Onko teillä "miestyyppi"? Pidätkö miehestä yksittäisen piirteen perusteella?
miehistä ja kaikki laihat, lihaksettomat, minua lyhyemmät miehet ovat out. Ja tarkoitan nyt lihaksikkaalla oikeasti lihaksia omaavaa, ei kuitenkaan mitään sikaniska bulkkikaudella olevaa painonnostajaa. Eli kehonrakentajat, joilla on kaunis symmetria, ovat musta jees.
Kommentit (43)
Ja tietysti suht pitkä niin varreltaan kuin pinnaltaan.
Sopusuhtainen, pitkähkö, sporttinen, ulospäin suuntautunut, iloinen, kohtelias, trendikkään rempseästi pukeutuva, rempseä kampaus.
---> tällainen mies saa pääni kääntymään, mutta en jää ajattelemaan häntä enempää
Sisäisesti:
Fiksu, avarakatseinen, keskustelutaitoinen, viisas, hellä, huomioiva, kiltti, hyväsydäminen.
---> tällaisen miehen kanssa haluan elää elämäni.
mut saa syttymään mies, jolla on raamikas leuka(muttei liian), sänki ja hymykuopat, vekkulit silmät. Pidempi pitää olla ja aika hoikka. Ei saa olla pitkä tukka.
Sellaisen kun taas pitkästä aikaa tapaisi, huoh.
Pituudella ei minusta ole niin väliä kunhan on suht normaalin pituuden rajoissa. Kasvotkin ovat ehkä sivuseikka.
Itse en tykkää tummista ja ruskeasilmäisistä, vaan vaaleahkohta suomalaistyyppisestä miehestä.
Ja luonteen puolesta kriteereitä on sitten enemmänkin: Rauhallinen, pitkähermoinen, kaksimielinen huumorintaju, luotettava ja mielummin nössö kuin suosittu.
Joo ja olen tunnistanut että kaipaan hieman itselleni vastaparia. Olen ruskeasilmäinen ja suht tumma, kaikkea muuta kuin rauhallinen ja nössö.
Miltei kaikilla "miehilläni" muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on ollut vihreät silmät.
Ovat kyllä muutenkin olleet hyvän näköisiä.
ja hoikka. Huumorintajuinen ja puhelias. Ulospäinsuuntautunut. Miehellä pitää olla omia mielipiteitä, mutta silti kyky keskustella asioista ja tarpeentullen valmius myöntää olevansa väärässä. Hyvä koulutus on todella tärkeää. Myös suht samanlainen kotitausta, kuin omani, on vuosien varrella osoittautunut tärkeäksi - vaikka sitä vastaan nuorena kapinoinkin.
Ohuet huulet ällöttää, kunnon pusuhuulet pitää olla. Suorat, valkoiset hampaat myös mielellään. Vähintään puhtaat ja hyvinhoidetut. Pidän myös isoista silmistä. Mutta nuo huulet ovat ehdottomat. En ala koskaan mihinkään intiimiin ohuthuulisen miehen kanssa, enkä oikein mihinkään muuhunkaan.
Pitkät miehet ei oo koskaan innostanu. Hiusten/silmien värillä ei ole väliä.. En laiheliineista piittaa, mutta isoja lihaksia ei tarvitse olla. Massukaan ei haittaa :)
Imelyys ällöttää ja naisten vonkaaminen. En syty miehiin, jotka tulevat iskemään mua. Itsevarmuutta pitää olla,
Enemmän vaikuttaa se mitä on korvien välissä ja hyvä sydän.
Mutta muutaman piirteen ole huomannut iskevän. Käsien tai siis ranteiden pitää olla maskuliisiset. Niitten pitää vaan olla miehen eikä pianon soittajan kädet.
Ja toinen huomaan toistuvasti vilkaisevani miestä jolla on pitkä selkä.
Huomasin kiinnitäväni huomion näihin piirteisiin vasta jokunen vuosi sitten. Mieheni omaa nämä kummatkin ja yhdessä ollaan oltu pitkälti yli kymmenen vuotta joten olen tainut salaa tykätä samoista asioita vuosia.
Kyllä mä katson jollain tavalla kauniita tai komeita miehiä, mutta karisma, puhetyyli, kontakti ja kemia... Se on se juttu. Ulkoisesti komea voi menettää kaikki pisteensä aukaistessaan suunsa, ja toisaalta ei mitenkään kiinnostava alkaa kiehtoa täysillä vain pelkän katseen ja juttelun perusteella.
Sopusuhtainen vartalo ja vaaleat hiukset on se tyyppi, johon olen aina rakastunut. Leveät hartiat, mutta ei lihaskimppu, ei tikkulaiha eikä kaljamahaa.
En lämpene myöskään tosikoille.
AP:lle ihan aluksi. Minuakin nämä punapäät puhuttelevat. Olen tosin itsekin punertava ja tuntenut aina sielujen sympatiaa punapäitä kohtaan. Yksi tapaus harmittaa vieläkin lähes parinkymmenen vuoden takaa. Olisi pitänyt ottaa miehestä selvää....
Juu, kuvittelin että mieheni pitää olla tumma, pitkä ja komea. Ja tietysti lihaksikas. Käytännössä ne keskikokoiset lihakset kuitenkin innostavat enemmän. Olen huomannut pitäväni vähähiuksisista miehistä (tuuheat hiukset on yökötys). Lisäksi sellainen keskimittainen on oikein passeli.
Yhden oudon jutun olen kuitenkin laittanut merkille. JOstain syystä en ole syttynyt ruskeasilmäisistä miehistä. Mistä mahtaa johtua?
Voihan se olla, että jotkut väritykset tai ihotyypit sopii vaan paremmin yhteen kuin toiset. Eli siinä punapäässä/tummassa miehessä viehättää joku kemiallinenkin juttu - sen geenit käy hyvin yhteen ihastujan geenien kanssa. Ehkä.
Tätä en kellekään keskustellessa kertoisi, mutta huomaan myös miehen tuoksun olevan tärkeä. Ja siis nimenomaan hänen ominaistuoksunsa, ei hajuste.
Ja tykkään tietysti semmoisesta miehestä, joka ei nenääni tuoksu oikein millekään, on hyvin neutraali.
-eka kriteeri pituus, eli yli 180 cm
-leveät hartiat, litteä vatsa
-laihakin saa olla, mutta hartiat pitää erottua!
-EI tummaihoinen
180-190cm
lihaksikas sopivasti, mieluummin laiha kuin lihava
tumma mieluummin
ei tavitse olla suomalainen
pitkä tukka tai kalju
tatuoitu ja lävistetty
olen kerran antanut varakkaalle hyvännäköiselle kaverille rukkaset pituuden takia....