Perutteko ulkomaanlomanne pandemiauhan vuoksi tai jätättekö varaamatta
...siihen vielä lentoja. Loppumaksu risteilystä pitää maksaa onneksi vasta kesäkuun lopussa eli sinne asti pohdimme tilannetta.
Ja en edes pidä itseäni hirveän hysteerisenä ihmisenä.
Kommentit (30)
tai Namibiaan ja en ole sitä perumassa. Kesälläkin lähdetään jos on kylmä ja sateinen kesä.
Ei tulis mieleenkään peruuttaa moisen vouhkaamisen takia.
Olisin voinut vielä muutama päivää sitten perua, mutta katsotaan nyt , mihin tauti etenee. Hieman kyllä häiritsee lomasuunnitelmia tämä tautiuhka, mutta en ole vuosiin käynyt rantalomalla, joten en haluaisi peruakaan sitä.
Heinäkuulle piti varata reissu (lento ja hotelli) mutta jätettiin varaamatta. Katsotaan tilanne ja jos se näyttää laantuvan niin sitten ostetaan tiketit ja lähdetään :)
Onko ukkosi tuonnut risteilyltä HIVin, kupan ja horon ?
ja on vaikea kuvitella ettemmeko lahtisi matkalle, taalta toistaiseksi kai 'turvallisemmasta' Belgiasta, josta ei kai ole viela loydetty yhtaan tartuntatapausta!
Itse kayn tyomatkalla ensivvikolla seka Suomessa etta Ruotsissa, ja kuun lopulla Italiassa. En aio perua mitaan naista matkoista, vaikka olenkin ryhtynyt kiinnittamaan enemman huomiota esim. kasien pesuun lentokentilla/lentomatkoilla.
Onko ukkosi tuonnut risteilyltä HIVin, kupan ja horon ?
syyskuussa ollaan menossa. Ei peruta. Sitä voi yhtälailla kompastua kotipihalla ja heittää veivinsä tai sairastua vakavasti. Siihen saakka nautin elämästäni kuten ennenkin.
Enkä tosiaan näe mitään syytä miksi ei. Elokuussa on tarkoitus matkustaa ja silloin mukaan lähtee myös n. 2kk vauva :).
Sen verran myönnän kyllä olevani sikainfulenssasta huolissani, että olen kehoittanut miestäni käyttämään käsidesiä reissatessaan. Matkustaa työnsä vuoksi paljon lentäen ja ihmettelikin eilen kasvosuojaimia, joita lentokentillä näkee nyt kuulemma todella paljon. Ilmeisesti (minun veikkaus mihen kertoman pohjalta) jotkut lentoyhtiöt ovat ottaneet käytännöksi velvoittaa matkustajia käyttämään suojaimia.
Käsidesipullon otan kyllä mukaan. Mutta tämän ekan aallon pitäisi laantua kesäksi ja sitten syksyllä jo toinen aalto. Ei mulla influenssakaan aiheuta mitään hysteriaa, ei tää oo yhtään sen ihmeellisempi. En edes rokotusta ottanut.
Millainen ihminen enää nauttii ulkomaanlomista varsinkaan lentämällä. Minä en kyllä nauttisi ahtaassa lentokoneessa ollenkaan.
Itse teki mieli lähteä perheen kanssa etelään kesäloman alussa. Enää ei tee mieli, kun ei tiedä, millaiseksi tilanne muodostuu.
ja vahvistin sen kyllä ja maksoin osan, tästä huolimatta.
ja kyllä tämä pandemiauhka poistaisi minulta koko nautinnon. Eli olisi liian pelottavaa. Ei edes tiedä, mihin tilanne kehittyy. Tälläkään hetkellä en nauttisi lentämisen sisältävästä matkasta, mutta uskaltaisin kyllä lentää, jos olisi välttämätöntä.
ap
Ei edes ajatella että peruttaisiin.
pois, niin kone on voinut juuri käydä vaarallisessa maassa tai sitten joku kulkee sen turvallisen maan kautta suomeen Meksikosta.
varattuna ja varmaan mennään sillekin, ellei nyt UM anna siis jotain muuta ohjetta.
olikohan 2
tasavaltaan. En peru, ellei nyt ihan ihmeitä tapahdu. En peruisi edes Meksikon matkaa vielä jos sellainen olisi varattuna ensi talvelle. Meksiko on muuten ihana lomakohde, kannattaa käydä, sitten kun tämä kohu taantuu....