Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosinta...

Vierailija
29.04.2009 |

Tapauskohtaista mutta kysyn silti: Kuinka pian aikaisintaan kannattaa mennä kihloihin tai naimisiin?

Jos ei ota huomioon sitä miltä tuntuu (kun kaikki tuntuu hyvältä ja oikealta).

Mies on vihjaillut kosimisesta :O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. asutte yhdessä ja tiedätte toisen hyvät ja huonot puolet, niin mikä ettei. Vaikka niitä uusia puolia tulee lisää esiin vielä vuosienkin päästä. Itse en vielä naimisissa ole, mutta meillä sopiva kihlautumisaika oli melkein kolme vuotta tapaamisesta.

Mutta luultavasti harvemmin toista esim. parin kuukauden jälkeen tuntee tarpeeksi hyvin. Ainakin kavereita kun olen seurannut niin on todella huonoja puolia löytynyt toisesta vasta joskus vuoden yhdessä olon jälkeen, kun on jo lapsi, naimisissa ja yhteinen asunto.

Jos olette vasta tutustuneet kannattaa myös huomioida miehen perhehistoria, koska siitä on kavereilleni pahimmat ongelmat tullut, kun ei ole kotona olleet miehellä asiat hyvin. Kaikkien kohdalla se ei tietenkään haittaa. :)

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
2/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloimme seurustella viime vuoden tammikuussa. MInulla on lapsi edellisestä liitosta. Nyt olemma asuneet omassa asunnossa viime syksystä lähtien ja kihlat ostimme tammikuussa. Kaikki on mennyt hyvin vaikka välillä pysähdyn miettimään tätä nopeaa toimintaamme mutta lapsi on suhtautunut mieheeni todella hyvin ja lasta kuunnellen olemma edelleet. Olemme puhuneet että häät olisivat tässä parin vuoden sisällä. Kikki riippuu siitä mitä itse olet asiasta mieltä, muiden mielipidettä ei kannata jäädä miettimään .Teet niin kuin tuntuu hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän parin ketkä meni naimisiin alle 1 vuoden seurustelun jälkeen ja ovat onnellisia sekä parin ketkä olivat 7 vuotta yhdessä ja nyt alle vuosi naimisiin menosta eron partaalla koska toisesta osapuolesta selvis yksi huono piirre vasta häiden jälkeen.

Vierailija
4/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kohta vuosi, asuttu puolisen vuotta yhdessä.

Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta josta erosin hiljattain.

AP

Vierailija
5/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän parin ketkä meni naimisiin alle 1 vuoden seurustelun jälkeen ja ovat onnellisia sekä parin ketkä olivat 7 vuotta yhdessä ja nyt alle vuosi naimisiin menosta eron partaalla koska toisesta osapuolesta selvis yksi huono piirre vasta häiden jälkeen.

Unohdin tosiaan laittaa tohon omaan viestiini että tietenkin osa pareista onnistuu vaikka olisivat tunteneetkin vasta vähän aikaa. :) Omatkin porukat on ollu yhdessä vaikka kuinka kauan, eivätkä varmasti ollu tunteneet kovin kauaa, kun menivät naimisiin. Ettei se seurustelun pituus ennen kihloja aina kaikkea kerro. Ja tulee niitä eroja pitkään tunteneillekin.

Vierailija
6/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tunnettu 8 viikkoa, joista 6 seurusteltu ku mentiin kihloihin. Yhteiseloa on nyt takana 8 vuotta ja niistä naimisissa 5. Ollaan onnellisia eikä oo kaduttanu.

Vierailija
7/7 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuntemista takana reilut 2kk ja seurustelua n. 1,5kk kun kihlat ostettiin. käytännössä asuttiin yhdessä siitä lähtien kun tutustuttiin, ja naimisiin mentiin 3kk seurustelun (eli 3,5kk tuntemisen ja 1,5kk kihlauksen) jälkeen. esikoistyttö syntyi muutaman päivän yli 10 kk ensitapaamisen jälkeen...

muutama kk sitten vietettiin neljättä hääpäivää, ja kaksi viikkoa sitten syntyi toinen lapsemme. alamäkeäkin on ollut, mutta silti ollaan edelleen yhdessä ja tarkotus olis pysyäkin, ei siis kaduta. eli kyllä sitä voi aika lyhenkin tuttavuuden jälkeen jo onnistua, se vaan on tietysti itsestä kiinni onko valmis ottamaan riskiä.

tosin se pitää kyllä sanoa, että jos jommalla kummalla meistä olis ollut lapsia edellisistä liitoista, ainakin mä olisin iskenyt jarrut päälle ja kovaa - ihan pelkästään lasten vuoksi, vaikka olisinkin kuinka varma siitä että tässä on nyt se oikea. mutta kun ei ollut niin ei paljon jarruteltu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi