Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi eikö kaikki tosiaan suihkuta peffaa isolla asialla käynnin jälkeen????

Vierailija
03.05.2009 |

Itse olen tehnyt niin aina ja olen luullut, että kaikki tietenkin tekevät niin. Eihän se haju lähde paperilla! Ja pikkareihinkin voi tulla viivoja, yök. Itse suihkutan myös pissalla käynnin jälkeen, on ihanaa olla raikas koko ajan eikä tarvitse pelätä, että haiskahtaa. Olen luullut, että suurin osa naisista suihkuttelee, onko näin? Itselläni ei ainakaan ole koskaan ärtynyt alapää, ennemminkin sitten, jos jätän suihkuttelematta esim. jossain metsäretkellä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla itselläsi on vain jostain syystä voimakas tarve tuoda omaa hygieniakäyttäytymistäsi esille. Miksi, se on hyvä kysymys.

Vierailija
42/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raikas olo" -kommentit kielivät jostain alitajuisesta, likaisesta olosta. Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena? Jatkuva tarve pestä itseään, kuten raiskatuilla?

Nimittäin selvästi ap:llä on jotain (henkistä laatua olevia) ongelmia hygieniansa kanssa. Ei ihmisen kuulukaan olla hajuton ja mauton. On eri asia haista pistävälle, oikeasti likaiselle, ja se että vaikka ap:n miehen kainalo vähän kättä nostaessa lemahtaa hielle pitkän työpäivän jälkeen. Vaikka ap ei varmaan päästä miesparkaa kotiin, ennen kuin se on jynssännyt itsensä hajuttomaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova pala näyttää olevan tämä minun peseytymiseni ;) . Ei tosiaankaan ole hyväksikäytetty lapsena, ja seksielämäkin on mahtavaa :) . Minut vain nyt on opetettu pesemään itseni vessassakäynnin jälkeen yhtä itsestäänselvästi kuin kädet pestään ennen ruokaa ja hampaat aamuin ja illoin. Ja tästä tavastani olen vain mielissäni, tehkööt muut miten lystäävät :). Ja omat lapseni opetan tähän myös.

ap

Vierailija
44/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tekevät toisten asioista ison haloon ja ongelman, oli sitten kyseessä alapään pesu tai c-nimet, kertovat itsestään ja ongelmistaa enemmän kuin olisi tarpeen. jotain on omien korvien välissä pielessä, tai sitten tosiaan sitä aikaa on liikaa jos käyttää sitä toisten asioiden pohtimiseen ja kauhisteluun.

Vierailija
45/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen ilta suihkussa- ja pesee yleensä jalkansa kotiin tullessaan, kun ne ovat hoinneet kengissä. Ja on tehnyt niin jo ennen minua, eli en ole häntä siihen opettanut. Eli ei haise hielle mieheni kuin saunassa ja lenkin jälkeen :). Ja se on minusta ihan seksikästä silloin.

Onkohan tässä muuten joku kulttuuriero, minun sekä mieheni juuret toiselta puolen ovat Keski-Euroopasta. Siellä on kohteliasta ottaa toiset huomioon niin peseytymällä kuin muutenkin ulkonäöstään huolehtimalla...

ap

Vierailija
46/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt niin aina ja olen luullut, että kaikki tietenkin tekevät niin. Eihän se haju lähde paperilla!

Mistä luulet tietäväsi ettei haju lähde paperilla kun kerran olet itse

aina

pessyt?

Vierailija
47/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te suihkuttelijat, miten tuo käytännössä tapahtuu; pyyhittekö te ensin paperilla, sitten suihkutatte vai vedättekö täydellä paineellla anuksen vettä täyteen heti kättelyssä? Käytettänkö tässä toimenpiteessä käsiä hankausapuna? Vai siveästi vaan suhautetaan suhkulla?

Vierailija
48/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tilanteita, jolloin ei pääse pesemään. Mutta siis aina, niin kauan kuin muistan, minulla on ollut tapana pestä.

Ja koska täällä on niin kovasti koetettu perustella, miksi pesu on huono tapa, olen tuonut omaa näkökulmaani esille. Puolin aj toisin, ymmärrättehän.

ap

Itse olen tehnyt niin aina ja olen luullut, että kaikki tietenkin tekevät niin. Eihän se haju lähde paperilla!

Mistä luulet tietäväsi ettei haju lähde paperilla kun kerran olet itse

aina

pessyt?

Vierailija
49/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka lähes 40v olen elänyt, niin ainoat vastaan tulleet pissalle tai kakalle haisseet ihmiset on olleet joko laitapuolen kulkijoita tai vanhuksia. Normaalielämässä en ole koskaan huomannut kenekään "tavallisen" ihmisen haisseen eritteille. Ja olen sentään asiakaspalveluammatissa ja tekemisissä kymmenien ihmisten kanssa viikossa.

Vierailija
50/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks joka puolella on jo suihkut.

Vierailija
51/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän peseydy ennen saunaan menoa? Yöks. Puhdas ihminen ei hielle haise.

Vierailija
52/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä normaalisuihkussa käyvä ei haise kenenkään nenään.

Vierailija
53/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on varmaan virtsankarkailuongelmaa tai jotain.

Vierailija
54/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoilta pestään paskomisen jälkeen kun tuotos on levinnyt vaipassa niin laajalle. Lapsi / aikuinen, joka osaa pyyhkiä, ei pesua kaipaa normaalipesujen lisäksi.

Vierailija
55/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla aina lähteny pelkällä suihkuttamisella, ellei kädellä auta . Tietty kädet pestään sen jälkeen (ja myös vessakäynnin jälkeen yleensäkin). Mutta siis, en usko että pelkällä vedellä lähtee aina..

Minä en yleensä pese persettäni kakkoshädän jälkeen, ellei nyt aivan ruikulilla ole ollut. Jätökset onkin kyllä ihan sellaista laatua, ettei paperiinkaan aina jää yhtään mitään jälkeä.

Kummallista minustakin joka kakkosen jälkeen (saati ykköshädän) pestä perperi. :O Mutta siis tee vain ihan kuin tykkäät, enhän mä mikään oo toisille sanomaan miten pitäis tehdä.

Tähän vielä pakko sanoa että en mä haise kuselle tai paskalle..

Vierailija
56/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa ihmiset käyvät useita kertoja päivässä suihkussa, täällä moista pidetään veden haaskauksena. Jotkut pesevät kätensä joka kerta kun ovat kätelleet toista ihmistä tai koskeneet ovenkahvaan, yleensä tätä pidetään neuroottisena.

Itse tyydyn pelkkään paperiin, enkä ole 30:n vuoden aikana vielä kertaakaan sairastanut peräpukamia taikka mitään tulehdusta alapäässä. Enkä kertaakaan ole huomannut muiden haiseva virtsalle, pari pultsaria voitanee jättää huomiotta.

Vierailija
57/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi vastaillut koko ajan.

Vierailija
58/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät varmaan pese käsiäänkään jos niihin menee kakkaa (vauvan kakkaa vaikka), paperilla pyyhkäisevät vaan ja tulee niin puhdasta ;)

Tää on hei pikkusen eri asia. Enhän mä persettäni sormillani pyyhi, vaan siinä on paperi välissä. Jos mun käsiin menee vauvan kakkaa, niin tottakai silloin pesen kädet koska se itse kakka on koskenu mun kättä.

Mutta pakko kyllä ihmetellä näitä perseensä pesijöitä, siis millasta sontaa tällasilla tyypeillä oikein tulee, ettei tavallisella paperilla lähde puhtaaksi? Kun kuivaan oman pyllyni kertaalleen (käytän siihen yleensä pari kolme arkkia wc-paperia) niin eipä siihenkään yleensä tartu YHTÄÄN mitään. Jos persettä sais hinkata monen monta kertaa niin ehkäpä sitten ottaisin huuhtelun lisäksi, mutta mä en ymmärrä miten pesu tekis perseestä yhtään sen puhtaamman, kun ei paperiinkaan mitään tartu.

Vierailija
59/59 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin aina niin kovaa kakkaa, että ei sinne pyllyyn jää mitään pestävää. Paperilla vähän muodonvuoksi pyyhkäisen, mutta puhdas on pylly ilman sitäkin. Joten minun tapauksessa tuo alapään suihkuttelu on ainakin ihan turha juttu.

Itseasiassa säästän ihoa ja yritän käydä muutenkin suihkussa vain kerran päivässä. Olen kyllä kuullut aikaisemminkin ihmisistä jotka pesevät hanurinsa aina kakin jälkeen, mutta olen päätellyt, että heillä on varmaanin hieman sotkevampaa kakkaa kuin minulla.