Mitä lasissa? ja miksi olet kotona vappuaattona?
Minulla kuohuviiniä, ja olen yksin lasten (3 poikaa) kanssa, kun isäntä opn ulkomailla.
Mielelläni olisin jossakin jokirannassa (Turku) näin ihanan ilman vallitessa, mutta kyllä se näinkin menee lasten iloa seuratessa :-)))
Glada vappen !!!!
Kommentit (59)
olen kotona,koska mies reissuhommissa ulkomailla,esikoinen isovanhempien kanssa mökillä ja kaksi pienempää untenmailla. Taidan itsekin mennä nukkumaan rankan työviikon jälkeen aika ajoissa.
Juon vettä ja söin juuri mansikkapiirakkaa vanillan kera. Ihanaa. Kesän ensimmäiset mansikat (on portugalilaisia ja järjettömän isoja).
Mies kaapii tossa piirakkakulhon jämiä ;o) ja katsoo eilistä myyttinmurtajia nauhalta. Lapset 4v ja 3v on jo höyhensaarilla.
Ilma on todella upea, tuossa naapurit mekastaa ja juhlii vappua ja grillailevat :o) Hauskaa kuunnella kun heillä on hauskaa, kaikilla on hyvä mieli, kerrankin näin.
kaakaota, ja töissä ollaan.. viimeinen 1½ lähtee juuri! Sitten nukkumaan, ja aamulla 6lta töihin.. Mukavaa vappua :)
samppanjaa, ei älykallista, mut mun makuun hyvää. kaksistaan ollaan kotona, mies halus :)
Kotona ollaan, koska halutaan olla. Mies on ollut joka jumalan vappuaatto näinä kymmenenä vuotena soittamassa ja nyt ei ole, niin on tosi ihanaa olla yhdessä kotona koko perhe! Huomenna mennään kavereille grillaamaan, se on kivaa:)
Mies duunailee tuolla toisella koneella eilisiltaisia keikkavideointejaan, muksu leikkii pandakarhua ja mä tosiaan siemailen tota kuohuviiniä ja suunnittelen tupakalle menoa. Just syötiin perinteiset nakit ja perunasalaatit, kohta keitetään munkkikahvit. Mikäs tän mukavampaa!
Lasissa on vettä, raskaana, flunssassa ja ei täällä Saksassa kukaan tajua vapun riemua... ;) Hauskaa vappua kaikille!
Ja missäpä muualla sitä yh olisi, kuin kotona vuoden jokaisena päivänä ;) Ihan sama mikä päivä tai juhla on.
Lapset 3v ja 5v nukkumassa. mies rakentamassa meille taloa. Loppusuoralla projekti jo onneksi.
Aika tylsää viettää vappuaatto yksin. Mutta ensi vappuna sitten grillataan omalla pihalla...
Mies lähti yöksi töihin paimentamaan juhlivaa kansaa (poliisi).
Lapsi unten mailla.
Eipä tästä oikein nyt lähdetä mihinkään... :)
Hurjaa menoa meikällä täällä! Hyvää Wappua! :)
Lapsen kanssa kaksin kotona ja oon raskaana. Mies lähti kaverilleen. Yksinäistä on. Mut niin on monena muunakin päivänä, mut juhlapäivinä se korostuu. Kiva ois juhlia jonkun toisen perheen kanssa.
simaa ja kotona oon kaksistan tyttömme kanssa. mies lähti ryyppäämään vaikka pyysin ettei lähtis. mua ei jaksa tollanen lapsellinen biletys enää kiinnostaa. eli kahestaan tytön kanssa vietetään nyt sitten vappukin. mies tulee joskus iltapäivällä huomenna kotiin jörkyttäväs krapulas ja makaa sit seuraavan vuorokauden sängys. miks mä kestän tällästä paskaa :((
lapset jossain kylillä, kuohuviiniä lasissa, aamulla töihin.
Kutsuttiin kyllä grillaamaan mutta en jaksanut lähteä, hyvä syy kieltäytyä kun on huomenna työpäivä.
Kaikki aatot ollaan täysin selvinpäin. Lapset ovat 11v-20v ja ikinä ei tiedä mitä sattuu kun ovat kylillä (ei nuorin).
ihanaa, rauhallista arkea lapseni kanssa. yh olen. lapsi jo nukkuu, minulla kohta lasissa vettä. en todellakaan vaihtaisi osia kenenkään kaupungilla örveltäjän kanssa. kotona on hyvä. vappupalloja on, simaa, munkkeja, serpentiiniä. näin on hyvä.
tossa äsken join, neljä-vuotias ja 3kk:n ikäiset tenavat nukkuu. Ukkeli vaihtaa autoon renkaita ja hörppii olutta. Ei mahotonta kiinnostusta lähtä mihinkään ja tietenki toi tissiläinen rajottaa menemisiä ja ottamisia.
Kotona koska halutaan olla. Juhlat on aina perhejuhlia.
Yritän sulatella ihania grillisapuskoja.Mies nukuttaa lapsia 1v ja 3v.Skumppaa join puoli lasia, sen enempää en juo kun imetän ja taidanpa olla myös raskaana viime päivien tuntemusten perusteella:) Loppuilta köllötellään miehen kanssa ja katsotaan telkkaria, mies lupasi hieroakin:) voimia sinulle jonka vauva huutaa..laita kuulokkeilla musaa ja heijaa vauvaa, itku ei hermostuta niin paljoa.
Esikoinen 1kk, sain nyt vihdoin nukkumaan. Herää varmaan 5 min. päästä taas... sitä sen on :)
Mies on töissä tulee ennen puolta yötä, jolloin olen toivon mukaan saanu unta. Tai sitten syötän neitiä silmät ristissä... Huumoria mukaan. Ens vappu voi olla jo vähän toisenlaista ja silloin voidaan perheen kesken jo nauraa "tämänlaista" vapun viettoa.
Niin ja mies aloittaa huomenna kylvötyöt, joten myöhäiseksi se huominenkin menee...
Ei paha olla kotona -kyllä niitä vappuja tulee vielä monia eteen :D
ja olen kolmevuotiaan kanssa kotona kun mies on töissä. Tulee kyllä kohta mutta vesilinjalla ollaan molemmat.
Kyllä se vähän vetäisi veri tuonne baanalle kun on niin hyvä ilmakin mutta aika usein me vietetään nämä yleiset kännipäivät ihan selvin päin perheen kesken.