Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää sellainen mies joka tekee vaimolleen fritsuja näkyville paikoille?

Vierailija
26.04.2009 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että kaula on erogeeninen alue molemmilla vahvasti ja sitä on ihana imeskellä.

Vierailija
22/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, täytyy näyttää toisille että näin hyvin meillä seksi pelaa vai pelaako lainkaan kunhan näytellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[mepäs naimmekin kuin kanit. Siitäs saitte!

t: tyytyväinen

Että voi teitä, eikö nyt mitään muuta tapaa päteä löydy?

Vierailija
24/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi teitä, eikö nyt mitään muuta tapaa päteä löydy?

Vierailija
25/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeisin silmät päästäni jos mulla olis jotain kammottavan näkösiä jälkiä kaulassa.

ihan tosissanneko ootte niistä ylpeitä :O

Vierailija
26/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin viulua soittaessa leukatuki hinkkaa aina tuota samaa kohtaa ja kyllä siitä jää valitettavasti just samanlainen jälki kuin imutettaessa.

Mutta jos vaimo ei soita viulua, lienee syynä joko se, että vaimo tykkää stimulaatiosta juuri kyseiseen kohtaan, meillä kun jokaisella on omat herkät kohtamme, tai tietysti voi olla, että mies sillä lailla kokee "omistavansa" vaimonsa potenssissa.

Se, että mies katselee sinua, ei ole mielestäni mitenkää'n inhottavaa tai kiellettyä; miksei katsoisi. Eihän silmiä täydy sitoa, vaikka olisikin naimisissa tai varattu. On kiva katsella komeita miehiä ja kauniita naisia, ei se tarkoita heti sitä, että toista himoitsee. Minusta olisi päinvastoin erittäin epäkohteliasta, jos vierailulla oleva nainen/mies ei katsoisi minua/puolisoani vähintäänkin ystävällisesti ja jos vielä huomaisin, että toinen on minusta/puolisostani selvästi kiinnostunut , minua vain ilahduttaisi, sillä sehän tarkoittaa sitä, että olemme valinneet itsellemme mukavat partnerit.

Yleensä juuri samaan kohtaan aina, ja aina kun nähdään tätä pariskuntaa niin vaimolla tuore jälki kaulassa..... ja ollaan jo pitkästi päälle nelikymppisiä..

Vierailija
27/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun todistitte juuri kateutenne =)

en silti kadehtisi keneltäkään aikuista miestä joka tekee fritsuja. Sen verran snobi olen :).

Vierailija
28/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti kadehtisi keneltäkään aikuista miestä joka tekee fritsuja. Sen verran snobi olen :).

Vierailija
29/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes aina huomannut että mies on tehnyt mulle fritsun. Ei siinä kiihkossa kaikkea huomaa.

Vierailija
30/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile yhtään sen kummemmin tätä ystäväperhettä, mutta en voi olla huomaamatta kun nähdään niin jotenkin on aina sellaista "esittämistä" heidän tahollaan kovasti, tuodaan esille sitä kuinka rakastuneita ollaan jne (mikä tietenkin tosi hyvä asia sinällään, mutta kun sitä korostetaan niin paljon meidän läsnä ollessamme), ja TODELLAKIN tämä mies katsoo minua silloin kuin vaimo ei ole paikalla, uskokaa tai älkää. Tiedän tämän niin hyvin koska olen tuntenut tämän miehen jo niin kauan.. jokainen tietää sen jos joku katsoo, myöntäkää pois.

ap

Onko teillä isompi katumaasturi tai jotain? Lisäksi äijä on tyypillinen lima.

Vierailija
31/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile yhtään sen kummemmin tätä ystäväperhettä, mutta en voi olla huomaamatta kun nähdään niin jotenkin on aina sellaista "esittämistä" heidän tahollaan kovasti, tuodaan esille sitä kuinka rakastuneita ollaan jne (mikä tietenkin tosi hyvä asia sinällään, mutta kun sitä korostetaan niin paljon meidän läsnä ollessamme), ja TODELLAKIN tämä mies katsoo minua silloin kuin vaimo ei ole paikalla, uskokaa tai älkää. Tiedän tämän niin hyvin koska olen tuntenut tämän miehen jo niin kauan.. jokainen tietää sen jos joku katsoo, myöntäkää pois.

ap

Vierailija
32/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat veljeksiä mieheni kanssa.

ap

Vierailija
33/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat veljeksiä mieheni kanssa.

ap

Ja äijä katselee sua? No ok, siis tilannehan on ihan selvä. Se limanuljaska käy kohtalaisen kuumana ap:hen, tietää ettei voi koskaan tätä paneskella edes potentiaalisesti (koska veljen vaimo), joten tämä on nyt sitten virtuaalista seksiä ap:n kanssa. Kiehnätään vaimon kanssa ja tehdään sille näyttäviä fritsuja ja koko snow on itse asiassa ap:tä varten. Todennäköisesti tyyppi sitten runkkaa ap mielessään.

Vierailija
34/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äijä katselee sua? No ok, siis tilannehan on ihan selvä. Se limanuljaska käy kohtalaisen kuumana ap:hen, tietää ettei voi koskaan tätä paneskella edes potentiaalisesti (koska veljen vaimo), joten tämä on nyt sitten virtuaalista seksiä ap:n kanssa. Kiehnätään vaimon kanssa ja tehdään sille näyttäviä fritsuja ja koko snow on itse asiassa ap:tä varten. Todennäköisesti tyyppi sitten runkkaa ap mielessään.

Vierailija
35/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vois olla katumaasturi, kun ne kerta oli huonotuloisia amiksia?.

Ehkä oikeampi olisi tasoero 90-luvun nissanmalleissa?

Vierailija
36/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän elämänsä on mielestäni tietynlaista esittämistä. Ja todella avointa tuo pussailu/halailu ym meidän läsnä ollessamme, kiusaannun joka kerta kun en tiedä minne katsoisin.. noloa. Tai ehkä en ole tottunut tuollaiseen kun oma mieheni on ihan erilainen, rakastaa ja välittää kyllä mutta ei todellakaan toisten nähden halaile ym ja hyvä niin.

ap

Vierailija
37/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän elämänsä on mielestäni tietynlaista esittämistä. Ja todella avointa tuo pussailu/halailu ym meidän läsnä ollessamme, kiusaannun joka kerta kun en tiedä minne katsoisin.. noloa. Tai ehkä en ole tottunut tuollaiseen kun oma mieheni on ihan erilainen, rakastaa ja välittää kyllä mutta ei todellakaan toisten nähden halaile ym ja hyvä niin.

ap

Joten jos halua mielipiteitä ko. miehestä, niin muotoile otsikkosi uudelleen!

Vierailija
38/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan totta. Mikset ole miehesi veljen ja tämän vaimon puolesta ihan onnellinen, että näillä menee hyvin. Ja itsesi puolesta, että lankosi tykkää sinusta.

Ei voi olla ihan tervettä tuskailla täällä sukulaisten fritsuja.

Ja parempihan tuo on, että näyttävät, kuinka pitävät toisistaan.

Olisiko sitten normaalimpaa mielestäni, jos nuo kaksi haukkuisivat koko ajan toisiaan eikä lankosi ikinä katsoisi sinuun tai jos katsoisi, katsoisi halveksuen tai väheksyen.

Eiköhän sovita, että annat langon vaimoineen fritsuineen elää ja elät itsekin.

Vierailija
39/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudut tuon yliampuvan esityksen yleisöksi todennäköisesti juuri siksi, että olet sukulaisuussuhteen takia tiukasti off limits. Tyyppi voi siis olla varma, ettei käytännössä ole mitään vaaraa, että hän koskaan joutuisi oikeasti kanssasi pehkuihin. Sanomattakin on selvää, ettei pariskunnan sänkyelämä ole todennäköisesti ihan niin ruusuista kuin annetaan ymmärtää.

Vierailija
40/51 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistä fritsua en tuomitsisi, toki eri asia jos niitä on jatkuvasti. Olin 30+ kun erinäisten tapahtumien kautta vietin yön elämäni miehen kanssa, joka oli minua vielä useamman vuoden vanhempi. Olemme kumpikin akateemisesti koulutettuja, minä maisteri, mies väitellyt. Ja niinpä vain seuraavana aamuna oli fritsu kaulassa eikä kumpikaan meistä varsinaisessa tilanteessa tajunnut/huomannut koko asiaa.

Meillä tosin oli hieman erikoinen historia, tapasimme aikoinaan kun kumpikin oli varattu, rakastuimme ja totesimme, että olemme toistemme puuttuva puolisko. Mitään fyysistä ei ollut. Vuosia myöhemmin kohtasimme, kumpikin oli vapaa. Muistan ikuisesti kun mies sanoi odottaneensa minua 35 vuotta - ja kyseinen mies ei ollut mikään kliseiden sanoja. Samanlainen olo oli itselläni, se oli elämäni mies, puuttuva puoliskoni.

Tiesimme, että meillä oli vain muutama päivä aikaa ja sen jälkeen tiemme erkanevat.

Ihana mies, muistelen lämmöllä.

Ja vaikka fritsu nolotti niin se todellakin oli sellaisessa huumassa tehty, ettei kumpikaan asiaa tajunnut kuin vasta aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi