Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toisit parisuhteeseen?

Vierailija
06.03.2024 |

Mietittekö koskaan että onko teillä mitään annettavaa suhteeseen? Itse haluaisin kai suhteen mutta kun mietin olisiko siinä mitään järkeä lopoujen lopuksi niin en tiedä. Tykkään tehdä monet asiat yksin, tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, en halua avautua liikaa asioistani kellekään enkä osaa päästää lähelle, voin itse tyydyttää itseni, ei kiinnosta tavata kumppamin mahdollisia sukulaisia jne. Mihin sitä kumppaniakaan siinä sitten tarviisi? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä et tarvii suhdetta mihinkään. Jatka nunnaelämääsi. 

Vierailija
2/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairautta ja köyhyyttä, joten en edes yritä löytää kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni erinomaisena kumppanina. 

Olen valmis näkemään paljonkin vaivaa kumppanini hyvinvoinnin ja onnellisuuden eteen. Olen hyvä keksimään arjen pieniä (ja joskus isompiakin) hemmotteluja. Panostan romantiikan ja erotiikan ylläpitämiseen. Arvostan ja kunnioitan puolisoani, näytän sen sanoin ja teoin. Pyrin osoittamaan rakkauttani puolisolleni hänen rakkaudenkielellään. Olen kiinnostunut mistä puolisoni pitää, mistä ei pidä, hänen unelmistaan ja tavoitteistaan ja haluan tukea näiden toteutumista parhaani mukaan. Haluan jakaa onnelliset hetket hänen kanssaan ja olla järkähtämättömänä vierellä vaikeidenkin aikojen aikana.

Kumppanini on minulle lähtökohtaisesti prioriteetti (ei kuitenkaan toksisella tai äärimmäisyyksiin menevällä tavalla). Olen myös erittäin lojaali ja uskollinen. 

Olen tasapainoinen ja rauhallinen luonne, ratkon kiistat puhumalla, en ikinä huuda, hauku enkä mene epäolennaisuuksiin vihaisenakaan. Luotan kumppaniini ja kunnioitan hänen yksityisyyttään, hän voisi jättää puhelimensa vaikka koko päiväksi lukitsemattomana nenäni eteen enkä edes harkitsisi sen tutkimista.

Vierailija
4/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hellä ja rakastava. Minusta saa tukea ja turvaa aina tarvittaessa. 

Vierailija
5/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän luonteeni, olen mukavaa seuraa

Vierailija
6/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelin

Vierailija
7/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tehtävä on antaa, miehet vaan ottaa.

Vierailija
8/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tehtävä on antaa, miehet vaan ottaa.

😁

Vierailija
9/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis näkemään paljonkin vaivaa kumppanini hyvinvoinnin ja onnellisuuden eteen. Olen hyvä keksimään arjen pieniä (ja joskus isompiakin) hemmotteluja. Panostan romantiikan ja erotiikan ylläpitämiseen. Arvostan ja kunnioitan puolisoani, näytän sen sanoin ja teoin. Pyrin osoittamaan rakkauttani puolisolleni hänen rakkaudenkielellään. Olen kiinnostunut mistä puolisoni pitää, mistä ei pidä, hänen unelmistaan ja tavoitteistaan ja haluan tukea näiden toteutumista parhaani mukaan. Haluan jakaa onnelliset hetket hänen kanssaan ja olla järkähtämättömänä vierellä vaikeidenkin aikojen aikana.

Kumppanini on minulle lähtökohtaisesti prioriteetti (ei kuitenkaan toksisella tai äärimmäisyyksiin menevällä tavalla). Olen myös erittäin lojaali ja uskollinen. 

Olen tasapainoinen ja rauhallinen luonne, ratkon kiistat puhumalla, en ikinä huuda, hauku enkä mene epäolennaisuuksii

Kuulostat paljolti minulta, mutta ilmeisesti jokin vika minussa on, kun en näitä puolia itsessäni saa kenellekään antaa. Ei ole kukaan huolinut. Menen hukkaan.

Vierailija
10/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasapainoinen ja rauhallinen luonne, ratkon kiistat puhumalla, en ikinä huuda, hauku enkä mene epäolennaisuuksii

Helvetin naivi esitys. Tosin kirjoittaja on pohjaluokan mies, joka tosiaan on valmis käyttämään kaiken ajan naisensa palvelemiseen, jos vain sellaisen saisi.

Vierailija
11/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeisesti mitään koska en ole suhteessa. Haluaisin olla hauska ja mielenkiintoinen ihminen, mutta olen vaan tavallinen tylsä tallaaja, jonka seura ei kiinosta ketään. Ei ole edes ystäviä. 

Vierailija
12/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kissaani.

Vierailija
13/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille järkeä. Monen asian pitäisi mennä kohdilleen, kuten palapeli. 

Vierailija
14/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska en halua parisuhteeseen

Vierailija
15/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen tiimipeluri, positiivinen asenne, paljon nähnyt ja rohkea. Osaan rakastaa ja kuunnella. Halaan ja pussaan.

Vierailija
16/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töiden jälkeen salilla. Kun tulin kotiin, mies oli siivonnut, tehnyt pizzaa ja saunakin oli lämmitetty. Eilen hän sai hieronnan ja bj:n. Mukavaa arkea meillä<3

Vierailija
17/17 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaidon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi