Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat ja kalliit imetyspaidat

Vierailija
03.05.2009 |

Odotan esikoista syntyväksi ensi kuussa ja olen alkanut katsella imetysvaatteita netissä. Olen ihan ihmeissäni paitojen hinnoista. Haluaisin löytää jotain nättiä ja kohtuuhintaista. Paidat ovat kaiken lisäksi useimmat todella tylsän tai ruman näköisiä.

Enkä nyt kaipaa kommentteja siitä miten ei ole aikaa ajatella omaa ulkonäköään ollenkaan, tai ettei ole mitään väliä mitä on päällä kun keskittyy vain vauvaan.

Itse en osaa ommella. Kertokaa mistä löydän hyviä imetyspaitoja, jotka olisivat lähellä tavallisen näköisiä peruspaitoja, eivätkä maksaisi kymmeniä euroja kappaleelta. En tykkää niistä luukkumallisista paidoista. Värikästä ja naisellistakin, mielellään a -linjaisia, että löysä vatsa ei pullistele liikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mielestäni hyvännäköiset normaalipaidatkaan eivät ole niin halpoja. Ihan oikeasti...mistä muka löydät jonkun hyvännäköisen peruspaidan vaikka 10 eurolla? Laita linkki niin saan vähän ideaa että minkälaista paitaa etsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta lasta pitkään imettäneenä en ymmärrä, mihin imetyspaitoja tarvitaan. Oma kikkani on kerrospukeutua niin, että kaula-aukoltaan avaran paidan alla on toppi, jota voi nostaa ja imettää sitten paidan kaulaaukosta. Myös villatakit ym. tarjoavat näkösuojaa tai hartialle voi heittää vauvan harson ja imettää sen alla. Kotioloissa imettelen miten sattuu paitaa nostaen.

Vierailija
4/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Boobin paitoihin (ovat tosin varmaankin juuri niitä katselemiasi liian kalliita?) Olivat käytössä käteviä + kestivät hyvännäköisinä pesuissa. Ovat myös mielestäni tavallisen paidan näköisiä. Tietenkin välillä vähän kyllästytti laittaa aina samat paidat, kun vaihtelua ei kuitenkaan ollut niin paljon kuin tavallisesti. Mutta suosittelen siis kuitenkin Boobia, erinomainen laatu! (vaihtelua niihin pariin paitaan voi sitten saada vaikka asusteilla).

Vierailija
5/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nättejäkin http://www.mamabella.fi/

Vierailija
6/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia toppeja ja jotain avattavaa puseroa. Imetyspaitojakin oli mutta en tykännyt yhdestäkäään mallista. Ehkä kivoin joka mulla on ollut oli MamaLicious-merkkinen (Stockalta alessa kympin). Mutta aika vähälle käytölle sekin jäi. Älä osta ainakaan useampaa ennen vauvan syntymää vaan sitten vasta kun näet että tuleeko niitä käytettyä. Kesä tulossa niin imetys on helppoa tavallisillakin vaatteilla.

Vierailija
7/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä paidasta. Jos löytyisi joku ihana ja laadukas paita, voisin ehkä maksaa enintään 50 euroa. Linkkiä en nyt osaa laittaa, kun en oikein ole mieleistä löytänyt. Mutta väreinä pidän esim. ruskeasta, keltaisesta, turkoosista, valkoisesta ja yleensäkin kirkkaista, ei murretuista väreistä.

Nyt raskausaikana olen käyttänyt paljon ihan perus trikoopaitoja, yhdistelmää mekko + farkut, pidempiä toppeja ja boleroita ja kotioloissa ihan verkkareita. Tykkään, että paita on tarpeeksi pitkä ja ylettyy lantiolle. Maha onkin kasvanut yllättäen niin isoksi, että moni alkuraskaudesta ostamani tunika on jäänyt liian lyhyeksi.

Taitaa olla aika sekavasti selitetty. En taida itsekään tietää mitä tarkalleen haen. Olen ihan normaalipainoinen ja toivottavasti edelleen sopusuhtainen kun tästä mahasta pääsen.

ap

Vierailija
8/8 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytin (+aion kolmosenkin kanssa käyttää) kotonakin imetyspaitoja.

Eivät olr turhia tosiaankaan, vaan varsin käytännöllisiä.

Paidan helmasta on typerän hankalaa imettää, enkä kaula-aukkojakaan viitsisi lähteä venyttelemään, saatika sitten harsojen kanssa pelleilemään.

Mutta kukin tavallaan.

BOOBit ovat hyviä, H&M:llä on edullisia

Kahta lasta pitkään imettäneenä en ymmärrä, mihin imetyspaitoja tarvitaan. Oma kikkani on kerrospukeutua niin, että kaula-aukoltaan avaran paidan alla on toppi, jota voi nostaa ja imettää sitten paidan kaulaaukosta. Myös villatakit ym. tarjoavat näkösuojaa tai hartialle voi heittää vauvan harson ja imettää sen alla. Kotioloissa imettelen miten sattuu paitaa nostaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme