Alkaisitko seurustella herpesvirus-kantajan kanssa?
Mies on todella symppis. Hauska, huomaavainen, ahkera eli siis kaikin puolin varteenotettava kumppani.
Ollaan tapailtu useamman viikon ja alkaa olla melko kuumat tunnelmat. Eli mieli tekee suutelua pidemmälle.
Mutta hän kertoi saaneensa sukupuoliherpes-tartunnan joskus aiemmin.
Nyt sitten mietin, uskallanko alkaa seurustella hänen kanssaan vakavammin.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (2)
olen miettinyt asiaa monelta kannalta. Ensinnäkin: minusta miehen hyvästä moraalista ja muutenkin arvomaailmasta kertoo paljon, että hän kertoi tuosta herpeksestä ennenkuin suhteemme ehti muuttua seksisuhteeksi.
Toisaalta; mitä, jos suhteemme kariutuu ja minulle jää siitä muistoksi herpes-virus?
Sitten: jos en uskaltaudu suhteeseen herpesviruksen pelossa, mitä, jos seuraava mies on herpesviruskantaja EIKÄ kerro minulle sitä????
Kauhean vaikea kysymys.
Mutta kerrottakoon, että olen tainut tehdä ratkaisuni ja se on tämän ihanan miehen hyväksi, joka siis on joskus saanut herpes 2-viruksen.
herpestä on niin monella, ja piilevänäkin että koskaan ei voi olla varma onko kumppanilla sitä vai ei. Ja huuliherpes on vielä yleisempi, joten sekin voi suudellessa ja suuseksissä tarttua. Lisäksi alapään herpes voi tarttua huuliin, joten olet jo voinut saada herpeksen jos mies on koskaan aiempien naistensa kanssa suuseksiä harrastanut