Onko muita perheitä joissa käytetään jo hengityssuojaimia?
Itse käytän (kävin eilen suojan kanssa kaupassa) ja tänään pistin esikoisen kouluun hengityssuoja kasvoillaan.
En todellakaan ole valmis ottamaan pientäkään riskiä tässä asiassa vaan olen mieluummin sitten vaikka naurettava jonkun mielestä ja varmisten lapseni turvallisuuden mahdollisimman hyvin.
Täällä Lahdessa onkin jo yksi julkisesti epäilty tapaus ja ties keitä jotka eivät ole toimineet yhtä tunnollisesti oireineen!
Kommentit (28)
ap on terveysministeriön salainen agentti, joka jo laatii tiedotteita viranomaisten puolesta... Tästä saa päivän parhaat naurut heti aamusta. Ihanaa, kun naamarijuttu sattukin just vappuun. Ja iihan koko muulla maailmalla on naamarit päässä, reps kops. Millanen naamari sun miehelläsi on?Kenties sikanaamari? Nittähän on joka vappu myynnissä.Hmmm, tuossahan tuo taitaa olla Prismaan ajamassa ap:n ukko... Hih! Tän on pakko olla provo.
Muussa tapauksessa ei voi muuta sanoa kuin että voi hyvää päivää sinne Lahteen vaan...
Funaa, me lähdetään huomenna matkustelemaan Eurooppaan eikä me oteta hengityssuojaimia mukaan ollenkaan!
Sen vuoksi meidän perhe kulkee nyt Tena-lady naamaan teipattuna. On kuule parempi, kun on ne vanutkin suodattimena.
Ja ei - en ollut itse niitä menossa ostamaan, vaan olikohan Metro-lehti josta luin että loppu on, ihmiset on hamstranneet.
kerran muilla on, miksi me niitä tarvittaisiin?
ja ap, sinä tässä et nyt taida ymmärtää sitä, että kyse ei ole mistään ebolasta, vaan influenssasta. Kuljetko maski päässä normaalistikin influenssa-aikaan? Sehän kuitenkin tappaa suomessakin n. tuhat ihmistä joka vuosi!