Hyi eikö kaikki tosiaan suihkuta peffaa isolla asialla käynnin jälkeen????
Itse olen tehnyt niin aina ja olen luullut, että kaikki tietenkin tekevät niin. Eihän se haju lähde paperilla! Ja pikkareihinkin voi tulla viivoja, yök. Itse suihkutan myös pissalla käynnin jälkeen, on ihanaa olla raikas koko ajan eikä tarvitse pelätä, että haiskahtaa. Olen luullut, että suurin osa naisista suihkuttelee, onko näin? Itselläni ei ainakaan ole koskaan ärtynyt alapää, ennemminkin sitten, jos jätän suihkuttelematta esim. jossain metsäretkellä.
Kommentit (59)
wc-paperi on suunniteltu rakenteeltaan sellaiseksi, että se HAJOAA VEDESSÄ. Se muussaantuu ja hajoaa märkää ihoa vasten inhottavaksi mössöksi, jos sitä on liian vähän.
sillä haluan vain olla raikas... sitäpaitsi paperia kuluu vähemmän joten vedenkulutus on ok
ap
Ja pissa se melkein enempi alkaa haista, jos ei suihkuta. Minun pöksyni eivät päivän päätteeksi haiskahda yhtään millekään (ja juu, vaihdan ne päivittäin).
Paperia menee vähemmän siksi, että sillä tarvitsee vain taputella kuivaksi, ei tarvitse käyttää ensin paperia lian levittelyyn ja sitten poistamiseen, kuten normaalitavalla pyyhkiessä käy.
Ja toisekseen sitä ulostetta EI ensin levitetä peppuun ja sitten poisteta.
Itse pesen joka ison hädän jälkeen, enkä voisi kuvitellakaan olla pesemättä. Asia tietenkin erikseen jos olen sellaisessa paikkassa missä se on mahdotonta. Joskus jos oon ollut sellaisessa paikassa missä ei voi pestä niin tulee oikeesti sellainen olo että haisee kilometrin päähän.
Itselläni tulee paljon raikkaampi olo kun pesee. Joka pissan jälkeen en kyllä pese mut kun on menkat niin silloin pesen aina vaikka vaan kävisinkin pissalla. Ja eikä mullakaan haise pikkuhousut illalla millekään ja toki päivittäin ne vaihdan.
Ja mitä seksiin tulee, niin mun mielestä on kivempi harrastaa seksiäkin kun tietää olevansa raikas, mies on sanonut että mulla ei koskaan haise alapää pahalle, joten hänen on mukavampi antaa esim. suuseksiä mulle.
Mies sanoi tässä aika vasta että hänellä älöttää kaupassa/yleisillä paikoilla missä tulee naisihmisiä vastaa kun niin niiden perässä kulkee sellainen ilmavirta mikä löhähtää likaiselle alapäälle.
ihmetyttävät. Mun mielestä kukaan normaali ihminen ei haise pissalle tai kakkalle niin, että vaikkapa kaupassa sen haistaisin. Eri asia alkoholistit ja mielenterveyspotilaat, joiden elämän hallinta hukassa. Ihmisen iho ei kestä jatkuvaa pesua, vaan tärkeää on, että sen normaali bakteerifloora saa olla rauhassa.
olen täällä asunut viidessä eri asunnossa eikä ole vielä bidee-suihkua tullut vastaan, ei vieraillakaan. Suihkuuko sitä pitäisi aina hypätä vessassa käynnin jälkeen?
pissan kuivaaminen paperia hajottaa kuin puhtaan veden kuivaaminen. Kyllä se vesi sieltä aika hyvin valuu pois ennen kuivaamista ;) .
Haistapa omia pikkareitasi illalla muutamana päivänä ja tee sitten parin päivän kokeilu, että peset joka vessassakäynnin jälkeen (ei tarvi hinkata, kunhan suihkutat). Huomaat eron hajussa...
