Selässä iso finni jota en yletä puristamaan
Mitä sille voi tehdä? Sattuu kun nojaa tuoliin ja rintaliivit hankaavat.
Kommentit (18)
Ei finnejä kannata puristella. Tulehtuvat ja isonevat vaan.
Minä ainakin yllän kaikkialle selkään.
jos se on kysta, niin älä puristele
Kyllä se sieltä itsestään puhkeaa.
Viru Valgeaa tai Lasolia tms jytyä ainetta pumpuliin jolla sulattaa paiseet pois.
Miun siskoloisen miehen äidin ystävän tuttavan veli voi tulla ottaa sen pois.
Pese selkä kunnolla pesusienellä ja saippualla.
Jos se vaivaa, niin tervehyskeskukseen. Sairaanhoitja voi katsoa, mitä sille kannattaa tehdä.
Olen itse käynyt hoitajalla poistattamassa hanalassa paikassa olevia punkkeja.
Voi olla myös aterooma, näyttää vain finniltä.
Siis oletko tosi lihava vai miten ihmeessä et yletä XD
Olen pitänyt hyvinvoinnin mittarina sitä etttä yltää jokapuolelle selkää, se heijastaa niin montaa eri tekijää kehossa.
Mulla oli sama juttu. Ongelma ei ollutkaan se, että en olisi ylttänyt siihen. En vain pystynyt puristamaan sitä pois. Siis mulla se oli sellainen mustapää, kovahko pieni kohouma.
Minä ainakin puristan mustapään ulos kahden käden etusormen kynnellä. Mutta en millään saanut sinne molempia käsiä, toisella kyllä jotenkin ylsin, se oli siis ihan siinä lavan yläsyrjässä. Yhden käden sormilla en vaan saanut mitään puristusvoimaa.
Se oli juuri niin hankalassa kohdassa kuin suinkin. Olisi ollut sentinkin lähempänä kylkeä, niin olisin saanut sen pois.
Sisko sen viimein sitten puristi ulos, kun mentiin yhdessä saunaan. Eikä ole sen jälkeen ilmaantunut uudestaan. Se oli sellainen kuiva mustapää, mutta inhottava, kun se siinä törrötti.
Yritin kyllä vaikka millä vempeleellä, lusikan varrella ja vaikka millä, mutta kun kädet joutuu jännittämään alhaaltapäin selän taakse ylös, niistä katoaa voima. Yläkautta taas en ylttynyt siihen. Ja ei, en ole lihava, päinvastoin.
Eli ap:n täytyy vaan pyytää kaveria apuun. Tai sitten vaan odottaa, että se häviää itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama juttu. Ongelma ei ollutkaan se, että en olisi ylttänyt siihen. En vain pystynyt puristamaan sitä pois. Siis mulla se oli sellainen mustapää, kovahko pieni kohouma.
Minä ainakin puristan mustapään ulos kahden käden etusormen kynnellä. Mutta en millään saanut sinne molempia käsiä, toisella kyllä jotenkin ylsin, se oli siis ihan siinä lavan yläsyrjässä. Yhden käden sormilla en vaan saanut mitään puristusvoimaa.
Se oli juuri niin hankalassa kohdassa kuin suinkin. Olisi ollut sentinkin lähempänä kylkeä, niin olisin saanut sen pois.
Sisko sen viimein sitten puristi ulos, kun mentiin yhdessä saunaan. Eikä ole sen jälkeen ilmaantunut uudestaan. Se oli sellainen kuiva mustapää, mutta inhottava, kun se siinä törrötti.
Yritin kyllä vaikka millä vempeleellä, lusikan varrella ja vaikka millä, mutta kun kädet joutuu jännittämään alhaaltapäin selän taakse ylös, niistä katoaa voima. Yläkautta taas en ylttynyt siihen. Ja ei, en ole lihava, päinvastoin.
Eli ap:n täytyy vaan pyytää kaveria apuun. Tai sitten vaan odottaa, että se häviää itsekseen.
Minullakin vastaava. Yritin monia eri kertoja venyttää käteni niin pitkälle kuin mahdollista ja saada yhdellä kädellä puristusvoimaa, mutta ei onnistunut. Annoin aina olla, kunnes taas alkoi ärsyttämään. Todella hankala patti tai mikä lie. Sitten otin nokkapihdit, joihin viritin suojukset. Niiden avulla ja peilistä katsoen sain patista otteen ja puristettua sen tyhjäksi. Tuli euforinen olo viimein onnistua siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kyllä vaikka millä vempeleellä, lusikan varr
Siis mitä ihmettä?? Miksi ette mene vaan näyttämään sitä terveyskeskukseen hoitajalle?
Tee jämäkästä rautalangasta tai henkarista semmonen lenkki ja rutista sen avulla peilistä vakoillen.