Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni uusi ystävä!!!!

Vierailija
27.04.2009 |

Miten tälläiseen tulisi suhtautua. Mieheni aloitti uudessa työssä jossa on paljon työharjoittelijoita, yleensä tuollaisia 18-20vuotiaita. Mieheni ystävystyi nyt yhden 20v. pojanklopin kanssa ja esitteli hänet minulle tuossa yksi kaunis päivä. Olen ymmälläni mitä yhteistä hänellä ja miehelläni voi olla. Mieheni on minua hieman nuorempi mutta kumminkin 4vuotta tätä kaveriaan vanhempi. Tämä uusi ystävä elää juuri tälläistä teini elämää vielä ryyppypukineen ja pillurinkeineen kylillä. Seukkaa 17vuotiaden tyttöjen kanssa. Nyt mun yhtäkkiä kolmen lapsen äitinä pitäis hyväksyä tälläinen ihminen tavallaan meidän elämään tai ainakin se että mies alkaa pörräämään välillä hänen seurassaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukko on 40 ja sillä on "kacerina" sellanen idiootti 25 joka lähettelee kännykällä tyttöystävän revan kuvia.. en voi sietää koko tyyppiä. sit se yrittää kutsua mun miestä syömään heille, mut ilman minua. kun mä en sitä pentua siedä niin minua ei sitten voi myöskään kutsua mhinkään. tosin eipä ole ukkonikaan menny. Ja samaa ihmettelen mitä yhteistä voi olla???

Vierailija
2/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran 5-kymppisen miehen kanssa, ja hänen kaveripiirinsä muodostui enimmäkseen alta kolmekymppisistä. Lopulta huomasin miehellä olevan paljonkin yhteistä kavereidensa kanssa. Liian paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä nyt vähän liian paljon "kolmen lapsen aikuinen ja vakavamielinen äiti", siis 24- vuotiaalla ja 20- vuotiaalla on varmaan vielä vaikka mitä yhteistä. Saako miehesi siis hengailla vain tasan ikäistensä ihmisten kanssa? Hyvinkin eri- ikäisillä ihmisillä on varmasti toisilleen annettavaa, mutta eihän tuossa ikäerossa ole yhtään mitään omituista. 24- vuotiailla on varmaan monesti itsellään se ryyppyputki kesken muutenkin.

Vierailija
4/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän perusteella valita! Mä olen 25v ja mun ystäväpiiri koostuu 19-46 vuotiaista ihmisistä. Ja paljon on yhteistä.

Sitten sulla on asiaan jotain sanomista jos miehes alkaa ryyppäillä putkessa eikä enää hoida velvollisuuksiaan tai osallistuu noihin pillurinkeihin.

Vierailija
5/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon eri ikäisiä kavereita. Osa on 20v, osa yli 30v. Mitä ihmeellistä siinä on? :)

Vierailija
6/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että heillä ei ole juurikaan mitään yhteistä sen takia että miehelläni ja minulla on jo lapsia, olemme naimisissa ja elämme täysin erillaista elämää kun tämä 20v. mies. Ikäero ei ole suuri mutta elämäntavat ovat täysin erilaiset. Siksi minusta on erikoista että mieheni hänen tyylisen kanssa nyt kaveraa edes. Normaalisti mieheni tuttavat ovat juurikin myös perheellisiä koska heidän kanssaan selvästi samantyylinen elämäntilanne. AP

Vierailija
7/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitte vaan että teidän miehenne yhtäkkiä alkais liikkuu seurassa jossa on 16-18v. nuoria naisia ja muutama 20v. nuorimies jotka juovat kolmasti viikossa ja elävät muutenkin vielä teinivuosiaan. Teille olisi ihan ok että teidän mies illat viettäis aikaa heidän seurassaan eikä perheen kanssa? Mieheni ei siis juo heidän kanssaan mutta samoissa piireissä nyt liikkuu vähän turhankin usein. AP

Vierailija
8/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverienkaan iät tähän liittyy, kyllä monet nelikymppisetkin juovat kolmesti viikossa ja vähän useamminkin..häiritseekö sinua nuo nuoremmat naiset, koetko itsesi huonommaksi kun olet vanhempi? Ei tietenkään ole ok, että mies viettää paljon enemmän aikaa jossain muualla kuin perheensä kanssa, mutta ei sillä mielestäni ole niin väliä, mitä tuona aikana tapahtuu (jos pysytään lakien ja moraalin rajoissa). Sinun pitäisi kysyä, miksi hän ei enää halua olla yhtä paljon kotona, onko lapsiperheen arki kenties alkanut kyllästyttää häntä? Ei nuo uudet kaverit ole syy vaan seuraus.

Vierailija
9/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi haikailee nuoruutensa perään: haluasi myös olla huoletonta elämää elävä nuorimies. Älä sido häntä liiaksi kotiin, jos aiot miehenäsi vielä pitää.

Vierailija
10/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut jäädä nuoruus elämättä ja haikailee sen perään.

Vierailija
11/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nsä. On siis lähellä 30 ja viihtyi 20 vuotiaiden kanssa. Mua se ikä ei haittaa, tiedän että niillä voiki olla jotain yhteistä MUTTA se vaan meni välillä siihen että mun mies sitten meni näiden helvetin tyhmiin ja lapsellisiin juttuihin. Ryyppäämiseen meni mont apäivää ja muutenkin ihan älyttömiä juttuja just mitä 20 vuotiaalla voikaan olla :D.

Vierailija
12/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin että ap:n äijä on vähintään 30v. mutta että ihan 24 ja on 20 vuotiaita kavereita??? hui sentään. :)

Vierailija
13/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä yhteistä mulla on mun ystävän kanssa, joka on mua 5 vuotta nuorempi. Sopiikohan se mun ystäväks ollenkaan, mitä mieltä ap oot?

Vierailija
14/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut jäädä nuoruus elämättä ja haikailee sen perään.

Vierailija
15/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 24v kahden lapsen äiti. Ystäväni ovat 23-44 vuotiaita. Suurin osa +-30v. Ja meillä on paljonkin yhteistä:) Mieheni on 30v ja meilläkin on paljon yhteistä.

Ja olenpa huomannut, että noilla 30vuotiailla on paljon enemmän menoa ja meinikiä, kuin noilla 24v opiskelijoilla...

Vierailija
16/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan nyt nuo ikäjutut kokonaan, niillä ei taida olla merkitystä.

Jos mieheni alkaisi iltaisin kulkemaan sinkkumiesten ja saman porukan naisten kanssa pitkin kyliä ja kapakoita, niin en todellakaan tykkäisi. Meillä miehellä on harrastuksia ja kavereita, mutta perheen ehdoilla mennään. Ja mies viettää mieluusti viikonloppuillat kotona vaimon kainalossa. Jos tämä yhtä äkkiä muuttuisi niin, että mies viipottaisi jossain muualla ja minä yksin kantaisin vastuun perheestä, niin ei kyllä onnistuisi. Olisi vakavan keskustelun paikka. Ihan sama, minkäikästä se seura olisi.

Vierailija
17/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan käyttäytyminen yms.

itse olen 29v. ja naimisissa ja 3 lasta. yksi tosi hyvistä kavereista on 20v. jolla ei lapsia ja huoleton elämä..

kuitenkin meillä on todella kivaa yhdessä. ihmisistä on niin moneksi. minulla on myös 41 vuotias hyvä ystävä..

miehelläni 28v. on mysö kaverina parikymppisiä mutta ei ne meidän koti elämää haittaa, ei kylläkään kulje iltaisin ja viikonloppuisin niiden kanssa.

sitä en kyllä jaksaisi katsoa jos meillä alkaisi laukkaamaan teiniangstisia 17v tyttöjä jotka ei haluaisi olla missään tekemisissä minun kanssa. jos minunkin kaveriksi sopisi ja miedän perhe-elämää kestäisivät katsella niin tervetuola vain.. tuskin kyllä kauan jaksaisivat meillä oleskella..

Vierailija
18/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan sitä siltikin olla jotakin yhteistä vaikka toisella on lapsia ja toisella ei. En näe siinäkään mitään ihmeellistä. Siinä vaiheessa kyllä voisin huolestua jos mies alkaa pyörimään pelkästään naisten kanssa ja oikeasti alkaa näyttämään siltä että alkaa elämään sinkku aikojaan uudestaan.

Tuli itsellekin mieleen että olisko liian aikaisin tullu tehtyä lapset?

Vierailija
19/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäät että se hyppii muiden naisten sänkyyn ja esittää villiä ja vapaata niillä reissuilla.

Miksi odotati miehestäsi pahinta? Ne naisetko siinä nyt pelottaa? Jos pidät hänet liian ahtaassa hihnassa niin ihan varmaan häntä alkaa ahdistaa. Jos annat mennä niin huomaa kohta ettei se nyt niin ylettömän hauskaa olisi jos olisi pelkästään perjantaikännejä elämä täynnä.

Ja: meillä kaikilla voi olla erilaisia ystäviä, joidenkin kanssa biletetään, joidenkin kanssa istutaan hiekkalaatikolla. so?

Vierailija
20/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajattelutapa. Itse olen 32v ja mulla on 25v sinkkunaisia ja miehiä ystävinä ja vaikka heidän kanssaan liikunkin, niin en haikaile mitään sinkkuaikoja tms takaisin. Outo ajattelutapa joillakin täällä...