Ja seksiasiaan minäkin lisään, että tiedän, ettei alapäässäni ole ikinä tunkkainen, vansa pissan haju, koska siellä on aina puhdasta. Jos vain ennen seksiä pesee, kyllä sinne jää se pohjapinttymän haju, ei se lähde yhdellä huuhtelulla pois.
ap
puhui juuri tästä että thaikkunaiset pesee alapään joka vessassakäynnin jälkeen, että olisivat aina valmiita seksiin. Pelkkä ajatuskin sir Vilin kaltaisista jurpoista jörnimässä thaikkunaista rahasta oksettaa.
myös ykkoshadan jalkeen.
englannissa muslimeita on varsin paljon. bidesuihkun voi ostaa itse ja asentaa lavuaarin hanaan. tai voi laittaa vetta pulloon tai kastelukannun tyyppiseen ja pesta silla.
eivät varmaan pese käsiäänkään jos niihin menee kakkaa (vauvan kakkaa vaikka), paperilla pyyhkäisevät vaan ja tulee niin puhdasta ;)
Vedenpaine ei useinkaan riitä bidee-suihkun asentamiseen. Samoin on usein aivan outo juttu paikallisille putkimiehille koko juttu. Kylläpäs nämä kaikki 60 miljoonaa saarella asujaa ovatkin sitten haisuleita! ;)
m
englannissa muslimeita on varsin paljon. bidesuihkun voi ostaa itse ja asentaa lavuaarin hanaan. tai voi laittaa vetta pulloon tai kastelukannun tyyppiseen ja pesta silla.
opetetaan kyllä sekä tytöt että pojat suihkuttamaan itsensä puhtaaksi, jo ihan pienestä pitäen. Ei ole mitään tekemistä seksin kanssa vaan ihan samanlainen tapa kuin täällä Suomessa käsienpesun opettaminen vessassakäynnin jälkeen.
Kiinnostaisipa muuten tietää, moniko jättää kädet pesemättä vessassakäynnin jälkeen...
puhui juuri tästä että thaikkunaiset pesee alapään joka vessassakäynnin jälkeen, että olisivat aina valmiita seksiin. Pelkkä ajatuskin sir Vilin kaltaisista jurpoista jörnimässä thaikkunaista rahasta oksettaa.
oli se sitten suihkutettu tai pyyhitty!
Minulla ei ainakaan ole sellaista yli-aistia ja metriä lähemmäs toisetn peffoja en naamani laita!
Muu jynssääminen on turhaa, jopa haitallista. Ihan sama mitä mies sanoo ja haiseeko pikkarit tai ovatko haisematta. Normaali parisuhde ei edellyttäne kaiken omaishajun piilottamista vaan normaali-ihmisen normaalia tuoksua. Haistelkaa te vaan kaupassa ohikulkevien pyllyn hajuja ja tuntekaa olevanne kaiken yläpuolella suloisine putipuhtaine pikkupyllyineen.
"Raikas olo" -kommentit kielivät jostain alitajuisesta, likaisesta olosta. Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena? Jatkuva tarve pestä itseään, kuten raiskatuilla?
Tottakai se ryppyreikä ärsyyntyy, jos sitä hinkataan paperilla.
Minä suihkutan joka kakkakeissin jälkeen, mutta en aina pelkän pisun jälkeen.
Työpaikan vessasta löytyy aina käsipyyhkeitä mihin pyyhkiä peffansa ja kotona käytän tietysti pyyhettä, hui kauheeta!!!
"Raikas olo" -kommentit kielivät jostain alitajuisesta, likaisesta olosta. Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena? Jatkuva tarve pestä itseään, kuten raiskatuilla?
seksuaalisesti hyväksikäytetty. Uskomatonta paskaa.
seksuaalisesti hyväksikäytetty. Uskomatonta paskaa.
mutta ap:n kommentit eivät ole normaaleja.
te suihkuttelijat, miten tuo käytännössä tapahtuu; pyyhittekö te ensin paperilla, sitten suihkutatte vai vedättekö täydellä paineellla anuksen vettä täyteen heti kättelyssä? Käytettänkö tässä toimenpiteessä käsiä hankausapuna? Vai siveästi vaan suhautetaan suhkulla?
niin ei se vedellä läträäminenkään ihan sädekehää pään päällesi laita..