Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUST! Joku fiksu taas antanut lapselleen nimeksi LUCA

Vierailija
29.04.2009 |

Ettekö tajua, että lapsi kertoo koko elämänsä, SIIS IHAN KOKO elämänsä uusissa tilanteissa, että nimeni on Luca, Luca ceellä.

Oh hoh näitä muotinimiä!

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kauniita nimiä. Onneksi kaikki vanhemmat eivät mieti mitä muut mahdollisesti ajattelevat lapsen nimestä. Tärkeintä, että itsestä nimi tuntuu hyvältä.

Vierailija
62/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanesta tulee ehka pankkiiri lontoon suurimassa pankissa ja hanen nimensa on siihen juuri sopiva.

unelma nimivalinnan taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin aviomiehenäni :) Rakastuin juurikin tuohon mieheni erikoiseen nimeen, En usko, että vetovoima olisi ollut sama jos nimi olisi ollut esim Antti. Mutta makunsa kullakin :)

Vierailija
64/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä Amerikassa se Rico oli rikas ja Espanjassa ilmeisesti hedelmällinen :)

Vierailija
65/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin minä päättänyt niin olis ollut Riko..

Vierailija
66/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan kielessä se tarkottaa yhden verbin kanssa rikasta ja toisen kanssa herkullista. Ei riipu murrealueesta.

Vierailija
67/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

so?

Vierailija
68/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan äitikin olla ulkolainen, mutta tuli sellainen fiilis että tässä yritetään olla vähän hienompia kuin ollaan.

Kyllä meillä on vielä matkaa kansalliseen korkeaan itsetuntoon...

Vierailija
69/73 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää mitä sakkia! Minä olen ylpeä Luca pojan äiti eikä koskaan oo tarvinu sanoa että Luca ceellä! Asutaan kylläkin suomenruotsalaisessa kaupungissa ja isä ruotsalainen. täällä esim paljon Lucas nimisiä poikia. uskomatonta mielenköyhyyttä arvostella toisten nimiä.   ketjun aloittaja taitaa olla katkera kun on  saanut niiiiin uskomattoman tylsän ja kamalan nimen ja ollut kiusattu koko elämänsä ajan! Hanki elämä.

Vierailija
70/73 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika on luca, ja kyllä mietin pitkään kummalla se kirjoitetaan. on lucalla myös toinenkin nimi joka on ihan tavallinen suomalainen nimi.

Vierailija
71/73 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 14:40"]

mun poika on luca, ja kyllä mietin pitkään kummalla se kirjoitetaan. on lucalla myös toinenkin nimi joka on ihan tavallinen suomalainen nimi.

[/quote]

Luca Petteri?

Vierailija
72/73 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2009 klo 22:29"]

Meillä on kotona RICO

kylläkin aviomiehenäni :) Rakastuin juurikin tuohon mieheni erikoiseen nimeen, En usko, että vetovoima olisi ollut sama jos nimi olisi ollut esim Antti. Mutta makunsa kullakin :)

[/quote]

Aaltonen? Aika rohkeaa laittaa noin erikoinen nimi tänne ja kertoa vielä perhetilanteenkin!

Mutta kaikkihan ei haluakaan pysyä anonyymeinä täällä.

Vierailija
73/73 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Nina-Maria. Lausutaan Niina-Maria. Arvatkaa saako sitä selitellä? Enkä ole ikinä kokenut ongelmaksi. Esittelen itseni normaalielämässä "niinamaria xxx" eikä kukaan yleensä kysele miten kirjotetaan. Lääkärissä tms. paikoissa missä nimi pitää sanella tarkemmin sanon että "nina viiva maria iillä" Muuten saan selittää onko nina vai niina, onko väliviivalla, yhteen vai erikseen, onko maria vai marja.

Ja mä kyllä ihan tykkään nimestäni, enkä ole kokenut koskaan ongelmaksi tai hankalaksi. Jotkut kyselee haluanko että sanotaan niina vai nina, vai niina-maria vai nina-maria, ja sanon että ihan sama mulle kun ymmärrän kuitenkin kenestä on kyse. Ulkomailla usein esittelenkin itseni ninana.

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi