Olen juonut kaksi siideriä...
Kommentit (13)
Just tyhjeni toinen (ja viimeinen) tölkki tältä illalta ;)
Sama täällä, tähän kahteen se jää :) Ihana relaus rankan viikon päälle.
Ap
No mä oon juonut neljä hyvällä omallatunnolla ja nyt meen nukkumaan.
'
Hyvää yötä! :)
Kaksi siideriä ja yksi kalja. Katselen nostalgisia musavideoita youtubesta ja tunnelmoin.
Säälittävää? Ihan sama mulle... minä rentoudun nyt!
mutta tuon mahassa olijan takia pidättelen. Käskin miehen tuomaan synnärille yhden pullon (siis huom, vain yhden pullon!) Hoegaarden-olutta. Sanoi, ettei aio tuoda ;-) No, sitten juon sen heti, kun tulen synnäriltä. Enks ole kauhea!
Mää oon juonut yhen siiderin + 1,5 lonkeroo (siis näitä kaupan pilipalilonkkuja) ...vielä on 2 lonkkua avaamatta.
*huokaus*
Luojan kiiton en oo sinkku tai yksinhuoltaja - deekkis kutsuis aika äkkiä...
Onks täällä muitakin tämmösiä säälittäviä yötissuttelijoita...?
Mää oon juonut yhen siiderin + 1,5 lonkeroo (siis näitä kaupan pilipalilonkkuja) ...vielä on 2 lonkkua avaamatta.
*huokaus*
Luojan kiiton en oo sinkku tai yksinhuoltaja - deekkis kutsuis aika äkkiä...
Onks täällä muitakin tämmösiä säälittäviä yötissuttelijoita...?
Mies töissä, lapsonen nukkuu, täällä mä törötän koneen ääressä ja tissuttelen :)
Kummasti rentouttaa rankan päivän tai viikon päälle! Toki myös sauna kuuluu asiaan. Ja kohta nukkumaan kun päivä alkaa taas huomenna niin pirun aikaisin kun lapset herää 06-08.
Oujeeee! :D Kiitti linkistä ysi, tuli ikimuistoiset teinivuodet ysikytluvulla mieleen ^^
Tyttöni kummiäidin kanssa kumottiin tänään liki kaksi pulloa punkkua. Norm emme kumpikaan juo. Mies otti lasillisen ja nukkuu sohvalla -> lastenvahti. Me setvimme avioliittoa ja keskenmenoa; molemmilla ongelma jommasta kummasta.
Huisin jännää ottaa alkoholia pitkästä aikaa.
Ja ihanaa kun on ystäviä.
Just tyhjeni toinen (ja viimeinen) tölkki tältä illalta ;)