Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette saaneet hääpäivänä (vuosipvä) lahjaksi?

Vierailija
24.04.2009 |

Ja oletko itse antanut miehellesi jotain?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana mitään lahjoa, mutta edellsivuonna mies lupas mulle uuden pakastimen.. (tai oikeestaan kaksi 8) ja tänä vuonna itse pyysin vitsillä, että haluan jäätelökoneen....

Saa nähädä ilmestyykö sitä :D

Kukkia tuli kerran ja kerran käytiin syömässä......

Mä olen kaikki meidän 6 hääpäivää ollu about raskaana tai imettäny, että ei oikeen mitkään ropmanttiset illalliset vosi vähempää kiinnostaa ja kaiken maailman ostoromua on nurkat muutenkin piukassa......

Vierailija
2/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oksasakset ym puutarhavälineitä! Ja myös tänään hääpäivä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korillisen treenivarusteita, illallisen loistavine viineineen.

Itse olen ostanut mm. lahjakortin urheiluvälinekauppaan ja kellon.

Vierailija
4/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittiin heti kun oltiin naimisiin menty, että hääpäivinä ei osteta lahjoja, vaan vuorovuosina järjestetään aina jotain kahdenkeskistä tekemistä. Ollaan oltu kylpylässä, laivalla, syömässä ja keilaamassa jne, vähän tilanteen (raskaudet, lasten iät jne) mukaan. Ainoastaan kymmen-vuosien täyttyessä ostetaan lahjoja, muuten mennään näillä yhteisillä tapahtumilla. On ollut tosi kiva tapa, ja aina etukäteen kumpikin selvästi miettii, mitä toinen on tänä vuonna keksinyt :)

Vierailija
5/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisin niin paljon koruja, kun saan niitä jouluksi, synttäreiksi ym.ym, Joskus olisi kiva jotain muuta......Mutta kun kuulemma mies ei osaa ostaa mitään muuta...

Vierailija
6/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lähteä yhteiselle pitkälle lomalle mieheni kanssa Indonesiaan paratiisimaiselle Balin saarelle. Mies oli jo monena vuonna aiemmin vihjaillut kuinka juhlittaisiin sitten, ja se toteutui muutama kuukausi sitten. Mies osaa onneksi säästää palkastaan pikku hiljaa, uskoo siihen mitä haluaa ja näytti onnistuvan.

Hyviä sekä onnellisia yhteisiä vuosia kaikille, kyllä on mahdollista kertyä paljonkin.

Vierailija
7/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ollaan kulinaristeja ja hyvän viinin ystäviä, joten joka hääpäivä (15 kertaa jo) ollaan käyty syömässä hyvin. Välillä ollaan oltu ulkomaillakin. Ja mun mies kyllä on joka kerta muistanut korulla, kirjoilla, alusasuilla, lahjakorteilla kauneushoitolaan jne. Minä ehkä vähemmän hänelle mitään ostanut (joskus kyllä urheilutarvikkeita, kirjoja, cd:tä jne.). Ihania juhlapäiviä olleet kaikki ja aina on muisteltu miten tähän on tultu ja miten ihanaa on olla yhdessä.

Vierailija
8/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hääpäivä yleensä unohtuu molemmilta. Joskus muistettu ja käyty ostamassa leivokset tai pizzat koko perheelle.

Me juhlitaan synttärietä ja äitien- ja isänpäivää sekä lasten synttäreitä, joulua, juhannusta vappua jne. Ei hääpäivä ole musta mikään iso juttu.

Vierailija
9/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vietetään kahden... Ah, kohta taas tulossa ja matka tiedossa, muksut mummolaan.

Vierailija
10/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei edes kaiverrettu sormuksiin hääpäivää koska oletettiin, ettei se kumpikaan sitä kuitenkaan muista. Tähän saakka kuitenkin ollaan jaksettu muistaa hääpäivä. Sen varjolla on varattu lomia mukaviin kohteisiin =)

Vierailija
11/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ja seuraavana vuonna, kun lapset oli pieniä, tehtiin yhteisreissu Tallinnaan. Sitten sovittiin, ettei osteta lahjoja, vaan joku pieni matka tms. yhdessä, on se lahja. Ollaan oltu Roomassa ja Barcelonassa. Parina vuonna oltiin Suomessa, yhden kerran Haikon kartanossa ja toisen kerran golfia pelaamaassa yöpymisineen. Tänä vuonnakin todennäköisesti ollaan Suomessa jossain (ehkä Vanajanlinnassa+golfaamassa), koska tulee muuten matkustelua heinäkuulle.

Vierailija
12/12 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vietetään hääpäivää aina jossain hotellissa, kylpylässä, risteilyllä tms. toisistamme nauttien. Näin jo 8 vuotta. Ja joo, mies kyllä tuo kukkia aina hääpäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän