###¤¤¤###¤¤¤###¤¤¤HAAHUJEN TOUKOKUU###¤¤¤###¤¤¤###¤¤¤
Huhtikuun meriselitykset löytyvät osoitteesta
http://www.vauva.fi/keskustelut?_forum_WAR_perhe_forumThreadId=166990&_…
Plussatuulia haahujen kevääseen!
Kommentit (49)
Eli kaikki hyvin tänäänkin ultrassa :) Ihana pikkuinen siellä liikuikin jo kovasti <3 Ehkä tällä kerralla voisin jopa pysyäkin tuolla o-puoella vähn pitempään ;)
*Hermione rv 8+5 :)*
*MAIRANNElle* onnittelut tuplaonnesta!
*JENNULILLE* onneittelut plussasta!
Täällä takana aika kiireinen 4vkoa. Sain moottoripyöräkortin ihan ekalla yrittämällä, ja pihassa on uusi perheenlisäys: helmiäisen limenvihreä Triumph jota kävinkin eilen jo koeajelemassa ja töihinkin menin sillä. ihana kapistus!!!
Omaan oloon ei ihmeellistä, kp 20/27 ja olo on että olisikohan nyt tärppi käynyt...? Ei siis mitään oireita, mutta on omituisenpi olo kuin yleensä... siis.. jokin vaisto (tai toive...) No, toivotaan :)
ovis oli tuntemusten mukaan kp 12-13,
ainoat tuntemukset sen jälkeen tällä hetkellä on poskien kuumotus (harvemmin posket kuumottaa tai hehkuu, nyt kokoajan? mut taitaa olla ihan muuten vain, oireita tuskin ne vielä on.. tai sit on PMS oireita..)
ja päänsärky. Tänään siis migreeniä ilmassa, tosin taitanee sekin johtua lähestyvästä matalapaineesta vain..
tossa 15 tai 16 pvä oli sitten minun laskettuaikani.. tai olisi ollut.
Yllättävän kasassa pysyin ainakin ulospäin.
Sisäisesti, henkisesti oli tosi vaikeeta. Kai se tästä vielä helpottaa.. tämän kuun kun selviäisi kunnialla...
T:Neiti, kp 20/26-27
Kp 3/27, yk 6. Tarviiko sitä muuta sanoa?
voi kökkö.
Tein äsken haamunplussan! Kuukautisten (ei) pitäisi alkaa huomenna. Joulukuussa oli keskenmeno ja kesäkuusta asti olemme toivoneet kakkosta. Pitäkää kaikki peukkuja pystyssä, että haamu vahvistuu! Ainakin tämä todistaa, että mieheni huonot siittiöt pystyvät ihmeisiin!
Ihanaa *paahtovanukas!!* Oon täällä kaikki ulokkeet pystyssä että viiva vahvistuu. Olisi hienoa saada sinutkin vihdoin tuonne o-puolelle :)
Nostetaan nyt tämäkin pino taas elävien kirjoihin =)
Ihan kiva, kun mun eilinen vuodatus on poistunut niin ei tarvi sitä katella - vaikka sinänsä samaa mieltä edelleen oon ;)
Ihanaa torstaita kaikille!!
fantasy
mun vanha nimimerkki on palannut tänne mystisesti... Sinisini on siis muuttunut vuonna 2004 käyttämäkseni Titluksi...
No välikö sillä, kiertopäivä on kuitenkin 12, ja ovis pitäisi olla jossakin sunnuntain tienoilla. Josko nyt viimein...
t
Sinisini/titlu kp 12/27, yk 6 (hm? olikohan)
Sinisini ovikseen =) - plussatuulia!
Mullakin taitaa olla täti tulossa, nyt on reilu 4 vkoa keskenmenosta.. Outoa tässä tietenkin on se ettei mulla loppunut jälkivuoto tässä välissä ollenkaan, mutta nyt on vuoto lisääntynyt ja menkkamaista kipua ilmaantunut eli menkatko?!?
Kahtellaan ja toivotaan, että täti kyseessä niin minäkin pääsen vihdoin kunnolla yrittämään =)
fantasy
Pidän todella sulle peukkuja, että saisit vihdoin plussan - 5 kk on niin pitkä aika!!!
Itse en pysty yhtään vielä ajattelee, että eihän sitä välttämättä tule heti uudelleen.. Mutta saa nähdä miten mun käy.. Nämä sivut ja kaikki ihmisten kertomukset ovat kyllä auttanut mua tosi paljon ja muutenkin olen googlannut kaiken mahdollisen tiedon km:sta, niin se on helpottanut oloa.. Viimeksi olen täällä odotus ja vauva puolella kirjotellut esikoisen aikaan -02 :)