Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätasanen kuukautiskierto ja ovulaatio

Vierailija
03.05.2009 |

Mitenköhän mun kannattaa laskeskella mun ovulaatio kun kk-rytmis vähän epätasanen. Viimeisin väli oli 33 päivää. Laskenko sillä? Tavallisesti menee tyyliin:

18.3.

19.4.

20.5.

17.6.

18.7.

19.8.

16.9.

17.10.

jne...eli muutaman kuukauden siirtyy päivällä ja sitten palautuu johonkin n. 15. päivään ja aloittaa alusta....viimeisin siis 19.4.

En tarkkaile juurikaan itseäni, ollaan jätetty TÄNÄÄN ehkäisy pois melkein viiden vuoden tauon jälkeen. Esikoinen täyttää viisi kohta puoliin ja hänet saimme ilman suunnitelmia. Olen siis näissä asioissa ihan noviisi:-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku joka päivä yrittää :D:D:D:D

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi äsken alavatsaa vihlomaan. Onko ovulaatio päällänsä vai jo mennyt? Olemmeko olleet myöhässä mieheni kanssa jos tänä aamuna oltiin sillain;-)?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteluväli 28-36 päivää mutta ovulaatio on (oireista ja testeistä huomattu) AINA tasan 14 vrk ennen menkkojen alkamista.

Ja itselläni on alavatsan lievää jomotusta 1-2 päivän ajan ennen ovista (silloin kun se munarakkula kasvaa), ovispäivänä kovempaa, toispuoleista kipua ja lopuksi n. tunnin kestävä erittäin epämukava vihlonta (ilmeisesti se irtoaminen) ja sitten ei mitään.

Vierailija
4/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole epäsäännöllistä kiertoa nähnytkään! Kierron pituus on 28-32 vrk: ovulaatio on 14 vrk ennen, eli n. kp 16. Jos 19.4. alkoi viimeiset menkat, niin nyt on kp 15 menossa. Eli hyvällä tuurila voisi onnistaa jo tässä kierrossa.

Yleensä suositus on, että ovulaation tienoilla seksiä harrastettaisiin joka toinen päivä, näin olisi parhaat mahdollisuudet. Siittiöt elävät naisen kropassa muutaman vuorokauden, joten ihan päivälleen ei tarvitse osua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan