Lääkärit hamstranneet lääkkeitä. Tautiuhka siis hyvin vakava ja asiaa vain hyssytellään
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1680508
Lääkärit tietävät enemmän kuin mitä meille tavallisille pulliaisille kerrotaan. Pandemia tulee varmasti ja lääkärit ovat selustansa turvanneet kun meille muille vaan hyssytellään ja vähätellään asiaa.
Kommentit (7)
popsittaisiin saman tien! Ei niitä syömistä varten osteta vaan siksi, että jos tauti iskee, lääke on heti saatavilla. Lääkärit itse kyllä tietävät, että tavalliseen räkätautiin lääkkeitä ei syödä. Ja toisaalta lääkärit ja heidän perheensä ovat kyllä suuremmassa tautiriskissäkin, joten eiköhän siinä mielessä heidän "hamstrauksensa" ole oikeutettuakin. Jos lääkäri tai hänen lapsensa sairastuu, hän ei voi olla huolehtimassa potilaista.
sairastuneille.
Ja olen työskennellyt lääkärien kanssa viimeiset kohta 20v ja voin sanoa,että lääkärit kyllä lääkitsevät itsensä todella herkästi (en nyt puhu tamiflusta,mutta yleensä flunssansa)
kyllä lääkärit tietää, että kannattaa niitä ostaa varoiksi. Tätä vaan ei voi julkisilla foorumeille toitottaa, kun kaikille ei niitä sitten riittäisi ja toisaalta moni voisi syödä niitä turhaan.
Mutta en ole silti pätkääkään huolissani. Sitäpaitsi joku perus terveyskeskuslääkäri tuskin tietää sikataudista juuri sen enempää kuin muutkaan mediasta tietonsa saaneet.
Ei se ammatti kenestäkään jumalaa tee. Toki koulutus on pitkä ja vaatii jonkinlaista älykkyyttä, mutta kaikenlaisia tolloja heihin silti mahtuu.
Luulevat olevansa paremmassa asemassa kuin muut.Itsekin olen sh ja varmasti riskissä saada ko.tauti jos tulee ihan samalla lailla kun lääkäritkin.
Kyllä lääkärit tekevät itsensä naurunalaisiksi tuollaisella.
Lääkärit aiheuttavat toiminnallaan sen, ettei lääke tehoa kun sitä oikeasti tarvittaisiin.