ulkomaalainen mieheni on haluttu suomalaisten naisten keskuudessa
Kommentit (27)
ihan rauhassa :)
Luotan häneen ihan täysin, mutta mua loukkaa se kun ihmiset aina olettavat, että jos on tumma ja komea niin haluaa aina päästä pettämään vaimoaan. Mä loukkaannun mun mieheni puolesta koska hän on kunnollinen mies.
ap
kohteliaisuutena. Sinulla on jotain paljon parempaa kuin häiritsevillä munahaukoilla, ja sen tietävät he, sinä ja miehesi, joten sinulla on syytä olla tyytyväinen. Olethan saanut sellaisen miehen napattua josta muut naiset eivät saa pidettyä näppejään irti.
sehän kertoo vain siitä, että minullakin on oiva maku. Miehellänikin on sen verran hyvä itsetunto, ettei sitä tarvitse pönkittää alkamalla yhden illan-yön-viikon suhteeseen näiden ihailijoidensa kanssa, vaan hän tulee kiltisti kotiin. Usein ehdotankin, että hän lähtee yksin niihin mitä erilaisimpiin edustustilaisuuksiin, joita meillä on, sillä onhan hänelläkin hauskempaa höpötellä naisten kanssa, jos en minä ole vieressä. Mutta muistutan kyllä, että olisi hieno asia, ettei jutut mene höpöttelyä pidemmälle, vaan että hän tulee sitten kipin kapin kotiin.
ne ulkomaalaistaustaiset miehet kyllä vislailevat vaaleaverikköjen perään,että osaavat kyllä itsekin käyttäytyä moukkamaisesti. Eräs tuttuni kihlautui mustan miehen kanssa ja katkaisi kaikki välit omiin kavereihinsa,koska oli sitä mieltä että kaikki naiset halusivat hänen miestään,mies oli kyllä mukava muttei todellakaan mikään erityisen komea tai haluttava,oli minusta todella loukkaavaa käytöstä naiselta ladella perättömiä syytöksiä useampaa naista kohtaan,etenkin kun suurin osa eli ja elää edelleen parisuhteessa.
Itse elin aika huonossa suhteessa aikaisemmin ja epäilin mieheni koko ajan pettävän minua. Todellisuudessa se olinkin minä itse, joka haikailin koko ajan muiden miesten perään ja lopulta petinkin miestäni. Nyt hieman vanhempana olen huomannut, että mustasukkaisuuteni johtui vain ja ainoastaan siitä, että itse haaveilin muista miehistä. Ei siitä, että mieheni olisi minua koskaa pettänyt.
moni ulkomaalainen mies käyttäytyy paljon miellyttävämmin muita ihmisiä kohtaan kuin perussuomijuntti. Tätä naiset sitten erehtyvät pitämään flirttinä, vaikka kyseessä olisi ihan peruskohteliaisuus. Harmillista.
monesti kuin lapsiin. Siis ainakin silloin jos puhuvat suomen kieltä. Tyyliin, että voi Jansson oot tosi söpö mutta nyt me ei voida sua ottaa mukaan leikkiin kun et ole tarpeeksi hyvä mutta sä oot niin ihana kun oot niin positiivinen kaikesta. Kyllä meidän pitäisi ottaa oppia sulta, kun sä oot aina niin hyvällä tuulella. Ja sitten selän takana mutistaan ja naureskellaan, että perkeleen tyhmä nekro.