Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää sellainen mies joka tekee vaimolleen fritsuja näkyville paikoille?

Vierailija
26.04.2009 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut sitä. Ja kuten sanoin, omakin mieheni niitä toisinaan tekisi jos antaisin tehdä. Mutten anna. Teininä oli asia erikseen. Mutta hän ei siis jatkuvasti ole kaulaani imemässä vaikka olisi kuinka kiihkeää!

ap

Joten jos halua mielipiteitä ko. miehestä, niin muotoile otsikkosi uudelleen!

[/quote]

Vierailija
42/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pitäisi olla kade?

On vain ihmetyttänyt tuo asia toisinaan. Toki hyvä asia on jos todella aidosti ovat rakastuneita, ainakin yrittävät kovasti sellaista vaikutelmaa antaa. Ehkä, ja toivottavasti asia on niin! Ehkä joillakin on sitten tarve näyttää tunteitaan julkisesti, itselläni ei ja siksi koen asian hieman "erikoisena". Ei sen kummempaa. Vai onko teillä muilla paljonkin ystäväpariskuntia jotka toimivat vastaavalla tavalla kun kyläilette keskenänne?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salassa - avoimesti? siis niin että tietää että huomaat vai ei?

ystävällishenkistä ja arvostavaa vai sellaista vink vink kulmien alta?

Vierailija
44/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinkoja sattuu, kuten meillekin viimeksi sekstaillessamme. Rakastelimme ihanasti ja tosi kiihkeästi parin vkon tauon jälkeen. Aamulla lähdimme koko perheellä (5 lasta) asioille ja takaisin tullessamme katsahdin auton peilistä itseäni. Huomasin fritsun kaulassani, kopautin miestäni polvelle ja viittasin fritsuun. Repesimme kumpikin ihan hervottomaan nauruun ja penskat ihmettelivät mikä niin nauratti. Naurusta ei meinannut tulla loppua, kun ajattelimme missä kaikkialla olimme asioineet. No, ihana sessio oli ja todella välillä kiihkossa ei huomaa, että imaisee toista kaulasta vähän liian kipakasti :-)

Vierailija
45/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seksielämä löytyy kyllä - ja hyvä sellainen :) Mutta ilman fritsuja!

Niin ja siitä miehen vilkuilusta.. katselee silloin kun hänen oma vaimonsa ja minun mieheni ei asiaa ole näkemässä. Aika avoimesti kyllä katsoo. Ei nyt huomiotaherättävän suoraan, mutta niin että kuitenkin selvästi huomaan asian. Silloin kun erosi ex-vaimostaan ja ei ollut vielä tämän nykyisen kanssa, tuli kerran meillä käväisemään niin että mieheni ei ollut kotona (normaalisti ei näin tee vaan käy vain silloin kun miehenikin on kotona). Asiaa kyllä oli mutta sen olisi voinut hoitaa myöhemminkin. Silloin muistan kun keskustelimme hetken aikaa (seisoimme vastatusten) niin hän mittaili minua päästä varpaisiin asti, ja ihan avoimesti. Se tuntui silloin kummalliselta. Tästäkin on aikaa jo monta vuotta.

ap

Vierailija
46/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tekisitkö palveluksen? Hanki oma (seksi)elämä!

Vierailija
47/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat varmaan selkäsi takana räkänaurua sun kauhisteluille ja jeesusteluille!

Vierailija
48/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile yhtään sen kummemmin tätä ystäväperhettä, mutta en voi olla huomaamatta kun nähdään niin jotenkin on aina sellaista "esittämistä" heidän tahollaan kovasti, tuodaan esille sitä kuinka rakastuneita ollaan jne (mikä tietenkin tosi hyvä asia sinällään, mutta kun sitä korostetaan niin paljon meidän läsnä ollessamme), ja TODELLAKIN tämä mies katsoo minua silloin kuin vaimo ei ole paikalla, uskokaa tai älkää. Tiedän tämän niin hyvin koska olen tuntenut tämän miehen jo niin kauan.. jokainen tietää sen jos joku katsoo, myöntäkää pois.

ap

Käynyt meillä, minä ja minun uusimies, olemme erittäin rakastuneita ja tykkäämme kosketella ja suukotella avoimesti.

Vierailija
49/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveen-mammojen mukaan fritsut ovat pätemistä, osoitusta mustasukkaisuuesta, amisten touhua, huonotuloisten yms.

Onneksipa mä en elä teidän sääntöjen ja säännösten mukaan vaan ihan omien säännösten.

Kovia tyttöjä olette, tuomitsemaan, luokittelemaan ja pätemään.

Ei muuta kiitos

Lemmarit rulaa

Vierailija
50/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee todella helposti ihoon jälkiä siis ei tarvitse edes imutella ihan tavallinen pusuttelu riittää ja kaula on "syöty". Eli kaulalle ei olisi tarvinnut mennä ollenkaan.

Mieheni kiihottui oman kaulansa imemisestä ja puremisesta hän siis oletti että en vain pidä jäljistä niiden näön takia. Lähes tulkoon aina kun sekstailimme oli mulla kaulassa jäljet että naapuritkin näki koska on saanut.

Hirveitä riitoja väännettiin aiheesta ja joskus mies ihan vittuuksissaan otti takaa päin kiinni ja imaisi kaulaan jäljen. Minä sitten hypin tasajalkaa ja huusin kuin sireeni.

Kiva kesähelteillä verhoutua pooloon tai kulkea joku rätti kaulassa kuin pahainen teini. Juhlat tai menoa tulossa niin leukaperissä asti karmea fritsu.

Tämä oli yksi niistä tuhannesta epäkunnioittavasta asiasta jotka johti lopulta eroon.

Vierailija
51/51 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä on vuokrakämppä ja auto (velaksi ostettu) katumaasturi.

Varsin tyypillinen kohderyhmä.

Miten vois olla katumaasturi, kun ne kerta oli huonotuloisia amiksia?

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan