannattaako enää testailla ja jännäillä, vai siirrytäänkö vaan odottelemaan kuukautisten alkamista? Turhauttaa tämmönen..

Haluaisko joku ihana ihminen kertoo mielipiteitään tähän? Onko kokemusta edellä mainituista testeistä, eli miten reagoi? Tuleeko viivan paikkoja/ vääriä haamuja? Kiitoksia paljon jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on mahdollista plussata. Joillakin raskaushormonia kehittyy vaan todella hitaasti, ja plussa näkyy vasta myöhemmin.

Itselläni ei ole pregent stickistä kokemusta, mutta apteekin omalla olen testannut. En ole ikinä saanut sillä edes roskishaamua, vain puhtaita negoja!

Vierailija
2/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus apteekin omalla roskishaamun ja olin raskaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ekalta jo ennen ku menkkojen piti alkaa, selkee positiivinen, mutta mä tiesinkin sen jo jostain ihan varmasti ennen testaamista, niin ja mies oli työreissussa ja ku tuli sieltä, tuumas, että katos, rouvalla on maha :) eli ei voinu yllättää ja menkkojen olis pitäny alkaa vasta muutaman päivän päästä, ollu siis todella säännöllinen kierto.. samoin tokan kans..

kolmas oli heikosti positiivinen ja ihan reilusti sen jälkeen ku menkkojen olis pitäny alkaa.. tais olla ihan rfsu:n testi, jonka siis saa ihan marketista, mutta eikös niissä oo, että heikkokin viiva, jos kontrolliviiva näkyy, on positiivinen tulos..

Vierailija
4/4 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna testin (kotitesti.fi puikkotesti) ja oli puhdas nega! Eilen ja tänään aamukahvin jälkeen tuli todella etova olo, ja hampaita pestessä meinasi oksennuskin lentää.. Mitä ihmettä?? En jaksa ymmärtää..

Alkaa toivo pikkuhiljaa mennä.. Kaveri kertoi plussanneensa vasta silloin kun menkat oli jo 2 viikkoo myöhässä, mutta onko tämä miten yleistä? Kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi