Oonko ainut joka on jumissa American Idoliin
kisaa myös, mutta mä yritän varjeltua saamasta tietoa ennen kuin ohjelma tulee suomessa. Eli älä vaan kerro
Kommentit (15)
mutta voisitko kertoa, kuka tippui viime viikonloppuna, kun unohdin tallentaa? älä vielä tätä uusinta tippujaa kerro.
Jenkeissä taidetaan mennä 1,5 viikkoa meitä edellä, joten siellä on mielestäni ollut kaksikin pudotusta tuon Suomessa viimeksi nähdyn jakson jälkeen.
No anyways, viimeksi Suomen jaksossa ei tippunut ketään. Se Matt Giraud (?) olisi tipahtanut, mutta tuomarit pelastivat..
Jenkeissä taidetaan mennä 1,5 viikkoa meitä edellä, joten siellä on mielestäni ollut kaksikin pudotusta tuon Suomessa viimeksi nähdyn jakson jälkeen.
No anyways, viimeksi Suomen jaksossa ei tippunut ketään. Se Matt Giraud (?) olisi tipahtanut, mutta tuomarit pelastivat..
Piti vain tulla selvittämään se asia, että oonko ainut aiheeseen jumiin jäänyt ;)Mun on tosiaan ihan pakko käydä aina vilkaisemassa tapahtumat ennen Suomessa nähtäviä jaksoja.
Ap
Pakko aina käydä youtubesta kyttäämässä biisit jo etukäteen, varsinkin Adam Lambertin suoritukset. Myös "Vote for the worst" eli -äänestä huonointa -sivusto on ihan hulvaton. Niillä on jotenkin niin hauskan ironinen ja sarkastinen ote tuohon koko AI-vouhotukseen.Siellä valitaan aina porukasta huonoin, jota kannustetaan äänestämään että mielenkiinto säilyisi kisassa. :D
mä olen ihan hulluna siihen Adamiin, se on siis niiiiiin huippu!!!! Ja mä olen jo 39v!! Mieletön lahjakkuus!!!
Adam Lambert on kyllä ihan ainutlaatuinen. Täytyykin mennä tutustumaan tuohon sivustoon ;)
Ap
Pakko aina käydä youtubesta kyttäämässä biisit jo etukäteen, varsinkin Adam Lambertin suoritukset. Myös "Vote for the worst" eli -äänestä huonointa -sivusto on ihan hulvaton. Niillä on jotenkin niin hauskan ironinen ja sarkastinen ote tuohon koko AI-vouhotukseen.Siellä valitaan aina porukasta huonoin, jota kannustetaan äänestämään että mielenkiinto säilyisi kisassa. :D
Tällä viikolla Suomessa esitettävässä America Idolissa Adam esittää laulun joka on saanut Jenkeissä ihmiset kaivamaan Kleenexit (eli suomalaisittain Nessut) esille ja pärskimään sikana.
Kannattanee nauhoittaa (en ole itse siis nähnyt ko. esitystä).
esitetty Suomessa jo viime lauantaina. Ensi lauantaina taitaa tulla disco-esityksiä?
tuleekohan jo nyt? Oli just siinä disco-jaksossa. HUIKEA!!! Lähes yhtä hyvä kuin mad world.
(ei oo kuvaa enää mutta äänikin kertoo kaiken... elekee avatko jos ette halua kuulla etukäteen)
(ei oo kuvaa enää mutta äänikin kertoo kaiken... elekee avatko jos ette halua kuulla etukäteen)
Onhan tää aika white trash-menoa, mutta mun oli pakko käydä Am. Idol sivuilta kurkkaamassa, että kukas sieltä eilen tipahtikaan..