Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni uusi ystävä!!!!

Vierailija
27.04.2009 |

Miten tälläiseen tulisi suhtautua. Mieheni aloitti uudessa työssä jossa on paljon työharjoittelijoita, yleensä tuollaisia 18-20vuotiaita. Mieheni ystävystyi nyt yhden 20v. pojanklopin kanssa ja esitteli hänet minulle tuossa yksi kaunis päivä. Olen ymmälläni mitä yhteistä hänellä ja miehelläni voi olla. Mieheni on minua hieman nuorempi mutta kumminkin 4vuotta tätä kaveriaan vanhempi. Tämä uusi ystävä elää juuri tälläistä teini elämää vielä ryyppypukineen ja pillurinkeineen kylillä. Seukkaa 17vuotiaden tyttöjen kanssa. Nyt mun yhtäkkiä kolmen lapsen äitinä pitäis hyväksyä tälläinen ihminen tavallaan meidän elämään tai ainakin se että mies alkaa pörräämään välillä hänen seurassaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin mieheni välillä innostuu rilluttelemaan 40 v kaverinsa kanssa (10 v vanhempi) joka tykkää nuorista tytöistä. eli ovat sitten alle 20 v tyttöjen kanssa viikonloppuja. tämä kaveri vie siis mieheni noihin pikkutyttöjen bileisiin. tosi kivaa... mut täytyyhän se hyväksyä kaikki ystävät, eikö vaan?!

Vierailija
22/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia ovat vielä molemmat, pitkään. Toinen saa elää vielä sitä elämää, toinen on 24-vuotiaana kolmen lapsen isä!!!??? Vai onko edes biologinen isä, hiukan ihmetyttää kyllä? Ihan varmasti poikakaverillesi tulee tunne, että niin paljon on jäänyt kokematta ja näkemättä... Todella harva mies pystyy alle 30-vuotiaana perustamaan perheen ja sitoutumaan, oma mielipiteeni on, että tällaiset liitot useimmiten päätyvät eroon tai ainakin niissä käydään syviä kriisejä. Toki poikkeuksiakin on, ihan omassa tuttavapiirissäkin -mutta harvinaisuuksia!

Oma 45-vee mieheni (minua 15 vuotta vanhempi), on ollut 24-vuotiana vielä täysi lapsi. Seurustellut pikkulikkojen kanssa. 35-vuotiaana saanut seikkailuistaan ekan muksun minkä myötä ehkä vasta aikuistunut. Siihen saakka todellakin elänyt tätä pillurinkielämää ja eläisi varmaan vieläkin jos ei olisi minuun rakastunut. Itse ilmoitin suhteemme alussa, että minä olen nainen, joka haluaa naimisiin ja lapsia. Jos nämä eivät kuulu haaveisiin niin metsästäkööt herkkupeppunsa jatkossa muualta. Ehkäpä oli oikea aika, sillä minulla on hyvin kotona viihtyvä ja turvallisen tylsä kumppani vierrelläni. En voisi kuvitellakaan eläväni 2-kymppisen hormoonihirviön kanssa: haluavat lingota siementään vielä paljon. Omani on ehtinyt jo tarpeeksi painaa. Se sika:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei nyt taida olla se ystävä, vaan se, että et luota mieheesi ja pelkäät että hän alkaa perheellisenä elää samanlaista elämää kaverinsa kanssa, eli ryyppää ja harrastaa jotain "pillurallia".

Eikö ongelma siis oikeasti ole sinun ja miehesi suhteessa, teidän välisessä luottamuksessa ja keskustelun puutteessa? Kysy mieheltäsi, miksi hän viihtyy tämän uuden ystävän seurassa? Tarkoittaako ystävyys sitä, että hän haluaa viettää samanlaista elämää? Kerro, että asia huolestuttaa sinua.

Aina eivät ystävätkään hyväksy kaikkea, mitä toinen tekee. Et sinäkään varmaan tee kaikkea niin kuin ystäväsi? Se että on jonkun ystävä, ei automaattisesti tarkoita sitä, että haluaa tehdä kaiken samalla tavalla kuin ystävä.

Vierailija
24/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä 25 ei ole muita kuin lapsettomia sinkkukavereita, joten heidän elämäntyylinsä poikkeavat kovasti perheellisen miehen tavoista ryyppyreissuineen. Silti ovat hyviä kavereita kaikki keskenään. Mieheni osallistuu edelleen silloin tällöin heidän reissuilleen, mutta huomattavasti aiempaa harvemmin.

Onko ongelmana ettet luota mieheesi? Pelkäätkö hänen katuvan teidän valintaanne tehdä lapset nuorina nyt kun on saanut "maistaa" entistä elämää? Jos joku asia huolettaa tai mietityttää niin puhu siitä suoraan miehesi kanssa.

Vierailija
25/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä AV-asennetta, että avioliitto on joku umpio, jossa kummallakaan ei saisi olla omia ystäviä, kiinnostuksen kohteita yms. Ja seuraavaksi muijat jo itkee kun ei ole ystäviä ja "sattuu kun on niin yksin".

Muu elämä ei lopu avio- tai avoliittoon tai lasten syntymään! Eihän SUN (ap) tarvitse sen miehesi ystävän ystävä olla!!! Sun ei tarvitse sen enempää tajuta kuin tavatakaan sitä!!! Se on sun miehesi ystävä!!!

Ja jos toinen on 20 ja toinen 24, niin ihan samoja ikiä ne on. Se, että 24-vuotiaalla miehellä/ pojalla on jo kolme lasta on mun mielestä vähän turhan nopeaa toimintaa. Se voi tarvitakin tommosen vapaan nuorukaisen ystävyyttä, että pääsee vähän purkamaan perheenisän paineita.

Vierailija
26/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOPA 4 vuoden ikäero. Huhhuh.

Mun kaikki ystävät on mua vanhempia 5-20 vuodella.

Ex mieheni parhaat kaverit olivat 10 vutta vanhempia.

Kirjoituksesi kertoo aika paljon enemmän sinusta ap kuin miehestäsi. Etkö sinä pysty olemaan ystäviä sinua vanhempien ihmisten kanssa?

Vierailija
27/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan elämäntilanteiden erosta. Ap pelkää, että mies alkaa elää kaverinsa kanssa teinivuosiaan uudelleen. (Tai ehkä ne on jääneet elämättä).

Vierailija
28/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kaverin ikä vaan se että hän on _sinkku_. Ehkä miehesikin haikailee sinkkuvuosien perään, mutta ei se silti tarkoita että hän haluaisi perheestään eroon. Luulen että kaveruus on loppujen lopuksi vain pintapuolista ja huolehdit ihan turhasta.

Itse olen kaveerannut lähes 10v nuoremman työkaverin kanssa ja käynyt tämän kanssa joskus bilettämässäkin. En silti ikinä vaihtaisi nykyistä elämääni hänen elämäänsä.

Mikä sitten on sinusta turhan usein? Tapaavatko vapaa-aikana useammin kuin pari kertaa viikossa?

Olette molemmat niin kovin nuoria, että elätte vielä siinä idyllissä, jossa perhe = vapaa-aikana aina ja kaikkialla yhdessä. Parisuhteelle tekee hyvää, kun molemmilla on silloin tällöin omia menoja.

Mietitte vaan että teidän miehenne yhtäkkiä alkais liikkuu seurassa jossa on 16-18v. nuoria naisia ja muutama 20v. nuorimies jotka juovat kolmasti viikossa ja elävät muutenkin vielä teinivuosiaan. Teille olisi ihan ok että teidän mies illat viettäis aikaa heidän seurassaan eikä perheen kanssa? Mieheni ei siis juo heidän kanssaan mutta samoissa piireissä nyt liikkuu vähän turhankin usein. AP

Vierailija
29/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni kaveerasi päälle 5-kymppisenä kaksikymppisen työkaverinsa kanssa, se vasta outoa olikin, mutta ehkä olivat henkisesti samalla tasolla..

Vierailija
30/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme 28v pari, olleet yhdessä melkein 10 v ja lapsia on 2, kolmas tulossa.

meidän ystäväpiiriin kuuluu ihan perheellisiä, eli samassa elämäntilanteessa olevia, kuuluu sinkku naisia ja miehiä, kuuluu vanhempia sinkkuja , nuorempia, on pariskuntia ym ym ym.

en nyt oikein ymmärää sun asennetta, asennevika?? vai pelkäätkö että miehesi lähtee nuoremman ystävänsä matkaan, elämään nuoruutta? oletko kahlinnut miehesi kenties pakolla itseesi?? kotiin?? vai kuinka voit olla noin epävarma itsestäsi? miehestäsi, perheestänne??

RELAA! NAUTI ELÄMÄSTÄ, KEVÄÄSTÄ, PERHEESTÄSI, MIEHESTÄSI, YSTÄVISTÄNNE! :)

Vierailija
31/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37 vuotias ja neljän laspen äiti. Vanhin poika on 18v. Ja mulla on kavereina vähän päälle kakskypäsiä pojankloppeja :) Ne on ihan älypäitä, mut niiden kanssa on mukava käydä baarissa. Ihan seko menoa ;) Ei mitään hienostelua, sellasta en kestä yhtään.

Mitähän toi mun 47 vuotias mies tästä miettii. En ole ennen ajatellukaan asiaa.

Vierailija
32/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, kun parikymppiset kundit hengaavat lähiöbaarissa mukanaan se yx ikinuorena itseään pitävä, tiukkoihin farkkuihin survoutunut Greizi Mude - jonka hyväksi puoleksi voidaan laskea onneksi se, että rahaa ostaa bisseä riittää sen kotona istuvan 47-vuotiaan tahvon ansiosta. Huh huh!

Vierailija
33/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin tai myöhemmin on ERO edessä sitä sä pelkäät ja sen saat......

Vierailija
34/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37 vuotias ja neljän laspen äiti. Vanhin poika on 18v. Ja mulla on kavereina vähän päälle kakskypäsiä pojankloppeja :) Ne on ihan älypäitä, mut niiden kanssa on mukava käydä baarissa. Ihan seko menoa ;) Ei mitään hienostelua, sellasta en kestä yhtään.

Mitähän toi mun 47 vuotias mies tästä miettii. En ole ennen ajatellukaan asiaa.

Vierailija
35/35 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo "lapsettomana".