Ottakaa kantaa: Palstalaisten mielenterveyteen viittaavat viestit pitäisi kieltää kokonaan.
Tämä on tuohon ketjuun lähetetty kirjoitus. Ottakaa kantaa: Palstalaisten mielenterveyteen viittaavat viestit pitäisi kokonaan kieltää aihe vapaa palstalta.
Joskus hyökätään ihan yleisesti tietyn tyyppisiä viestejä vastaan...esimerkkinä abortinvastustajat ja oletetaan, että kaikki viestit tulevat samalta ap:ltä, jonka mielenterveys sitten kyseenalaistetaan ja jota esimerkiksi abortinpuolustajat sitten mollaavat...ja ehdottelevat kuka se on...
Olen todella sitä mieltä, että palstalla pitäisi antaa kielto kaikkeen mielenterveysongelmaisuudesta viittaavaan...Kirjautunut kommentoija voi ehkä kommentoida, koska hänet voi jäljittää...
Jos ollaan todella huolestuneita jonkun mielenterveydestä, niin älkää kirjoittako sitä ketjuun vaan tehkää ilmoitus ylläpidolle ja KERTOKAA TARKKAAN mikä AP:N VIESTISSÄ - ei kommenttien aiheuttamasta sekasotkusta - saa teidät huolestumaan juuri tuon ap:n mielenterveydestä...
Tätä tilannetta voisi alkaa vertailla sellaiseen tilanteeseen, että olisi aika alkaa täällä puida m m Matti Vanhasen mielenterveydestä, jos hän todella on viestitellyt tuolla tavalla sekasotkuisesti. Sekasotku voi kuitenkin olla yleisön kommenttien tulos, eikä Matti Vanhasen itse aiheuttama sotku.
Tiedättekö, että on kamalasti ihmisiä, jotka ovat tyhmiä ja kovin yksinkertaisia ja he aiheuttavat vaikka mitä sotkuja yhteiskunnassamme toiminnallaan ja sillä, että vetävät vääriä johtopäätöksiä yhdestä sun toisesta asiasta ja LUULEVAT itse olevansa oikeassa...
Oliko tämä nyt taas niin epäselvä viesti, että kukaan ei ymmärtänyt mitään ja aletaan puida tämänkin viestin kirjoittajan mielenterveyttä...sitten tulee joku, joka allekirjoittaa viestinsä, että "tiedän" ja toinen joka viittaa, että "kirjoitettu vaikka psykoosissa" ja sitten nuo tyhmät vielä allekirjoittavat viestinsä, että t. psyk.hoitaja
HUH, HUH...kieltäkää kaikki mielenterveyteen viittaavat viestit tältä keskustelupalstalta...olen tosissani sitä mieltä.
Terveisin
Todetusti Pähkähullu
P.S. Menikö allekirjoitus perille? Se sisältää senkin, että en ole sairaudentunnoton, koska kutsun itseäni Pähkähulluksi.