Millä hitolla jenkkakahvat pois ? ja mistä ne tulee ?
painan vain 52 kg ja olen 168 cm pitkä eli en voi laihduttaa.... millä jenkkakahvat saa pois ?
Kommentit (23)
Olen 176 cm ja painan 66 kg ja minulle on tullut jenkkakahvat sen jälkeen, kun paino nousi tähän 62 kilosta.
Onhan noita jumppaliikkeitä täsmähoitona, mutta itse en usko, että mikään muu ne poistaisi kuin painon pudotus. Ainakin minulla siis.
mikä se sitten "pursuu" housujen vyötärön yli kun istuu ? ja muodostaa makkaran ? ei onneksi seisoessa
niin sittenhän se on läskiä. Siihen ei auta mitkään poppakonstit, mitään paikallista laihduttamista ei ole olemassa.
Sekä lantiofarkusita.. Näitkös 70- tai 80-luvulla kellään jenkkoja? NO ET! :D
Ensinnäkin kaikki käveli joka paikkaan ja tosiekseen farkut tuli vyötärölle asti ja oli siitä kohtaa tiukat. Ei päässyt läski kerääntymään jenkkakohtiin vaan sinne perseeseen ;)
Mutta hiilarit posijättämällä pääsee selluliitista eroon sukkelaan. Käyppä vaik alukemassa karppipalstalta. Mutta siis: ala urheilla ja osta tosien malliset housut ;)
mutta jos AP painaa 52 kg niin miten siitä enää laihduttaa. Kait sitä on jotian paikallisia jumppaliikkeitäkin...
toi lantiofarkku analyysi oli HYVÄ
mutta jos AP painaa 52 kg niin miten siitä enää laihduttaa. Kait sitä on jotian paikallisia jumppaliikkeitäkin...
toi lantiofarkku analyysi oli HYVÄ
Läski lähtee tasaisesti koko kehosta. Suosittelisin ap:lle kuntosalitreenejä, saa lihasta läskin tilalle, siinä voi painokin kyllä nousta sen myötä.
eli liikuntaa ei voi enää lisätä kun lapsienkin kanssa pitäisi olla ...
mutta toi lantiofarkkujuttu on hyvä...
Olet mua 10 senttiä oitempi ja painat 20 vähempi. Mulla 5 kiloa pois niin mahdun kauniisti farkkuihini, nyt vähän tursuaa mutta mahdun jo haluamiini farkkuihin..
Naisen lonkan päälle kuuluukin aikuisella tulla vähän extraa! Niin biologiakin määrää.
Mun mielestä on sairasta että tarttee painaa 50 jos menkat loppuu 40- kiloselta. Saa meinaan olla sairas maailman- ja itsensäkuva jos kuukautiset loppuu ta kituuttaa niillä kulmilla!!
Sää oot kuivan kesän ruoho: ja semmosellakin kuuluu olla lantion muodot!
vaan nää idiootit neuvojat, jotka käskee sitä laihduttamaan.
En tiedä mistä jenkkakahvoista nää vastaajat puhuu, mutta mulla ne ainakaan ei koostu läskistä, vaan ruumiinrakenne on ollut lapsesta asti tuollainen, että lantiolla on sellainen ruma kulma samassa kohtaa, missä muilla on ne jenkkakahvat. Eikä mulla ainakaan siinä mitään läskiä ole, vaan lantioluut hetikohta ihon alla.
Itse ajattelen, ettei niitä kulmia siitä mitenkään voi pois saada, kun luut on missä on. Mutta kulmaa voisi varmaan loiventaa treenaamalla itselleen valtavat pakarat. Ne häivyttäisivät sen ruman kulman. Mutta mulla ainakaan millään normiliikunnalla ei tapahdu mitään, ja itsekuri ei oo riittänyt päivittäisiin massiivisiin pakaratreeneihin vain ulkonäön vuoksi.
Itse oon lähinnä yrittänyt hyväksyä muotoni ja etsiä itselleni sellaisia vaatteita, jotka sopii tälle kropalle. Teinifarkuista ei oo tällä kropalla mihinkään.
vaan nää idiootit neuvojat, jotka käskee sitä laihduttamaan.
En tiedä mistä jenkkakahvoista nää vastaajat puhuu, mutta mulla ne ainakaan ei koostu läskistä, vaan ruumiinrakenne on ollut lapsesta asti tuollainen, että lantiolla on sellainen ruma kulma samassa kohtaa, missä muilla on ne jenkkakahvat. Eikä mulla ainakaan siinä mitään läskiä ole, vaan lantioluut hetikohta ihon alla.
Itse ajattelen, ettei niitä kulmia siitä mitenkään voi pois saada, kun luut on missä on. Mutta kulmaa voisi varmaan loiventaa treenaamalla itselleen valtavat pakarat. Ne häivyttäisivät sen ruman kulman. Mutta mulla ainakaan millään normiliikunnalla ei tapahdu mitään, ja itsekuri ei oo riittänyt päivittäisiin massiivisiin pakaratreeneihin vain ulkonäön vuoksi.
Itse oon lähinnä yrittänyt hyväksyä muotoni ja etsiä itselleni sellaisia vaatteita, jotka sopii tälle kropalle. Teinifarkuista ei oo tällä kropalla mihinkään.
Mä ehdotin ap:lle kuntosalia saadakseen lihasta ja samalla kropan muoto muuttuu kivempaan suuntaan. Mitään päivittäistä pakaraliikuntaa ei todellakaan tarvita, itse treenaan viikossa kropan kertaalleen läpi, mikä tarkoittaa 4krt/vkossa salitreenejä ja aerobista pikkuisen päälle. Salilla menee aikaa 45min-1,5h. Tietysti pitää tietää mitä tekee, ne kaikki naisten normaalisti suosimat hilavitkuttimet kyllä saa jättää väliin, jos meinaa tuloksia saada aikaan :) Itse olen saanut kropan päärynämallista kauniiksi x-malliksi.
koska viihdyn ulkona ja luontoliikunnassa, kuntosalit taas tylsistyttävät minut kuoliaaksi, joten mitenkään en saa pakotettua itseäni sinne edes kerran viikossa, puhumattakaan neljästi.
T. Samoilija
koska viihdyn ulkona ja luontoliikunnassa, kuntosalit taas tylsistyttävät minut kuoliaaksi, joten mitenkään en saa pakotettua itseäni sinne edes kerran viikossa, puhumattakaan neljästi.
T. Samoilija
T. Samoilija
ensin kitistään kun on läskiä ja sitten kun jotain ehdotetaan, millä ne saisi pois, niin se ei kelpaa; ei edes haluta kokeilla. Miksi valitatte, jos ette asialle mitään halua tehdä???
jo teini-ikäisenä, vaikka olin alipainonen. Mun kroppani nyt vaan on tällainen, minkäs sille teet.
jo teini-ikäisenä, vaikka olin alipainonen. Mun kroppani nyt vaan on tällainen, minkäs sille teet.
Ihminen joka syö huonosti(vääränlaisia ruokia) ja liikunta ei ole kohdillaan.
on tärkeä pointti. Tosin siihen voi itsekin hieman vaikuttaa. Hyvä juttu on se että pakalihas on kiitollinen treenattava. Eli iso lihas, jossa tulokset näkyvät hyvin.
Tosi laihallakin voi olla rasvakertymiä, ja silloin laihdutus on väärä tapa korjata asiaa. Mene punttikselle ja kysy ohjaajalta kuinka muokata tiettyä aluetta.
PS. Kalliit voiteet ym kannattaa unohtaa:) Niistä ei apua saa.
jenkkakahvat (yks syy) tulevat jos pitää just noita matalalanteisia housuja ja lyhyitä paitoja esim nyk. myös naisten toppatakit ovat olleet todella lyhyet vyötäröltä jo pitemmän aikaa...jos elimistöön jää just tuollanen vähän "viileempi" kohta rupeaa elimistö ite korjaamaan tätä eli muodostamaan rasvaa että keho pysyy tästä kohdin lämpimänä.
Eli sen vuoksi nykyään jenkkakahvoja on todella paljon enemmän ku esim 80-luvulla ja jenkkakahvoja ei vaan ole niillä "läskeillä" ihmisillä vaan myös niillä alipainon rajoilla olevilla...
Ite suosittelen pilatesta, siinä harjoitetaan koko kehon lihaksia mutta eritoten noita "korsettilihaksia", lähtee jenkkakahvatki aika kivasta kiinteytymään
mutta ensiksi kannattaa kattoa mitä päällensä laittaa....
En valittanut läskistä, kuten ei myöskään ap. Ei mulla oo häiritseviä läskejä, vaan ihan normaalipainoinen olen. Ja ap:n painoindeksillä tuskin myöskään kukaan täysjärkinen voi edes harkita kommentoivansa ap:n läskejä.
Jos sinä et ymmärrä minun ajatusmaailmaani, niin ei se mua haittaa. Minä taas en ymmärrä sellaista liikuntaa, jonka tavoitteena on vain saada kroppa näyttämän joltain tietynlaiselta. Itse harrastan sellaista liikuntaa, josta pidän. Ja pystyn kyllä elämään sen kanssa, että kroppa sitten näyttää siltä millaiseksi se mun harrastamilla lajeilla muokkautuu.
T. Samoilija
ensin kitistään kun on läskiä ja sitten kun jotain ehdotetaan, millä ne saisi pois, niin se ei kelpaa; ei edes haluta kokeilla. Miksi valitatte, jos ette asialle mitään halua tehdä???
En valittanut läskistä, kuten ei myöskään ap. Ei mulla oo häiritseviä läskejä, vaan ihan normaalipainoinen olen. Ja ap:n painoindeksillä tuskin myöskään kukaan täysjärkinen voi edes harkita kommentoivansa ap:n läskejä.
Jos sinä et ymmärrä minun ajatusmaailmaani, niin ei se mua haittaa. Minä taas en ymmärrä sellaista liikuntaa, jonka tavoitteena on vain saada kroppa näyttämän joltain tietynlaiselta. Itse harrastan sellaista liikuntaa, josta pidän. Ja pystyn kyllä elämään sen kanssa, että kroppa sitten näyttää siltä millaiseksi se mun harrastamilla lajeilla muokkautuu.
T. Samoilija
näyttää hyvältä? Miksi sä kommentoit, ette halua lähteä kuntosalille, jos et ole kerran ap?
eli tarkista ruokavalio ja lisää liikuntaa. Ei niihin muita konsteja ole. Tai sitten sulla ei edes ole jenkkakahvoja, vaan "vika" on korviesi välissä.