3.kuumeilijoiden viikko 51 (15.-21.12.)
Aloitetaankos uusi viikkopinoutuminen.... Saankohan linkitettyä tuon 50 pinon tähän... Jää nähtäväksi :)
[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]
Kommentit (46)
Sekoilen nimimerkkien kanssa. Ei ollut Sennyn rinnat kipeät vaan matka olikin jo seuraavaan kiertoon. Anteeksi.
Mammis
Onnea siis kaikille plussanneille! Minäkin putosin jo laskuista, että kuinka paljon niitä onkaan.
ON: Täälläkin toiveita herättelevästi rinnat todella kipeät, vaikka kyllähän ne on edellisissäkin kierroissa ollut melko kipeät ennen menkkoja. Nyt yritän kovasti pysytellä täällä maanpinnalla, ettei pudotus sattuisi niin paljon tällä kertaa. Vaikeaa se kyllä on, kun minäkin toivon niin kovasti saavani jäädä koulujen alettua kotiin.
Minkäslaisia oireita teillä juuri plussanneilla on oikein nyt ollut?
Bakteeri yk 3, kp 26/27-32
Ja hyvää viikonloppua! =)
Minulla jomottaa jo alavatsaa... Eilen omituisesti vihalisi alavatsan oikeaa puolta kun nousin esim. nopeasti seisomaan sohvalta/sängyltä. Mitähän lie..? Mutta nyt tosiaan jomottaa... Liekö plussaa tule ollenkaan.
Nyt aamupalalle!
Kp 20/26-30
Jotenkin mulla näistä kipeistä rinnoista heräsi eilen tosi kovat toiveet ja mun niin rento suhtautuminen heitti päälaelleen. En ole ollenkaan rento ja ajattele muita asioita vaan mietin vaan mikä on kp ja mistä nippailee. Ärsyttävää, että olen antanut toivon tällä tavalla nousta. Tietoisesti olen yrittänyt olla toivomatta mitään. En minä tärppiin pohjimmiltaan usko nytkään, mutta enemmän kuitenkin kuin vaikka viime kierrossa. Jospa nyt kuitenkin olisi onnistanut, ei kai se mahdotontakaan ole...
Olo on kyllä kuin ennen menkkoja, rinnat vaan on ollut kipeämmät ja ehkä tuo kohdunseutukin on jotenkin ollut kipeämpi. Mutta menkkaoireetkin tuntuu vähän vaihtelevan kierrottain (=aina muka jotain sellaista mikä ei kuuluisi menkkoihin :) ). Eilen tuli aika hauska fiilis, kun minulla oli jonkun sortin elohiiri (?) alavatsalla kohdun lähellä, joka tuntui ihan vauvanliikkeiltä. Tuli ihania muistoja mieleen ja tunne, että toivottavasti olisi vielä joskus ihan vauvakin masussa potkimassa :)
Aattona meinaan testata, jos ei menkkoja (tai tuhrua, jota viime kierrossa tuli monta päivää ennen menkkoja) sitä ennen kuulu. Silloin olisi kp 29. Viime kierrot on ollut 27-29 päivää eli saattaa jäädä testaamattakin, koska tosiaan sitä tuhrua on usein tullut jo muutamaa päivää ennen.Olo on nyt jo malttamaton tuon testauksen suhteen. Jos joku herkkä olisi kaapissa, olisin varmaan jo tänään tyhmyyksissäni testin tehnyt.
Bakteerilla taisi olla tilanne aika samoissa kuin minulla. Kuinka sujuu ja koska ajattelit testata?
MammaMia kp 26 / 27-33, yk 6
Aamulla kun heräsin, mittasin lämmöt ja ne oli tippuneet. Suihkuun mennessä huomasin sitten menkkojen alkaneen...
Jos tästä nyt jotain positiivista hakee, niin ainakaan tällä kertaa kierto ei venähtänyt pidemmäksi vaan oli vain 27 päivää. Ei noussut turhaan toiveet liian korkealle, kuten silloin jos kierto on about 32. Mutta olihan tämä taas melkoinen pudotus pilvilinnoista.
Seuraava LA olisi kuitenkin myös syyskuun puolella, joten haaveilu syysvauvasta jatkuu.
MammaMia, mä pidän täällä nyt kaikki mahdolliset peukut pystyssä sulle ja pidättelen tätiä täällä. :)
(ja anteeksi omanapaisuuteni)
Bakteeri yk 4, kp1/27-32
Siis hirmu kipeät :) Aina ne on kipeät ennen menkkoja, mutta nyt jotenkin tosi kipeät. Voisiko tämä nyt olla joku merkki? Onko kellään kokemusta?
Sennyllä ainakin oli nyt kipeät rinnat sivuilta. Sama homma. Ihan hölmöä, kun annan itseni alkaa taas haaveilla. Päätin jo senkin, että jos on vielä tarvetta, teen testin aattoaamuna. Ihan vaan varmuuden vuoksi niin ei sitten tarvitse tuntea huonoa omatuntoa mistään syömisistä ja juomisista. Oikeasti tietysti siksi, että olen niin malttamaton. Voi että, oikeasti harmittaa tämä toivon nouseminen. Matka pilvistä on sitä karumpi, mitä korkeammalle on leijunut. Onko muita aattoaamun testaajia?
MammaMia kp 24 /27-33, yk 6