Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei porukka (n.30v) osallistu bileisiin?

Vierailija
24.04.2009 |

tarkoitus oli juhlistaa omia synttäreitä ja pitää tuparit kotibiletyyliin (yli 1v:t hoitoon), mutta vain 1/3 kutsutuista näyttäs olevan tulossa :( . Syötävät ja juotavat on luvattu.

Onko muilla ollu samoja ongelmia vai onko meissä joku vikana?

Tympii rankasti.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BILE-sanasta tulee mullekin väkisinkin mieleen teinikännäys ja örvellys.

ILLALLISKUTSU taas edustaa vähän liikaa toista ääripäätä

Mutta siihen väliin jää tällainen, mun mielestäni aikuisempaan makuun, mutta ei niin virallinen, eli ILLANISTUJAISET. Meilläpäin siis kutsutaan ihmisiä istumaan iltaa. Ja mun mielestä se olisi sopinut tässäkin tapauksessa paremmin kuvaamaan sitä, mitä ap ehkä tilaisuudeltaan haki

Vierailija
82/83 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä juhlimme niin, että lapsetkin tulevat mukaan. Heille on mukavaa yhdessäoloa myöskin. Lapsille sitten laitetaan siskonpeti makkariin, jonne menevät nukkumaan. Lähtevät sitten yöllä tai aamulla yhdessä kotiin. Ja kaikilla on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BILE-sanasta tulee mullekin väkisinkin mieleen teinikännäys ja örvellys.

ILLALLISKUTSU taas edustaa vähän liikaa toista ääripäätä

Mutta siihen väliin jää tällainen, mun mielestäni aikuisempaan makuun, mutta ei niin virallinen, eli ILLANISTUJAISET. Meilläpäin siis kutsutaan ihmisiä istumaan iltaa. Ja mun mielestä se olisi sopinut tässäkin tapauksessa paremmin kuvaamaan sitä, mitä ap ehkä tilaisuudeltaan haki

Ja kyllä ap unohtaa sen, että aika monella on oikeesti vaikea järjestää menoja ja lapsenvahteja. Ap ajattelee vain omaa juhlaansa, mutta niillä kutsutuilla voi olla useita kutsuja ja kaikkiin ei pääse. Ja joka viikonloppu ei saa lapsenvahtia eli jospa vaikka osa on juhlinut jo pääsiäsenä tai just ennen tai jälkeen ap:n bileitä?