Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä "miestyyppi"? Pidätkö miehestä yksittäisen piirteen perusteella?

Vierailija
29.04.2009 |

miehistä ja kaikki laihat, lihaksettomat, minua lyhyemmät miehet ovat out. Ja tarkoitan nyt lihaksikkaalla oikeasti lihaksia omaavaa, ei kuitenkaan mitään sikaniska bulkkikaudella olevaa painonnostajaa. Eli kehonrakentajat, joilla on kaunis symmetria, ovat musta jees.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään ristiverinen melko värittömän näköinen mies.

Ällöttää pullavat kädet. Sellaiset pehmeät pulleat ja rypyttömät.

Vierailija
2/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaan tulee suht pitkä ja pitkätukkanen mies. Itse olen 176 cm, joten mielellään miehen tulisi olla vähintään 183cm.

Pitkät (siistit) hiukset miehellä niin meikä tyttö on sulaa vahaa... Musiikkimaku mulla raskaampi, ehkäpä siinä osa syy.

Vartalo ei saa olla liian laiha. Mieluummin sitten hiukan liikaa, kuin liian vähän lihaa ympärillä. Ei saa olla liian kapeat hartiat...

Oma mies on mun mittanen, painaa 110kg ja lyhyt tukkainen :( Positiivisena asiana hän on muuten hevityylinen ja hartiat on kuin ladon ovet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla vaikka kuinka kiva, kauska, fiksu ja komea. Mutta ei sytytä, jos ei ole ISO, siis en puhu kalusta vaan siitä, että pidän harteikkaasta, vähän jopa lihavanpuoleisesta miehestä, jolla on pehmeä kuiva suudelma, siniset silmät, tumma tukka ja vaativanhellä luonne. AAAAH

Vierailija
4/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään niistä lihaksista. Eipä ole vielä tullut vastaan liian lihaksikasta miestä, mutta sellaiseen pehmeään ja pyöreään en ole ikinä ihastunut. Jos siitä lihaksikkaasta sitten ajan myötä tulisi pehmeä ja pyöreä, niin en tietysti jättäisi, mutta taatusti vaikuttaisi todella paljon fyysiseen vetovoimaan .

Vierailija
5/43 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oltava ruskeat silmät, matala ääni ja tarpeeksi pituutta. Hetkinen... Mun mieshän on juuri tuollainen, kuinkas sattuikin... <3

Vierailija
6/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas naljaili minulle eilen, että lämpenin muka heti kun juttelin hetken yhden punatukkaisen miehen kanssa. Mulla on selvästi joku synnynnäinen himo punatukkaisiin miehiin, kunhan ovat oikein pituisia eli ei kovin lyhyitä. Olen seurustellutkin useamman punatukkaisen kanssa, enkä varmaan ottaisi muita kandidaatteja enää huomioonkaan... Onko muilla vastaavaa syrjintäperustetta? Ja mistä tämä johtuu?

Vierailija
7/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sattuvat vielä olemaan tummia ja laihoja, niin se hätkähdyttää.

Järkyttävintä tässä on se, että olen tajunnut tuon kuvauksen sopivan isääni kun olin lapsi. :(

Vierailija
8/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne lainkaan vetoa lyhythiuksisiin tai kaljuihin miehiin. Hiustenpituus vähintään olkapäille, mitä pidempi sen parempi :)

Vierailija
9/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä pitkistä ja hoikista miehistä, ja miehen tulee olla huumorintajuinen eikä mikään macho, puhelias mielellään ja aktiivinen.

Vierailija
10/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista suomalaisen tummaa, ei latinotyyppiä.

Vierailija
11/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä tässä on se, että olen tajunnut tuon kuvauksen sopivan isääni kun olin lapsi. :(

Hmm, tämä on jollain tavalla ymmärrettävää. Mutta minä hakeuduin punapäiden seuraan vasta nuorena aikuisena enkä ole sen jälkeen oikeastaan katsonut muihin päinkään. Kaikki paremmin tuntemani punapäät ovat olleet todella hauskoja, reiluja ja hyviä kaikissa tärkeissä asioissa.

Tunnen kyllä myös erään naisen, joka vannoo että if you've tried black, you never go back.

Vierailija
12/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiehen valintaan. Mieheni ei ole pitkä, laiha ja tumma, ainoastaan pitkä, mutta on ihana ja rakas.

Vierailija
13/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suomalaisita tummista ( tumman hiukset, silmät saa olla vaikka siniharmaat ) keskimittaisista ( noin 175 cm ) ja lihaksikkaista miehistä. Tuollaisesta miestyypistä olen innostunut niin kauan kuin muistan. Omani ei valitettavasti ole kyseisen kaltainen.

Vierailija
14/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kaikki sytytä, pitää olla jotain erityistä,että kiinnostun enemmänkin. Ulkoisesti kuitenkin, valkoinen mies ei sytytä, ei edes väkisin.

Vierailija
15/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma. Tykkään pitkistä (yli 185 cm), raamikkaista ja vaaleahkoista, hyvähampaisista, älykkäistä ja hyvin työssään menestyvistä miehistä. Omani on myös juuri tällainen, kuten ex-mieskin oli.

Vierailija
16/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään tykkää lihaskimpuista tai ns. liian hyvännäköisistä (ne klassiset mallipojut). Eniten tykkään tummista, keskimittaisista ja hoikista miehistä.

Syy? Miksi ihmiset ylipäänsä tykkäävät enemmän jostaint tietystä ulkonäköjutusta, oli kyseessä sitten talo, vaate tai ihminen? Kyseessä voi olla ihan puhtaasti makuasia, mutta usein niihin liittyy jotain mielikuvia jotka vaikuttaa.

Vierailija
17/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaaleista/vaaleahkoista raamikkaista miehistä. Raamikkaalla tarkoitan pitkää (yli 180 cm) miestä, jolla on kunnon hartiat eli käytännössä aika lihaksikas, mutta ei mikään "köntti" eikä lihava. Minulle kauhistus on lyhyt, hintelä mies. Enkä lämpene latinotyypeistä ollenkaan.

Vierailija
18/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seurustelukumppanit on olleet sellaisia hoikkarunkoisia ja pitkiä, on ollut lihasta tai ei, vaikka toki mun silmä lepää Brad Pittissä siinä kuin muillakin.

Vierailija
19/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavimmista suhteistani. Ulkonäkö yhdeltä, pituus toiselta, koulutus kolmannelta, ammtti viidenneltä ja intohimoinen harrastus kuudennelta. Siksiköhän tuntui niin tutulta ja turvalliselta heti ensi tapaamiselta. 18 v nyt yhdessä:-)

Vierailija
20/43 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on pitkä (yli 185 cm), ei-vaalea (ei nyt tarvitse olla kamalan tumma, mutta vaaleat miehet eivät sytytä) ja hänellä on suora katse ja vahvan ihmisen olemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä