Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvee vauva kuume

25.04.2009 |

Minulla on ollut jo pitkään kauhea vauvakuume. Olen saanu jo 3 keskenmenoa. Lääkärit vaan käskee yrittämään koska mitään "vikaa" ei ole minusta eikä miehestäni löydetty. Apteekin testejä en enään ikinä tee! Mä en tiedä että olenko niin tyhmä etten osaa niitä tehä oikein, vai sattuuko mulle vialliset. Nytki tein raskaustestin ja se oli kyl viallinen. Toinen viiva oli pystysuunnassa ja toinen vaaka suunnassa. :D Mut kyllä alkaa näyttään että on tärpäny, koska mulla on jo melkein 2kk menkat myöhäs (on joskus jääny kokonaan pois, ettei tietyssä kuussa edes tule) ja nyt vasta hoksasin että mulla on alkanu maha "kovenemaan". Ei ole enään sellainen "löysä".

Mietin et jos nyt tärppäs, niin alan vaan pelkäämään et tuleeko taas keskenmeno, En uskalla edes onneta tästä asiasta. Onko muilla kokemuksia keskenmenoista ja et on monen keskenmenon jälkeen saanu sit lapsen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja riippuu testin merkistä, miten ne tulokset siihen tulee. Olen myös nähnyt testejä, joissa plussaviiva tulee nimenomaan vaakasuoraan kontrolliviivan kohdalle, siten, että siihen muodostuu plussamerkki. Ei ne käyttö-ohjeet nyt niin hankalat ole, lue sieltä, miltä niiden viivojen pitäisi näyttää. Ainoa isompi ero käyttötavoissa on tikkujen ja liuskojen välillä - Tikkua voi pitää virtsasuihkussa, ja liuskan dippausta varten pitää pissata purkkiin.

Jos menkkoja ei näy, tee vaan uusi testi.

Missä vaiheessa ne sun keskenmenot ovat tulleet? Nimimerkistä päätellen olet aika nuori, joten ei ne ole kovin pitkällä aikavälillä voineet tulla.

Vierailija
2/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan oikeesti oon tehny ne oikein. Ainaki luulisin niin, koska nehän ei ole mitään vaikeita.

Yks on tullu parisen vuotta taaksepäin. Toinen viime kesänä ja kolmas nyt talvella.

Tiedän että monella kauhistuttaa tämä minun ikä ym. Mutta minä tiedän että olen valmis ym, niin miksi pitäs vanhempana tehdä. Jaku olen sellainen koti ihminen, etten tykkää juoksennella baareissa ym. Niin ja onhan minulla 2 ja puolivuotias poika puoli.

Tästä onkin monet saanu kauheata palautetta että ku nuorena alkaa tekemään. Totta on että on sellaisia jotka ei oikeesti tiedä että mihin ryhtyy, mutta itse kyllä tiedän.

Onko sinulla Elisabet_B kokemusta tuosta keskenmenoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mietin vaan, että iän takia ei ne keskenmenot nyt ihan hirveen pitkälle aikavälille ole voineet tulla. Mutta eivät nyt ihan peräkkäinkään ole, mikä olisi mielestäni huolestuttavaa.

Mitä testiä käytit?

En minä sun ikää kauhistellut. Päinvastoin, on mielestäni mukavaa, kun nuorena on uskallusta tämmöiseen. Itselleni esikoinen syntyi kun olin 23, ja nyt on ollut tarhan vanhempainilloissa sun muissa mukava olla nuorin äiti :) Sulla tilanne vielä parempi, (mikäli nyt tärppää) olet jo lukiolaisen äiti kun valtaosa vasta esikoisia yrittelee. Eilen just plussasin, ja paniikissa mietin, miten vanha olen tähän touhuun (29), mutta taidan silti olla nuoremmasta päästä keskimääräistä toisen lapsen odottajaa.

Keskenmenoja minulla on ollut yksi. Mutta se todettiin vasta tilanteen jälkeen, en tiennyt olevani raskaana. Silloin ei ollut mikään yritys edes päällä, joten uutta raskautta ei yritelty.

Vierailija
4/4 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin nimeä en muista nytten.

Ethän sä mikään vanha ole vielä tähän touhuun. :) Mun mielestä vanha on sitten vasta 40 tähän touhuun. Niin no, onhan siinä tosiaan paljon hyviä puolia ku nuorena ryhtyy tähän. Mut sit tiedän et on monta sellaista nuorta joka on "hetken mielijohteesta" alkanu lasta yrittämään ja sit tärpänny ja sitten hoksattu että tämäkö vie näin paljon aikaa et en minä taidakkaan olla vielä valmis.

Toivottavasti minulla nyt tärppää. :)