Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä inhoon välillä mun 14-vuotiasta lasta!!!

Vierailija
15.12.2008 |

Siis oikein todella..te ette tajuu miten raivostuttava kakara se osaa olla!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää inhoo :)

Se oli sellanen ohi menevä juttu, kiitos kaikista kannustavista viesteistä. Samassa veneessä ollaan osan kanssa ja rankkaahan tää joskus on, jos lapselle niin myös meille vanhemmille.

Ja kyllä mua lohduttaa tieto siitä että ei toi murrosikä loppuelämää sentään kestä.

Hyvää joulunalus aikaa teillekin!

Vierailija
2/12 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä missään tapauksessa lähde mukaan siihen ovien paukuttelu huuto -juttuun, mitä ainkain meidän 14 vuotias tyttö tekee. Välillä on ihan mielettömän ihana, mutta välillä asenne on niiiin ärsyttävä. Purtava vaan hammasta ja yritettävä olla aikuinen :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien meidän muiden lapset on ihania pikku kullannuppuja eikä ne ikinä tee mitään pahaa. Tottelevat vanhempiaan ja niin pois päin.... Sinulla on kauhukakara ja kyllä me vielä sinua siitä syyllistämme...

Vierailija
4/12 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheessä on yhteensä 4 lasta, 2 niistä lapsista on mun.

Vierailija
5/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä nyt kestää...sit ku alkaa tasoittuun niin ymmärtää kuin ärsyttävä ollut:))))

Itse ainakin ymmärsin:D

Vierailija
6/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallat ja kykenet myöntämään itsellesi myös negatiiviset tunteesi joita lastasi kohtaan tunnet.Kaikki eivät uskalla. Joo ja kyllähän toi ikäkin joskus loppuu, toivon minä ainaskin.Välillä täälläkin kyllä hermo menee, mutta laitetuista rajoista toi poika kuitenkin näyttää olevan tyytyväinen,sitten loppuviimeksi.

Haasteellista ja välillä hyvinkin pottumaista tämälasten kasvatus. Mukavaa joulun odotusta.

Vierailija
7/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin se, mitä murrosikäisen päässä ja kehossa tapahtuu on jotain tosi mullistavaa ja lapselle itselleen tosi hämmentävää. Kun älyää, että tuo käytös johtuu jostain, mihin lapsi itse ei voi vaikuttaa, voi alkaa sietää käytöstä paremmin. Itselläni on kyllä vasta pieniä lapsia, mutta töissä noita murkkuja riittää (yläkoulu). On ne raukat välillä NIIN hukassa!

Vierailija
8/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ja vähän välillä rakastankin:)

Vierailija
9/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hankalia, ihan näin opettajan ja äidin näkökulmastakin. Siis välillä he ovat suorastaan kestämättömiä. Onneksi välillä aika ihania ihmisentaimia myös.

Vierailija
10/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaakin lasta on ajoittain vaikea kestää, mutta kun se kotona asuva murkku ei olekaan oma, niin johan alkaa olla todella vaikeaa. Oikeasti vihasin parin vuoden ajan mieheni tytärtä. Vakavissani monta kertaa ajattelin laittaa miehen valitsemaan, kumpi pysyy elämässään. Onneksi se alkoi sitten helpottaa, kun tyttö täytti 15 ja nyt on 22-vuotias ja meillä on lämpimät välit. Ei ajattele mitään ikävää teini-iästään paitsi myöntää olleensa riiviö.:) Ei taida tietää, kuinka paljon häntä vihasinkaan silloin ja tein jatkuvasti suunnitelmia päästä lopullisesti eroon.

Vierailija
11/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin inhoan=)

Ärsyttävä, raivostuttava ja niin ihana.

Vierailija
12/12 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 3 tyttölasta ohi murrosiän kasvattanut, ja muistan miten todella välillä kyselin itseltäni, että voiko omia lapsiaan oikeasti vihata!!! varsinkin tytöt osaa olla todella raivostuttavia pissiksiä.

nyt ovat 18-22 vuotiaita, ja välit mitä parhaat = ))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi