Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajia!! Tummanruskeasta blondiksi, kysymyksiä!

Vierailija
26.04.2009 |

Olen suunnitellut investoivani ison kasan rahaa kampaajakäyntiin.. onko realistinen toive: tummanruskeaksi värjätty melkein lapaluihin asti ylettyvä hius tällä hetkellä. Haluaisin hiuksistani vaaleat, mieluummin tuhkaiset kuin kultaiset. Pituudesta en haluaisi hirveästi tinkiä, mutta hiuksia voitaisiin kerrostaa aika paljon. Ts. alimmat hiukset ovat todella vahvassa kunnossa, mutta päälipuolella on paljon huonoa hiusmatskua, mutta sitä saiskin sit leikata. Onko tavoite mahdollinen saavuttaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaisi sinulle tuhkan vaaleaa, koska kultainen punertava on toden näköisin. Noin pitkä hius on vanhaa, siis latva on kolme neljä kesää kärsinyt. Plus muut käsittelyt. Latva ei välttämättä kestä toimen pidettä. Mene puhumaan kampaajasi kanssa. Hän näkee hiuksesi ja osaa antaa paremman arvion.

Vierailija
2/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ahkerasti yhteen aikaan juoksin vaihtelemassa hiusväriä. Hiukseni ovat pitkät ja vaihdoin kerran ruskeasta vaaleaan. Aivan tuhkaan ei menty, mutta vaalennus onnistui todella hyvin. Huolehdi vain, että menet oikeasti hyvään paikkaan, vain laatupaikoissa on varaa kouluttaa työntekijöitä jatkuvasti ja panostaa viimeisimpiin tuotteisiin, jotka alkaa olla hiuksille jo miellyttävämpiä tuotteita, vaikka blondaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt samaisen prosessin useasti.. Olen käyttänyt Helsingin parhaita kampaamoita ja vaikka hius ei ole aina ollut hyväkuntoista, ei lopputuloksessa ole ollut valittamista... Kai se vähän riippuu ammattitaidosta ja aineista millä tekee.

Vierailija
4/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori 2, et siis ole edes kampaaja... No, sun mielipiteelläs ei sit taida olla edes väliä.

Vierailija
5/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon paljon raitoja koko päähän,siis myös alle,säliin runsaasti,saat jo ensimmäisellä kerralla vaalen ilmeen,toistat raita käsittelyn kolmisen kertaa niin alkaa jo vaalea tukka olemaan, ei kärsi kovasti ja saat nätin vaalean,etkä mitään rumaa keltaista kärvähtänyttä.

Vierailija
6/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan kieltäytyy moisesta jos hiuksissa monia vanhoja käsittelyjä.

Vierailija
7/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimenomaan kampaaja...

Vierailija
8/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän Helsingin keskustan parhaimpia kampaamoita. Heillä on ammattitaito ja tuotteet, joilla tulos pysyy hyvänä.

Vierailija
9/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli ennestään tummanruskeat, värjätyt hiukset, ja sitten hän sai päähänsä blondata. Onneksi kampaaja ei suostunut kylmiltään blondaukseen, vaan teki hänelle raitoja, jotka sai hiukset näyttämään vaaleilta. Ja kyseessä oli todella ammattitaitoinen ja arvostettu kampaaja. Toinen vaalennus tehtiin sitten myöhemmin. Lopputulos oli oikein hyvä. Tyttö tykkäsi myös siitä välimuodosta.

Vierailija
10/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalennusta raidoin,itselleni nimittäin myös näin tehty,vielä yhdet raidat käyn ottamassa ja olen täys plondi! olen kolemt tähän asti ottanut aina n.2-3 kk välein,ja kampaaja kehunutkin hiuksieni olevan hyväkuntoiset ja paksut. muillakin siis näyttää olevan hyvä kokemus raidoituksella vaalentamisesta. Itsellä meinaan on myös kokemus kerralla blondiksi kokeiluista useampiakin. ja lopputuloksena aina kärsinyt hius ja kellertävä ruma väri mistä selvästi huomaa että on värjättäy,ihan luonnoton!

Vierailija
11/11 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka halusi pitkät hiuksensa tummasta vaaleaan eikä kampaaja suostunut vaalentamaan koska näki heti että siitä ei hyvää seuraa. Niinpä tämä eräs vaalensi hiuksensa muualla, ja kuinka ollakaan tuli itkien kampaajalle 5 cm sänki päässä että tee jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän