Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista

Vierailija
24.04.2009 |

Onko kenelläkään tietoa, voiko facebookissa estää jotain tiettyä henkilöä kirjoittamasta seinälleen?? Kyseinen henkilö "kaverini" eikä tarkoitus ole poistaa kavereista, mutta en halua hänen kirjoittavan ihme juttujaan seinälleni kun saa sitten niitä olla koko ajan poistamassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle viesti, että et toivo hänen kirjoittavan tyhmiä viestejä seinällesi.

Vierailija
2/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä kehitysvammainen mies, jota en oikeassa elämässä tunne. Hänellä parisuhdeongelmia, ja jostain syystä alkanut minulle kertomaan asioistaan ja murheistaan yksityiskeskusteluissa. Nyt alkanut laittamaan sekavia ja noloja viestejä seinälleni. Mielelläni hänen kanssaan kirjottelen jos voin sillä tavalla olla avuksi, mutten haluaisi hänen kirjottavan seinälleni mitään höpöhöpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurjaa, myös hänelle, kun ei varmaan ihan ymmärrä kontrolloida avoimuuttaan.

Vierailija
4/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on, ja kurjaa myös minulle. Nytkin tunnen huonoa omaatuntoa kun asiasta täällä kyselen.

Vierailija
5/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Settings -> privacy settings ->profile -> wall posts (siihen sitten valitsee sen ihmisen, jonka haluaa estää)

Vierailija
6/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asetuksista, siinä sellainen kohta kun julkaisut

Vierailija
7/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mene asetuksiin, siellä sitten kohtaan Yksityisyys: profiili --> siellä on kohta seinäkirjoitukset, valitse siitä alla olevasta valikosta Mukauta... Ja laita siihen kaverisi nimi. Näin hän ei näe seinääsi eikä hänellä ole sitä kirjoituskohtaakaan näkyvillä. Näin luulisin siis hoituvan. :)

Vierailija
8/8 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut tajunnut tuota yrittää vaikka omasta mielestä kovin tarkasti asetuksia kävin läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan