Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUST! Joku fiksu taas antanut lapselleen nimeksi LUCA

Vierailija
29.04.2009 |

Ettekö tajua, että lapsi kertoo koko elämänsä, SIIS IHAN KOKO elämänsä uusissa tilanteissa, että nimeni on Luca, Luca ceellä.

Oh hoh näitä muotinimiä!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun pitää murehtia muiden ihmisten nimillä??? Ja mun lapsilla EI ole C-nimiä, mutta silti ihmetyttää tollaset idarit!!

Vierailija
42/73 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun lapsilla EI ole C-nimiä, mutta silti ihmetyttää tollaset idarit!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todettu että erikoiset nimet/kirjoitusasut ovat paljon yleisempiä huonommin koulutettujen ja köyhien lapsilla - kun lapselle ei ole paljon muuta antaa niin pistetään edes hieno nimi. Koulutettujen ja/tai hyvin toimeentulevien lapsilla on useimmiten tavalliset nimet ja nimien kirjoitusasut.

En tiiä mistä johtuu mutta tuosta tekstistä tulee ekana mieleen bb- Cheryll... :D

Vierailija
44/73 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica on ihan yleinen nimi samoin kuin monet J-nimet, joita täällä haukutaan lähiönimiksi...Vai onko Jessica sopimaton ja tyylitajuton nimi vain -nen -päätteisiin suomalaissukunimiin yhdistettynä?

Vierailija
45/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän yhden joka juuri antoi pojalle nimeksi Luca!

Vierailija
46/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän koiran nimi on Luca :)

Vierailija
47/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojan nimi on Luca ja ihan hyvin ollaan pärjätty :) Niin Suomessa kuin isänsä kotimaassa. Niin ja pojalla mun sukunimi, joka on ihan suomalainen. Kyllä on pojalla nyt risti kannettavanaan. Voi voi että!

Vierailija
48/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset enää pystyisi lisääntymään keskenään.

Vierailija
49/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ehkä vielä niin tavallinen ole. Mutta mulla on ollut opiskelijoina kaksi nuorta miestä, joiden nimi on nikoseellä, tuo harmittaisi!

Vierailija
50/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei pysty enää lisääntymään. Tulee C-mammat ja A-mammat -yhteiskunnat ;)

Vierailija
51/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

My name is Luca, I live on the second floor....

Vierailija
52/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä lähtien joku yksi kirjain on lokeroitu tietynlaisten lasten nimiksi? vai onko tämä joku elämäänsä kyllästyneiden av-mammojen yksi uusi kikka yrittää haukkua muita (syystä: ihan mikä vaan)

C on ihan samanlainen kirjain kuin mikä tahansa muukin kirjain tässä maailmassa, vain kunnon maalais-urpo elää vielä niin eristäytynyttä elämää, että ei osaa ottaa kansainvälisiä nimiä osaksi Suomen kieltä. Huoh

Vierailija
53/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henk koht näin Itiksessä nuoren äidin jonka lapsen nimi on Chanelli, roikkui rekisterikilvessä.

Mimmi oli ihan perussuomalaisen näköinen, miehestä en tietty osaa sanoa ja voihan äitikin olla ulkolainen, mutta tuli sellainen fiilis että tässä yritetään olla vähän hienompia kuin ollaan.

Ja täysin samaa mieltä olen nimestä Luca. Luca Nieminen, vau.

Vierailija
54/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ne lapset, joiden nimi on esim. Nina, Kia, Pia, Annina jne... Nuo on mun mielestä "suomalaisempia" nimiä, kuin Luca/Luka, mutta kaikki nuokin joutuu koko elämänsä kertomaan, että nimi kirjoitetaan kahdella i:llä. Poikien nimistä tule mieleen Kai, jonka voi kirjoittaa joko c:llä tai j:llä. On Kai, Cai, Kaj ja Caj...

Ja kyllä se on niin, että vaikka esim. Anniina kirjoitettaisiin kahdella i:llä, niin häneltä kysytään joka välissä "yhdellä vai kahdella i:llä?". Monista etu- ja sukunimistä löytyy "ongelmia" juuri tuon kirjoitusasun takia, ei pelkästään muotinimistä.

Jälleen kerran herää myös kysymys, että mitäköhän se sinua loppupeleissä hetkauttaa, vaikka joku joutuisi koko elämänsä selventämään nimensä kirjoitusasua? Sinä voit kuitenkin antaa lapsellesi ihan minkä nimen tahansa ja valita sen sillä perusteella, ettei sitä tarvitse olla joka välissä tavaamassa.

Vierailija
55/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin aviomiehenäni :) Rakastuin juurikin tuohon mieheni erikoiseen nimeen, En usko, että vetovoima olisi ollut sama jos nimi olisi ollut esim Antti. Mutta makunsa kullakin :)

Vierailija
56/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta niin kuin sanotaan ni niin on. mina olen 15 lontoon vuoden aikana oppinut tavaamaan oman nimeni ja jokaisen jonka tapaan. turha hyokata lucaa vastaan. hanesta tulee ehka pankkiiri lontoon suurimassa pankissa ja hanen nimensa on siihen juuri sopiva.

Vierailija
57/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin aviomiehenäni :) Rakastuin juurikin tuohon mieheni erikoiseen nimeen, En usko, että vetovoima olisi ollut sama jos nimi olisi ollut esim Antti. Mutta makunsa kullakin :)

Vierailija
58/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien AV:llä palstailevien mielipiteen huomioiminen on kuulkaa aika vaikeeta....

Vierailija
59/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on ollutkin. Yhdessä 10-vuotta ja 3 ihanaa lasta <3

t. Ricon vaimo

Vierailija
60/73 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä, että itsestä tuntuu hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi