Mitä ajatuksia herättää sellainen mies joka tekee vaimolleen fritsuja näkyville paikoille?
Kommentit (51)
mut kyllä meillä välillä on niin rajua seksiä, että purraan toisiamme tms.. ei kyllä kaulaan mut esim rintaan.. kerran mulla oli selkä syötynä... niin ja johtotehtävissä on mies, et ei ihan matalasti koulutettu... ei se nyt usein mua syö, mut joskus kun on oltu vaikka kauan erossa... tietty koitan pitää ne jäljet piilossa mut esim kerran unohdin ja menin avonaisessa puserossa niin kai ne sit näkyi.. sorry..
etkö sinäkin toivo itsellesi samanlaista suhtautumista?
mut kyllä meillä välillä on niin rajua seksiä, että purraan toisiamme tms.. ei kyllä kaulaan mut esim rintaan.. kerran mulla oli selkä syötynä... niin ja johtotehtävissä on mies, et ei ihan matalasti koulutettu... ei se nyt usein mua syö, mut joskus kun on oltu vaikka kauan erossa... tietty koitan pitää ne jäljet piilossa mut esim kerran unohdin ja menin avonaisessa puserossa niin kai ne sit näkyi.. sorry..
Vahinkoja toki voi sattua, mutta jos jollakulla on aina kaula syötynä niin kyllä siitä saa tosi huonon kuvan ihmisestä. Kyllä siinä asiantuntijuus ja luotettavuus karisee jos on kaula ruhjeilla. Ja tosiaan tuntuu tosi teinimeinigiltä jos puoliso pitää merkata ja oikein näyttää muille että on saanut.
(Viulistiystäväni häpeää suuresti kestomustelmaa kaulassaan saadessaan pitkiä katseita ihmisiltä.)
Yleensä juuri samaan kohtaan aina, ja aina kun nähdään tätä pariskuntaa niin vaimolla tuore jälki kaulassa..... ja ollaan jo pitkästi päälle nelikymppisiä..
kun se nainen joka antaa tehdä sellasia itselleen eikä edes yritä peitellä...
Hänen ex-vaimollaan oli fritsuja myös ja samassa kohti kuin tällä nykyisellä. Ja hirveästi halailee ja pusii vaimoaan myös vieraitten (eli meidän) aikana, mutta sitten kun vaimo eri huoneessa/ei paikalla niin olen huomannut miehen katselevan minua suht avoimesti. Mutta ei siis vaimon nähden..
ap
fritsua, eikä tule. Ne on teinihommia.
että kyseessä on amispariskunta. Takana siis luja putki pillurinkien, karvanoppien, kaljapullojen jne.
Mun ystäväni vanhemmat tekivät toisilleen fritsuja vielä päälle 60-vuotiaina
Minustakin on kiihottavaa kun mies puree ja imee kaulaa
ole kade, oma mieheni tekisi niitä myös (joskus) mutten anna tehdä, tunnen oloni jotenkin "hutsuksi" jos kaulassa on jälkiä. Teininä meni mutta ei enää!!
ap
just sellainen amis jonka joku edellinen mainitsi.
REPS! Mitä pätemistä nyt tuo on? Kaikki osaa fritsuja tehdä...
Olemme ehkä tyhmiä, olemme ehkä köyhiä, olemme ehkä white trashiä, mutta mepäs naimmekin kuin kanit. Siitäs saitte!
[mepäs naimmekin kuin kanit. Siitäs saitte!
t: tyytyväinen
että ap on mustasukkainen.. tarkkailet hieman liikaa ystäväperhettäsi ja toivoisit ehkä olevasi tuo kiihkeän miehen nainen. Siis, jos vielä kuvittelet, että mies sua katselee "avoimesti" vaimonsa silmän välttäessä.
Käperrypäs nyt oman ukkos kainaloon..
ongelma