Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lasissa? ja miksi olet kotona vappuaattona?

Vierailija
30.04.2009 |

Minulla kuohuviiniä, ja olen yksin lasten (3 poikaa) kanssa, kun isäntä opn ulkomailla.

Mielelläni olisin jossakin jokirannassa (Turku) näin ihanan ilman vallitessa, mutta kyllä se näinkin menee lasten iloa seuratessa :-)))

Glada vappen !!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan muutenkin ihan poikki.

Vierailija
2/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lasten kanssa kotona yksin koska olen yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies myös meilläkin poissa.

Vierailija
4/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lähettyvillä, äsken join kivennäisvettä.

Kotona olen koska olen raskaana ja täällä on myös kolmevuotias pikku-ukko. Mies lähti keikalle. Itse en jaksa tehdä muuta kuin odottaa nukkumaan pääsemistä.

Vierailija
5/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, koska iltaunilla nukkuu 6kk vanha vauva. Mies on töissä.

Nukkumaan aion mennä heti yhdeksän jälkeen.

Vierailija
6/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään kotiosalla perhevappua. Olen raskaana ja esikoinen on pari vuotias. Ei siis tulisi mieleenkäänm hillua missään kaupungilla kännisten seassa. Vaikka keli on kyllä mahtava.

Vierailija
7/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies puhaltelee ilmapalloja lastenhuoneessa-. 1- ja 3-vuotiaat tenavat ihan innoissaan palloista ja serpentiineistä.

Reilu tunti sitten grillailtiin ja nautittiin auringosta parvekkeella. Kohta laitetaan lapsille uhdessä iltapuurot ja sit nukkumaan. Sen jälkeen mennään itse saunomaan ja nautitaan ihanasta kevätillasta parvekkeella. Ei kyllä tekis pätkääkään mieli lähteä minnekkään!

Vierailija
8/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla kotona. En ole koskaan ollut mikään bilettäjä, eikä perheellisillä kavereillakaan ole mitään grillibileitä tms. tänä vuonna. Lapsi on kavereiden kanssa ulkona ja mies työkaverin kanssa kaljalla. Ei tosin viivy kauaa, tullee tuossa ysin pintaan kotiin.

Vierailija
9/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja on 1v4kk ja 2v7kk lapset myös kotona.

Vierailija
10/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perinne... :-) Jo opiskeluaikana tuli laitettua aina lakki päähän klo 18.00 vappuaattona. Yleensä siihen aikaaan oli jo aika hilpeä olo, mutta nyt tosiaan menossa vasta toinen kuohuviinilasi. Lapset leikkii ulkona kauniissa kevätilmassa.

Vierailija
11/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona olen koska en jaksa lapsen kanssa kahdestaan lähtee kaupungille, en ole saanut kutsua mihinkään lapsellisiin juhliin/illanistujaisiin enkä jaksanu järjestää semmosia itekään. Ja olen yh, niin ominpäin kavereiden ryyppybileisiin en voi lähteä.

Vierailija
12/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme siis koko perhe kotona. Me vietämme vappua vasta huomenna Ullanlinnanmäellä. Eikä sitä nyt hyvänen aika kahtena päivänä skumppaa vedetä...

Mies rakentaa tuolla lasten kanssa legoilla ja juuri äsken sanoi, ettei olisi 20 v sitten uskonut, mitä hän tekee vappuaattona..

Vierailija
13/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaan ja keskustassa hilluminen ei muutenkaan kiinnosta. Jonkun ystäväperheen kanssa viettäisin mielelläni vappuaattoa, mutta kaikki lähtee landelle sukuloimaan. Tylsää. Tai ystävien kanssa mökille, mutta kun meitä ei kutsu kukaan. Tää vappu ja juhannus on kipeä paikka. Ei olla riittävän kiinnostavia ihmisiä.Kai.

Vierailija
14/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, koska täällä Irlannissa ei juhlita vappua. Mies töissä. Juon kuitenkin suomalaisen vapun kunniaksi pari lasia valkkaria. Täällä myös upea ilma, jos olisi mies kotona lapsenvahtina, olisin lähtenyt jo terassille naapurin kanssa...

Vierailija
15/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kutsuta paremminkin minua mukaan kun miehen kaverit eivät niin hyvin tunne ja omat kaverit katosivat aika pitkälti kun ekaa lasta sain. jäivät vain ne jotka itsekin ovat lapsia saaneet.

-12

Vierailija
16/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon kanssa sohvalla hänellä kupissa kahvia rv 25 hyvin menee

Vierailija
17/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valmisteli tänään toukotöitä ja tuli kotiin puol tuntia sitten. Meni nukuttamaan lapset ja huomenna alkaa lannan ajoon.

Minä siivoilin tänään pyhää varten ja huomenna paistan lapsille vapun kunniaksi munkit.

Meill ei oo mitään isompia vappuperinteitä, kun vaput tuppaa menemään noissa toukotöissä kuitenkin. Mutta vappuherkut, eli sima ja munkki kelpaa meillekin, niitä kun ei tuu muina vuodenaikoina tehtyä.

Vierailija
18/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin miehen kanssa katkarapuleipiä ja juotiin lasilliset kuohuvaa. Kohta lapset menee nukkumaan. Väsyttää, joten mennään ajoissa nukkumaan. Huomenna tulee sitten tuttavapariskunta grillailemaan.

Vierailija
19/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun ylioppilaslakki päässä ja imetän parikuista vauvaa, itkettää kun se huutaa melkein koko ajan. paska fiilis, mies jonku kaverin pippaloissa. viime vapun olin töissä, näillä näkymin seuraavankin ja koko lopun opiskeluajan vaput

toisen vuoden yliopisto-opiskelija

Vierailija
20/59 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muurilla vaeltamassa.. :-) Ihan hauskaa, varmaan, mutta meikä tosiaan täällä kotona lasten kanssa. Englannisskaan ei taideta vappua viettää. lieneekö siellä perjantai ihan normaali arkipäivä???

terv.ap