Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko höpsöä jos asunto on "täynnä" enkelikoristeita?
Kommentit (4)
oli ne sitten enkeleitä, elefantteja tai mitä vaan. En nyt sitten tarkoita että pitäisi olla täysin kliinistä, mutta jos joka paikassa on jotain koriste-esineitä ja vielä samaa teemaa niin tuntuu kuin olisi ennemmin jossain kaupssa tai museossa kuin oikeassa kodissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka joku vitriini, jos siis kerää enkeleitä.
Jos joka huoneessa, niin tulee kyllä höpsö fiilis.
Tai kilahdus uskoon.
Tai sama asiahan tuo on ;)
Alue: Aihe vapaa
tykkää, niin ei tietenkään ole höpsöä, mutta kuka ihmeessä jaksaa pyyhkiä niistä kaikista pölyt :)