Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit - jälleen...

Vierailija
28.04.2009 |

Vaimoni aina vinoilee minulle ruumiinrakenteestani. Olen aika hoikkarakenteinen eikä kiloja tule vaikka kuinka söisi ja mitä. Olen harkinnut käyväni kesälomalla Christinan klinikalla asennuttamassa itselleni pakaraimplantit, eipähän tarvitsisi sitten vaimon vinoilla enää "lattaperseestä" Saattaa olla että jatkossa voisin harkita myös rintalihasimplantteja jos peppuoperaatio onnistuu hyvin. Mitä olette mieltä miesten kauneusleikkauksista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :(

Vierailija
2/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kiloja vaikka kuinka syöt yli kulutuksesi ja käyt punttisalilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kokeiltu pekonista massanlisääjiin. Kun on luikku niin on luikku.

Vierailija
4/6 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hankin silikoneja!

Vierailija
5/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sen rakenteinen kuin olet, jollekin täydellinen. Älä mitään silikoneja ota, olet hyvä tuollaisena jollekin. Vihaan tälläistä toisen itsetunnon alistamista jos toinen ei täysin sovi muottiin joka on ihanne. Kukapa sopisi?! Onko hänellä silikonimallien tissit ja täydellinen perse??! Että suututtaa!

Ja sama toisinpäin miehet kitisee kun nainen muuttuu raskauden jälkeen, luuletteko ettei se satu sieluun kun katselee omaa pilalle mennyttä kroppaansa eikä esim arville voi mitään ja tietää ettei ole enää viehättävä toisen mielestä!!

Vierailija
6/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on ihan samanlainen hämähäkki. Hänen täytyy hyppiä tasajalkaa, jotta kaupan automaattiovet avautuisivat.

Syö kuin sika, päivittäin ainakin yhden suklaalevyn, juustoja ja kakkuja. Ja huomauttaa minulle, että minäkin voisin olla yhtä hoikka, jos söisin niinkuin hän. hah; yritin, lihoin alta aikayksikön 10 kg.

Kyllä näitä luonnonihmeitä on; aineenvaihduntakysymys nääs. No, voihan joillakin olla lapamatokin.

Mitä tulee lattaperseeseesi, niin en minä sinuna sitä lähtisi muotoilemaan. Tai jos lähtisin, lähtisin vain oman itseni takia, en siksi, että puoliso näin haluaa.

Ehkä et nääs halua tätä puolisoasi enää 10 vuoden päästä ja siinä sitä sitten olet kauniine kaaripyllyinesi, ja seuraava kumppaniehdokas suree, että sinulla ei ole lattapersettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan