Mitä lasissa? ja miksi olet kotona vappuaattona?
Minulla kuohuviiniä, ja olen yksin lasten (3 poikaa) kanssa, kun isäntä opn ulkomailla.
Mielelläni olisin jossakin jokirannassa (Turku) näin ihanan ilman vallitessa, mutta kyllä se näinkin menee lasten iloa seuratessa :-)))
Glada vappen !!!!
Kommentit (59)
Ja mieheni toi minulle eväspullossa simaa. Edes joku valopilkku tässä kurjuudessa.
SINÄ SURKEA SWEDU OLETKO SWEDUPELLE! JOS OLET TÄÄ ON SUOMALAINeN SIVU NETIS JA JOS SUOMEN VAUVAT LUKee TOMMOST NIIN PIRU PERII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pikkasen pukkais lentsua. Toivottavasti ihan vaan normaali flunssa =O
Kotona ollaan koska lapsi (1v3kk) ja mies on kipeitä, itsekin vähän flunssassa. Mies meni jo nukkumaan lapsen kanssa, mä istun tässä hetken (toinen, ja viimeinen olut menossa) ja menen kohta minäkin.
Kotona oltais kyllä oltu (lähes) selvinpäin jokatapauksessa. Eipä sitä tämänikäisen lapsen kanssa mihinkään iltamenoihin lähdetä. Isovanhemmatkin on reissussa.
Mies vielä saunassa, lapset nukkuu jo. Kohta laitetaan hyvää iltapalaa ja juodaan viiniä (minä) ja olutta (mies). Tosi kiva ilta meneillään. Ulkomaanystäviltä oli tullut mukavia viestejä.
tulin juuri lasten kanssa (2 kpl) kotiin. Olimme lakituksessa ja sen jälkeen ravintolassa syömässä kahden ystäväperheen kanssa, nyt tulimme kotiin ja lapset menevät nukkumaan.
Hiukan myöhemmin on shampanjaa lasissa...
poika on huollettavanani...Alkuilta oltiin ystäväperheen luona; oli aivan ihanaa! Istuttiin terassilla aurkingossa, syötiin hyvin ja juotiin kuoharia, lapset leikki ja puhalteli serpentiinejä ja saippuakuplia. Kotva sitten tultiin kotiin, jotta poika pääsi nukkumaan.
Nyt minä jatkan iltaa hetken verran hyvän punkun, hyvän musiikin ja nettisurffailun merkeissä. Kohta kuitenkin nukkumaan...Aamupäivällä Ullikselle.
Raskaana olen ja vaikka tässä pitäisi hehkuttaa tulevaa äitiyttä niin kyllä tänään töistä tullessa v****tti, ettei voikaan poiketa terassille ja lipittää siideriä...Huomenna lähdetään miehen kanssa katselemaan vappuhulinaa, tänään olen kärsinyt väsymyksestä ja siivoillut vaatehuonetta...
ja jättäisi minut yksin itkevät parikuisen vauvan kanssa!!! Hyi kamala mikä ukko sulla!
Kohta haen ison lasin tuoremehua iltalääkkeiden kyytipojaksi.
Kotona ollaan vietetty iltaa perheen kesken lautapelejä pelaillen ja mässäillen. Pullo colaa meni jo ja mies taisi juoda yhden oluen. Työviikko oli sen verran rankka, ettei tämän vilkkaampaa toimintaa tehnyt mieli. Huomena mennään kosken rantaan katsomaan kastetta ja tapaamaan tuttuja.
Olin iltavuorossa töissä, eikä jaksanut mihinkään lähteä. Mies katsoo jääkiekkoa ja neiti1v3kk nukkuu. Huomenna vietetään aikaa ulkoilemalla kotona ja ehkä käydään palokuntanaisten järjestämässä tapahtumassa. Vietetään aikaa yhdessä, mulla sitten vielä loppuviikko töitä.
ikää on 42v ja 42 vappua olen viettänyt kotona. Mä taas voisin kysyä, että mihin ihmeeseen joku oikein sitten menee?
Mies katsoo vieressä lätkää ja lapset nukkuvat. Itse surffailen vielä jonkin aikaa, sitten nukkumaan. Ei tulis mieleenkään lähteä mihinkään vilinään ja jonottelemaan juomia tai taxia...
mies ja lapset (3v, 6v ja 8v) on jo nukkumassa. aikaisemmin illalla oltiin pihalla ja lapset sotki paikkoja spray-serpentiinillä ja herkuteltiin munkeilla, sipseillä ja simalla. eipä olla käyty miehen kanssa vappua juhlimassa varmaan 15 vuoteen ulkona, inhotaan näitä pakkojuhlimisia. joka paikka täynnä rasittavia remuajia, kuka niitä jaksaa katsoa...
Ollaan vieraannuttu kaikista ystävistä. Käytiin vauvan 3kk kanssa kävelyllä, syötiin vappuruokaa ja juotiin lasilliset skumppaa koska oli aihetta juhlaan (muutenkin kuin vapusta johtuen). Just kylvetettiin vauva ja laitettiin nukkumaan.
ja kaikkien kolmen lapsen kanssa itsekseni kun mies on töissä.
Ja kotona ollaan sen takia kun molemmat pojat (1v ja 3v) on kuumeessa.