Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla raskaana ollessa ollut emättimessä tuntuvaa nipistelyä? Supistelee rasituksessa
02.05.2009 |
ja sitten levossa on noita nipistyksiä. Mietittyttää kuuluuko asiaan vai pehmeneekö siellä paikat liian aikaisin. Rv 24+5 nyt menossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla